Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Har brukt det en uke. De første dagene var helt fantastisk. Hadde null angst.. men etterhvert følte jeg ikke like god effekt av snusen. Stemmer det at effekten går ned etterhvert? Hva gjør jeg da? Anonymkode: 4da52...c1c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Du skaffer deg ordentlig behandling. Snakk med legen. Angst kan behandles. Mest effektivt er antidepressiv medisin slik som efexor. Anonymkode: 19f9b...c88
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du skaffer deg ordentlig behandling. Snakk med legen. Angst kan behandles. Mest effektivt er antidepressiv medisin slik som efexor. Anonymkode: 19f9b...c88 Har ikke time før i august. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente. Er det så ille med snus? Er veldig vanlig Anonymkode: 4da52...c1c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Slutt å snuse, du pådrar deg bare enda et problem! Ring kommunen og hør om de har lavterskeltilbud hvor du kan få hjelp i sommer inntil du får legetime. Anonymkode: bb16e...d57
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ikke time før i august. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente. Er det så ille med snus? Er veldig vanlig Anonymkode: 4da52...c1c Du ringer legen og får hastetime. Man må vel som regel ringe når legekontoret åpner. Anonymkode: 19f9b...c88
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Du ringer legen og får hastetime. Man må vel som regel ringe når legekontoret åpner. Anonymkode: 19f9b...c88 Legen er på ferie. Og jeg sliter med kaos følelser og tanker inni meg 😢 det er så forferdelig plagsomt. Snus har hjulpet meg enormt, så tenkte å ta en pause i helgen for å få effekten tilbake Anonymkode: 4da52...c1c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Ja, effekten forsvinner litt. Men du holder på effekten hvis du har nok pauser mellom hver snus. Jeg skal ikke komme med en pekefinger her, for jeg snuser selv. I en svært kaotisk tid nå ble det mer enn normalt, så jeg trapper ned nå som ting har roet seg, da snuser jeg etter klokka. Porsjonerer det ut til faste tidspunkt. Skal ikke ta en ny før kl 14, hvis du skjønner. Ikke lurt å snuse, det er kun penger ut vinduet for å gi seg selv en dårligere helse. Men det er nå helt lovlig og jeg kjenner godt til den følelsen av ro når en tar en snus. Sliter mye med søvnen og da hender det en snus hjelper om natten for å roe ned, ellers tråkker jeg vel hull i gulvet snart 🙈 Anonymkode: 9bc8c...1d3
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #8 Skrevet 16. juli 2022 Nei, du kan alltids gå over på alkohol da? Eller hasj? Heroin er også deilig i starten. Anonymkode: 89159...c2f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Nei, du kan alltids gå over på alkohol da? Eller hasj? Heroin er også deilig i starten. Anonymkode: 89159...c2f Jeg bruker alkohol også. Men snus gir en mye bedre følelse. Snus gir en voldsomt ro! Alkohol gir bare litt ekstra glede Anonymkode: 4da52...c1c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #10 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, effekten forsvinner litt. Men du holder på effekten hvis du har nok pauser mellom hver snus. Jeg skal ikke komme med en pekefinger her, for jeg snuser selv. I en svært kaotisk tid nå ble det mer enn normalt, så jeg trapper ned nå som ting har roet seg, da snuser jeg etter klokka. Porsjonerer det ut til faste tidspunkt. Skal ikke ta en ny før kl 14, hvis du skjønner. Ikke lurt å snuse, det er kun penger ut vinduet for å gi seg selv en dårligere helse. Men det er nå helt lovlig og jeg kjenner godt til den følelsen av ro når en tar en snus. Sliter mye med søvnen og da hender det en snus hjelper om natten for å roe ned, ellers tråkker jeg vel hull i gulvet snart 🙈 Anonymkode: 9bc8c...1d3 Tusen takk for tips 👏👏 så godt vi er flere ❤️ har tatt 2 i dag og effekten er tilbake 🤩😍 Anonymkode: 4da52...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå