Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Er ikke spesielt syk, føler meg i ok form med unntak av litt sår hals og bittelitt hoste. Jeg pleier aldri ha feber med mindre jeg er skikkelig dårlig, men nå har jeg altså det i en alder av snart 40 år. Er det noe å dra til lege med til mandag om det ikke gir seg, ellers skal jeg bare la det være så lenge formen er grei? Anonymkode: a60bb...4b8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Det begynner å bli noen dager.. Ring legevakta og forhør deg. Anonymkode: a273c...6b7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det begynner å bli noen dager.. Ring legevakta og forhør deg. Anonymkode: a273c...6b7 Legevakt? Er ikke det litt overgilt når jeg er i ok form? Jeg orker ikke spinne rundt og gjøre husarbeid som før, men jeg er i grei form. Eller tenker du jeg må det selvom? Anonymkode: a60bb...4b8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Jeg hadde feber i 10 dager med korona. Men har vært subfebril etter det også, stort sett hver gang jeg blir sliten (som jeg blir av ingenting omtrent). Har du sjekket om det er covid du har? Uansett tenker jeg at feberen er et tegn kroppen gir deg om at du må ta det med ro. Anonymkode: fc836...aeb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde feber i 10 dager med korona. Men har vært subfebril etter det også, stort sett hver gang jeg blir sliten (som jeg blir av ingenting omtrent). Har du sjekket om det er covid du har? Uansett tenker jeg at feberen er et tegn kroppen gir deg om at du må ta det med ro. Anonymkode: fc836...aeb Har testa meg 2 ganger om dagen siden mandag så er hvertfall ikke det. Ingen utslag hverfall… ja har ikke så mye annet valg kanskje Anonymkode: a60bb...4b8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Om coronatesten er negativ og feberen har vedvart en uke ville jeg ringt legevakta for å forhøre meg. Jeg var dårlig en uke og feber slapp ikke helt taket selv om alt annet forsvant så ringte jeg legen. Har nå fått noen piller for noe som ikke forsvinner av seg selv. Ta heller en tlf for mye. Anonymkode: cedcc...e89
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om coronatesten er negativ og feberen har vedvart en uke ville jeg ringt legevakta for å forhøre meg. Jeg var dårlig en uke og feber slapp ikke helt taket selv om alt annet forsvant så ringte jeg legen. Har nå fått noen piller for noe som ikke forsvinner av seg selv. Ta heller en tlf for mye. Anonymkode: cedcc...e89 Ja jeg kan jo se an til i morgen. Vil liksom ikke bry legevakta når jeg egentlig er frisk, men bare har feber og litt vondt i halsen… tok en ny nå, fortsatt negativ 😬 Anonymkode: a60bb...4b8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja jeg kan jo se an til i morgen. Vil liksom ikke bry legevakta når jeg egentlig er frisk, men bare har feber og litt vondt i halsen… tok en ny nå, fortsatt negativ 😬 Anonymkode: a60bb...4b8 Ja, jeg tenker du bør ringe. Feber uten kjent årsak er jo et litt merkelig symptom som det er greit å få sjekket ut. Anonymkode: cc87d...9d1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, jeg tenker du bør ringe. Feber uten kjent årsak er jo et litt merkelig symptom som det er greit å få sjekket ut. Anonymkode: cc87d...9d1 👏👏 Anonymkode: 9ab58...579
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Tommelfingerregelen er vel at virus kan gi feber i 2-4 dager, varer det lenger enn det er det ofte noe bakterielt. Jeg hadde ringt lege om jeg hadde feber en uke. Anonymkode: b31ae...08f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har testa meg 2 ganger om dagen siden mandag så er hvertfall ikke det. Ingen utslag hverfall… ja har ikke så mye annet valg kanskje Anonymkode: a60bb...4b8 Jeg hørte forresten i dag på nrk radio at vanligste første symptomer på apekommer kan være ganske uskyldige, men feber, tretthet og ev. hodepine, før ev. andre symptomer også kommer. Men det er jo lite sjanse for at det skulle være det, såsant du ikke har vært et sted med kjent smitte eller møtt noen som har fått det påvist. Det er jo ikke veldig smittsomt. Uansett, siden du har så få andre symptomer enn feber, ta kontakt med lege om feberen ikke går ned. God bedring Anonymkode: fc836...aeb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Takk for alle svar Jeg er hakket mer gåen i formen idag, men uten feber. Tror neppe det er apekopper, har ikke vært noe forekomst av det her jeg bor. Jeg hoster og har vondt i halsen. Føler meg mer forkjøla nå enn jeg gjorde da jeg hadde feber, så er vel «bare» sjuk. Får jeg feber iløpet av dagen igjen ringer jeg legevakt HI Anonymkode: a60bb...4b8
Gladjente00 Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 Hei hi. Jeg og samboeren og ligger enda med det du har. Han har vært syk siden søndag og jeg siden tirsdag. Feber rundt 4 dager men veldig verk i kroppen, slim hoste, vondt i hodet, øret, tett nese og kvalme. Kjenner meg skikkelig dårlig og er lenge siden jeg har hatt noe slikt som dette sist. Ingen av barna er syke. Ikke corona her heller. Kjenner jeg er så møkklei, midt i ferien og! Hadde håpet at det gav seg snart men virker som det biter fast og ikke vil slippe med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå