Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Har du noen meninger om hvor andre ferierer? Er det noen land man ikke burde dra til? En prat med en venninne. Hun sa at hun syntes folk som dro på ferie til Dubai var egoistiske og uopplyste. Jeg er jo enig i at Dubai aldri vil være et reisemål for meg pga dette. Samtidig tenker jeg ikke så voldsomt over hva naboen gjør heller. Har du sterke meninger rundt dette? Anonymkode: e8433...a04
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Jeg legger ikke igjen penger i militærdiktaturer som tillater slavehandel og vold mot kvinner. Så dette er et enkelt valg. Anonymkode: ae394...714
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har MANGE meninger om hvor andre ferierer. Dubai er bare starten. Man legger ikke penger i regimer som det. Anonymkode: 21119...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har MANGE meninger om hvor andre ferierer. Dubai er bare starten. Man legger ikke penger i regimer som det. Anonymkode: 21119...c9f Ikke skulle jeg være anonym heller. Anonymkode: 21119...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke skulle jeg være anonym heller. Anonymkode: 21119...c9f Greit. Da ble det sånn. Anonymkode: 21119...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Syns det er helt greit å feriere i Dubai. Har ingen problemer med hvor ellers folk ferierer heller. Anonymkode: 82b7a...7f6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Jeg tenker helt klart mitt om folk som ferierer i Dubai. Jeg skal aldri sette mine bein i det landet. Så mange andre fine land man kan dra til der man ikke støtter slaveri og elendig menneskesyn. Anonymkode: d6964...c45
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 Liker Dubai og har vært der, nydelig land. Hvor andre ferierer eller hva andre gjør, det bryr meg ikke. Anonymkode: 957e3...789
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. juli 2022 #10 Skrevet 16. juli 2022 Har tanker om hvor jeg ikke ønsker å feriere selv , men hva andre gjør er jeg ikke så opptatt av. Folk får velge selv. Akkurat Dubai gjør vondt i sjela.
prekæs Skrevet 16. juli 2022 #11 Skrevet 16. juli 2022 Dubai blir valgt bort. Det er enkelt. Problemet er at hvis vi går i dybden på enkelte andre lands behandling av kvinner, så forsvinner det ganske mange andre alternativer og. Selv land vi liker og sammenligne oss med.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Man tråkker over noen etiske og moralske grenser nesten uansett hvor en reiser… Anonymkode: 8acb8...0e1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har en venninne som bor i Dubai og som vil ha meg på besøk, men det er ikke aktuelt i det hele tatt. Jeg støtter ikke det regime med er øre eller anerkjennelse . Anonymkode: de916...88e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Greit. Da ble det sånn. Anonymkode: 21119...c9f 😂😂😂👍 Anonymkode: e8433...a04
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #15 Skrevet 16. juli 2022 prekæs skrev (31 minutter siden): Dubai blir valgt bort. Det er enkelt. Problemet er at hvis vi går i dybden på enkelte andre lands behandling av kvinner, så forsvinner det ganske mange andre alternativer og. Selv land vi liker og sammenligne oss med. Vi trenger ikke å gå i dybden i det hele tatt. Jeg kan fort ramse opp USA, Thailand,Tyrkia,Egypt og Filippinene for eksempel. Dit hvor veldig mange nordmenn reiser hver ferie, kanskje spesielt Thailand. Det er vel knapt et land med et dårligere kvinnesyn, maktmisbruk mot fattige og å legge til rette for prostitusjon i stor skala for utenlandske "turister". Helt latterlig med folks både totale uvitenhet og dobbeltmoral. Dubai er barnemat ift andre land. Jeg er også ganske så sikker på at folk her ikke aner hvorfor de boikotter Dubai. Tilslutt kan jeg si at det er få land som er så hyggelige og imøtekommende som innbyggerne i Dubai. Anonymkode: 82b7a...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #16 Skrevet 16. juli 2022 Et par jeg i utgangspunktet så på som oppegående reiste på ferie til Dubai. Jeg ser ikke på dem som spesielt oppegående mer. Anonymkode: 840e7...c5d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #17 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vi trenger ikke å gå i dybden i det hele tatt. Jeg kan fort ramse opp USA, Thailand,Tyrkia,Egypt og Filippinene for eksempel. Dit hvor veldig mange nordmenn reiser hver ferie, kanskje spesielt Thailand. Det er vel knapt et land med et dårligere kvinnesyn, maktmisbruk mot fattige og å legge til rette for prostitusjon i stor skala for utenlandske "turister". Helt latterlig med folks både totale uvitenhet og dobbeltmoral. Dubai er barnemat ift andre land. Jeg er også ganske så sikker på at folk her ikke aner hvorfor de boikotter Dubai. Tilslutt kan jeg si at det er få land som er så hyggelige og imøtekommende som innbyggerne i Dubai. Anonymkode: 82b7a...7f6 Dubai er aldri barnemat! De er hyggelige mot deg så lenge de tjener penger på deg og du ikke utfordrer systemet. Jeg reiser heller ikke til de landene du ramser opp, og du kan plusse på USA, India og Kina også. Anonymkode: de916...88e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #18 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dubai er aldri barnemat! De er hyggelige mot deg så lenge de tjener penger på deg og du ikke utfordrer systemet. Jeg reiser heller ikke til de landene du ramser opp, og du kan plusse på USA, India og Kina også. Anonymkode: de916...88e Sikkert. Anonymkode: 82b7a...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #19 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sikkert. Anonymkode: 82b7a...7f6 Hva? Anonymkode: de916...88e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #20 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Vi trenger ikke å gå i dybden i det hele tatt. Jeg kan fort ramse opp USA, Thailand,Tyrkia,Egypt og Filippinene for eksempel. Dit hvor veldig mange nordmenn reiser hver ferie, kanskje spesielt Thailand. Det er vel knapt et land med et dårligere kvinnesyn, maktmisbruk mot fattige og å legge til rette for prostitusjon i stor skala for utenlandske "turister". Helt latterlig med folks både totale uvitenhet og dobbeltmoral. Dubai er barnemat ift andre land. Jeg er også ganske så sikker på at folk her ikke aner hvorfor de boikotter Dubai. Tilslutt kan jeg si at det er få land som er så hyggelige og imøtekommende som innbyggerne i Dubai. Anonymkode: 82b7a...7f6 Med mindre du er fremmedarbeider. Da tar de passet ditt, behandler deg som slave og trekker på skuldrene om du dør. Velkommen til Dubai! Anonymkode: d6964...c45
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #21 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Med mindre du er fremmedarbeider. Da tar de passet ditt, behandler deg som slave og trekker på skuldrene om du dør. Velkommen til Dubai! Anonymkode: d6964...c45 Hva gjør dette verre enn hvordan de behandler kvinner og fattige i Thailand?? Anonymkode: 82b7a...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #22 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør dette verre enn hvordan de behandler kvinner og fattige i Thailand?? Anonymkode: 82b7a...7f6 Behandler de fattige verre i Thailand enn andre steder? Det vil jeg gjerne høre mer om. Anonymkode: d6964...c45
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #23 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva gjør dette verre enn hvordan de behandler kvinner og fattige i Thailand?? Anonymkode: 82b7a...7f6 At andre land er like ille er ingen unnskylding for hvordan Dubai behandler kvinner og slaver. Og jeg venter egentlig litt på hvorfor du kun svarte på mitt forrige innlegg med ‘sikkert’? Mener du at jeg lyver? Anonymkode: de916...88e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #24 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Behandler de fattige verre i Thailand enn andre steder? Det vil jeg gjerne høre mer om. Anonymkode: d6964...c45 Det jages og presses utallige kvinner til provinser hvor de legger til rette for prostitusjon. Thailandske menn er av de voldeligste i verden på grunn av stort rusmisbruk fordi de kommer seg ikke ut av fattigdommen. Dette er bare bittelitt. Anonym bruker skrev (8 minutter siden): At andre land er like ille er ingen unnskylding for hvordan Dubai behandler kvinner og slaver. Og jeg venter egentlig litt på hvorfor du kun svarte på mitt forrige innlegg med ‘sikkert’? Mener du at jeg lyver? Anonymkode: de916...88e Hvordan behandler Dubai kvinner?? Jeg er selvfølgelig i mot hvordan de behandler visse grupper, men herregud, de sender nå en voldtatt 10-åring fra en stat til en annen for å få utført abort i USA. De valgte en rasistisk kvinnefiendtlig president. Altså ja... Jeg fant det litt vanskelig å tro på at du boikotter så mange land, ja. Anonymkode: 82b7a...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #25 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det jages og presses utallige kvinner til provinser hvor de legger til rette for prostitusjon. Thailandske menn er av de voldeligste i verden på grunn av stort rusmisbruk fordi de kommer seg ikke ut av fattigdommen. Dette er bare bittelitt. Hvordan behandler Dubai kvinner?? Jeg er selvfølgelig i mot hvordan de behandler visse grupper, men herregud, de sender nå en voldtatt 10-åring fra en stat til en annen for å få utført abort i USA. De valgte en rasistisk kvinnefiendtlig president. Altså ja... Jeg fant det litt vanskelig å tro på at du boikotter så mange land, ja. Anonymkode: 82b7a...7f6 Som sagt, at det er ille i andre land forsvarer ikke brudd på menneskerettighetene i Dubai. Jeg kan ikke hjelpe for hva du tror eller ikke. Men det sier jo en del om deg når du har vansker med å tro at andre faktisk har en sosial samvittighet. Anonymkode: de916...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå