Gå til innhold

Bedt ut i morgen med to damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vet ikke om jeg orker allikevel. De får det gøyere uten meg og har ikke vært ute på flere år. Godt nok å si det ikke passer eller at jeg er blitt syk? 

Anonymkode: e5b7b...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du det best av å bli hjemme og kanskje bli deprimert av at du ikke sa ja til muligheten?

Eller kanskje får du det bedre av å gå ut og være litt sosial, selv om det kanskje er litt utforende for deg også?

Anonymkode: f7a2c...a9d

Skrevet

Du får i alle fall noe å furte over når de sender deg snap fra den morsomme kvelden sin. Og så blir du sittende her og fortelle oss hvor «sårt» det er at andre har det gøy. 

Anonymkode: 6ddb6...385

Skrevet

Det er jo ikke sant at du ikke har vært ute på flere år. Men ellers kan du gjøre som du vil, det er ingen som kan tvinge deg. Du kan jo risikere å få det morsomt da. Men det er kanskje ikke noe du ønsker?

Anonymkode: 35975...6c0

Skrevet

Jeg blir usikker. Er du et intelligent troll HI, eller er du så pessimist hundre prosent av tiden? 

Jeg vet ikke om jeg kan tillate meg å le her. 

Anonymkode: a9172...56e

Skrevet

Jeg hadde det sånn i mange år og fortsatt på nippe til å avlyse hver gang jeg skal ut, men jeg tvinger meg til å dra og oftest har jeg det hyggelig.

Ikke avlys, vær glad for at du har folk i livet ditt som vil tilbringe tid med deg.

Anonymkode: ae72a...4a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde det sånn i mange år og fortsatt på nippe til å avlyse hver gang jeg skal ut, men jeg tvinger meg til å dra og oftest har jeg det hyggelig.

Ikke avlys, vær glad for at du har folk i livet ditt som vil tilbringe tid med deg.

Anonymkode: ae72a...4a6

Enig.

Jeg også hadde det sånn. Gledet meg aldri til noe, ville være hjemme. Men som oftest koste jeg med når jeg først ble med ut, og fikk en ny energi av det.

Bli med ut du. Og kjenner du at det ble helt feil alikevel, så drar du hjem igjen. 

Kos deg ❤️

Anonymkode: 68d15...9e8

Skrevet

Kjære vene......

Det er feil når du ikke blir invitert på noe, og så er det jammen feil når du blir invitert også.

Anonymkode: 87ca5...633

Skrevet

Det er snakk om å først sitte hos en av dem og så gå på bar/nattklubb. Og det har jeg ikke gjort på åresvis. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er snakk om å først sitte hos en av dem og så gå på bar/nattklubb. Og det har jeg ikke gjort på åresvis. 

Ja, det forklarer saken. Da bør du nok heller ligge i senga og sippe, det er mye bedre. Så kan du jo skrive litt på forum også om hvor leit det er å være deg, så slår du to fluer i én smekk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Huff, er det sant? Fy faen, verden er så hard! Du har så MANGE prøvelser i livet ditt, jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal starte. Foreldre som gir deg penger, en frisk unge, en jobb og nå kommer DENNE prøvelse på toppen av alt? Jeg må tenne et lys for deg. Håper vi får lese mange innlegg om hvor vondt det ble for det å bli hjemme. 

Anonymkode: 8d2d0...aae

Skrevet

Nei selvsagt. Hvis du ikke har gjort det på årevis, så er det faktisk umulig å gjøre det nå. Gjør du det vil armene dine falle av. Og gud forby - du kunne kanskje fått det gøy. 

Anonymkode: 94207...adb

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg antar at du har tråden om skuffelser...

Du sa du skulle ta til deg de positive rådene - er det det du mener du gjør her?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg antar at du har tråden om skuffelser...

Du sa du skulle ta til deg de positive rådene - er det det du mener du gjør her?

Jeg har ikke noe tråd om skuffelser. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke noe tråd om skuffelser. 

Tnåååh! 
Du tror vi er helt stokk dumme sant? Jaja, hva gjøre med det. Er vel sånn. Går helst dårlig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Tnåååh! 
Du tror vi er helt stokk dumme sant? Jaja, hva gjøre med det. Er vel sånn. Går helst dårlig. 

Du tar nok feil her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Huff, er det sant? Fy faen, verden er så hard! Du har så MANGE prøvelser i livet ditt, jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal starte. Foreldre som gir deg penger, en frisk unge, en jobb og nå kommer DENNE prøvelse på toppen av alt? Jeg må tenne et lys for deg. Håper vi får lese mange innlegg om hvor vondt det ble for det å bli hjemme. 

Anonymkode: 8d2d0...aae

Og ellers har du det bra i ferien din? Det høres nemlig ikke slik ut. Jeg tror du trenger en klem og en time i sinnemestring.

Anonymkode: a7f4a...af4

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Du tar nok feil her.

Ok, ha en fin hjemmekveld.

Skrevet

Ok, ha en fin hjemmekveld.

Ikke bestemt meg helt, men takk. 

Skrevet

Kan du ikke være med på deler av kvelden da, hjemme hos venninnen og så gå hjem før de drar på nattklubb, hvis det er det som ikke frister? Det ville jeg gjort- jeg hater nattklubber, men elsker hjemmefester 😊

Da får du vært sosial, fått kommet deg ut litt, men slipper jaget utpå natta?

Hett tips; se etter løsninger, ikke bare problemer, så kommer du så mye lenger 😉

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (25 minutter siden):

Kan du ikke være med på deler av kvelden da, hjemme hos venninnen og så gå hjem før de drar på nattklubb, hvis det er det som ikke frister? Det ville jeg gjort- jeg hater nattklubber, men elsker hjemmefester 😊

Da får du vært sosial, fått kommet deg ut litt, men slipper jaget utpå natta?

Hett tips; se etter løsninger, ikke bare problemer, så kommer du så mye lenger 😉

Er kommet til at jeg skal det og gå hjem når de drar ut. Får noen timer sosialt med dem. 

Nå dusje og pynte meg litt 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er kommet til at jeg skal det og gå hjem når de drar ut. Får noen timer sosialt med dem. 

Kos deg i kveld ❤️

Anonymkode: 22724...65b

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kos deg i kveld ❤️

Anonymkode: 22724...65b

Takk ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Bra! Pynt deg og gå ut og ha det gøy.! Heier på deg.

Anonymkode: e1cf0...c7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Bra! Pynt deg og gå ut og ha det gøy.! Heier på deg.

Anonymkode: e1cf0...c7b

Tusen takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...