Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #51 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jo, det er STOR forskjell. Alle som har egne barn og barnebarn forstår dette. Anonymkode: 89715...bed Det er noe forbannet tøys. Vi har adopterte barn i familien. Det er ingen forskjell i hvordan barna i vår familie elskes. Eller har du adoptivbarn du ikke elsker som eget barn? Det er i så fall nitrist og gjør deg til et stusselig stusselig menneske. Anonymkode: 5932f...b0c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #52 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jo, det er STOR forskjell. Alle som har egne barn og barnebarn forstår dette. Anonymkode: 89715...bed Uff, noen ganger så mister jeg helt troen på menneskeheten, og du er en av de som får meg til det akkurat nå. Anonymkode: e2184...2b5
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #53 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jo, det er STOR forskjell. Alle som har egne barn og barnebarn forstår dette. Anonymkode: 89715...bed Da må du skjerpe deg litt, da, hvis du ikke greier det. Jeg har ikke noe problem med å tilby mine stebarn og tantebarn betingelsesløs kjærlighet. Anonymkode: 96544...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå