Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #76 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, de har jo sikkert godt av at han tørker dem av på deg. Anonymkode: 7ea06...612 Hva er det egentlig du vil da? At jeg skal kontakte barnevernet fordi far er uegnet og ikke bør være sammen med dem, eller at jeg skal tvinge de til å være hos far? Du ser at du foreslår begge deler og er så sint på meg at du ikke klarer å tenke rasjonelt? Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #77 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke far som skal nekte ungene å kontakte deg. Det er din oppgave. Det er derimot fars oppgave å bestemme hva de skal gjøre lår de er på besøk det. Det er ikke noe du skal blande deg i. Om en av ungene prøver seg på å få bilen sin ved å nekte å snakke med far og "sultestreiker" et par måltider er det noe far må ordne opp i uten din innblanding. Hvis far ønsket ditt råd kunne han eventuelt ringt deg og spurt ig så kunne du gitt tåd hvis du ville og kunne. Anonymkode: acedc...93c Far eier jo ikke foreldreevner nok til å rydde i dette. Han "tror" ikke på det barnets diagnose. Dette er en enveiskjørt gate. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #78 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva er det egentlig du vil da? At jeg skal kontakte barnevernet fordi far er uegnet og ikke bør være sammen med dem, eller at jeg skal tvinge de til å være hos far? Du ser at du foreslår begge deler og er så sint på meg at du ikke klarer å tenke rasjonelt? Anonymkode: c9702...8de Sint på deg? Fordi jeg kritiserer din metode? Nei, du er nok sint på deg selv, og derfor ser ikke DU klart. Hva jeg "egentlig vil da" - altså, er dette MINE barn? De er da vitterlig dine. Du vil vel det beste for dem? Eller vil du bare ha medhold i at det du gjør her og når er det beste? Det er det dessverre ikke ... og ja, jeg mener helt seriøst at du skal ta et valg: enten sende dem dit, fordi far er bra nok (etter en grundig vurdering) eller ta konsekvensen av at han IKKE er det, og følgelig la være å sende dem dit. Jeg foreslår ikke "to ting". Jeg sier i rene ord at den vurderingen må tas, og fullføres. Ikke den mellomløsningen du har her, hvor du selv skjønnmaler far og han deretter saboterer. Det er skadelig å la ungene dingle i limbo. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #79 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Igjen, du bagatelliserer fars manglende omsorgsevne og ditt ansvar for å ikke sende barna til en som ikke har omsorgsevne og som skader dem psykisk. Det at 14-åringen nå overtar foreldrerollen for å beskytte sitt yngre søsken viser hvor langt fars omsorgssvikt har gått. Og nå er det DITT ansvar å sørge for å beskytte barna og sørge for at barna dine ikke blir utsatt for dette mer. Barnevernet må på banen, eller du får kalle inn til ny mekling hvor du får alt samvær og at dere ev. avtaler enten samvær med tilsyn eller få timer med far. Slik det er nå blir begge barna skadet psykisk, og du kan ikke godta det. Anonymkode: be54e...a88 Hjelpe meg.... Anonymkode: 6ea53...b4f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #80 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Som jeg skrev: han har forstått at det ikke fungerer. Anonymkode: c9702...8de Og da har dere vel avtalt ny mekling slik at dere kan få formalisert en ny samværsavtale? Eller skal dere bare la det suse og gå? Du snakker om at barnevernet har vært inne i bildet og at du ikke vil involvere dem nå. Hvor lenge er det siden barnevernet var involvert? Anonymkode: be54e...a88
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #81 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sint på deg? Fordi jeg kritiserer din metode? Nei, du er nok sint på deg selv, og derfor ser ikke DU klart. Hva jeg "egentlig vil da" - altså, er dette MINE barn? De er da vitterlig dine. Du vil vel det beste for dem? Eller vil du bare ha medhold i at det du gjør her og når er det beste? Det er det dessverre ikke ... og ja, jeg mener helt seriøst at du skal ta et valg: enten sende dem dit, fordi far er bra nok (etter en grundig vurdering) eller ta konsekvensen av at han IKKE er det, og følgelig la være å sende dem dit. Jeg foreslår ikke "to ting". Jeg sier i rene ord at den vurderingen må tas, og fullføres. Ikke den mellomløsningen du har her, hvor du selv skjønnmaler far og han deretter saboterer. Det er skadelig å la ungene dingle i limbo. Anonymkode: 7ea06...612 Jeg er ikke det spor sint på meg selv. Jeg ser det hele veldig klart og er helt rolig. Det er også derfor jeg ser at du enten ikke leser det jeg skriver godt nok, har vanskeligheter med leseforståelse, eller bare er så sint på meg fordi du misforstår at du ikke klarer å få med det det jeg har skrevet til deg om og om igjen. Du må roe deg ned. Pust med magen. 1. det er første gang dette skjer. Har aldri skjedd før 2. far skjønner at dette ikke fungerer- altså han skjønner at samvær med barna er dumt akkurat nå, og at han ikke klarer det 3. Jeg har ikke søke medhold eller motstand. Jeg stiller et spørsmål som du ikke har klart å svare på, du bare tar helt av uten å svare på det jeg spør om 4. Du skriver både at jeg er en dårlig forelder om jeg lat barna komme hjem og om jeg lar de bli hos far. Får de komme hjem, så føler de seg avvist, får de ikke komme hjem, så blir de mishandlet. Altså sier du to ting At du blir så rasende for noe som ikke har noe med deg å gjøre viser tydelig at du sliter med noe. Hva vet ikke jeg, men raseriet ditt fører til at du ikke tenker klart. Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #82 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og da har dere vel avtalt ny mekling slik at dere kan få formalisert en ny samværsavtale? Eller skal dere bare la det suse og gå? Du snakker om at barnevernet har vært inne i bildet og at du ikke vil involvere dem nå. Hvor lenge er det siden barnevernet var involvert? Anonymkode: be54e...a88 Når han innser at han ikke kan ha barna, då trenger man hverken barnevern eller mekling? Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #83 Skrevet 15. juli 2022 Det er en del harde tilbakemeldinger her. Jeg antar at en del av dere som har svart ikke har erfaring med en fraværende barnefar. Jeg kan si hvordan det er. Man prøver alt for at far og barn skal ha kontakt, for at far og barna skal ha et godt forhold til faren sin. Når det likevel ikke fungerer, prøver man litt til, og gjør gjerne litt feil på veien, for ingen er perfekte. Kort oppsummert ser jeg en 12-åring og en 14-åring med diagnose. Far er lite engasjert og bryr seg mest med sitt. Jeg leser litt mellom linjene at barna ikke vil bli savnet hvis de er sjeldnere hos far. Kanskje det er det beste, at de kun er hos far noen timer innimellom. For at du skal hente overskudd og få muligheten til å slappe av litt, kan du kanskje søke om støttekontakt og avlastning til yngste barnet. Lykke til. Anonymkode: d5d56...f87
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #84 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er en del harde tilbakemeldinger her. Jeg antar at en del av dere som har svart ikke har erfaring med en fraværende barnefar. Jeg kan si hvordan det er. Man prøver alt for at far og barn skal ha kontakt, for at far og barna skal ha et godt forhold til faren sin. Når det likevel ikke fungerer, prøver man litt til, og gjør gjerne litt feil på veien, for ingen er perfekte. Kort oppsummert ser jeg en 12-åring og en 14-åring med diagnose. Far er lite engasjert og bryr seg mest med sitt. Jeg leser litt mellom linjene at barna ikke vil bli savnet hvis de er sjeldnere hos far. Kanskje det er det beste, at de kun er hos far noen timer innimellom. For at du skal hente overskudd og få muligheten til å slappe av litt, kan du kanskje søke om støttekontakt og avlastning til yngste barnet. Lykke til. Anonymkode: d5d56...f87 Skrivefeil, 12-åringen har diagnose. Anonymkode: d5d56...f87
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #85 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke det spor sint på meg selv. Jeg ser det hele veldig klart og er helt rolig. Det er også derfor jeg ser at du enten ikke leser det jeg skriver godt nok, har vanskeligheter med leseforståelse, eller bare er så sint på meg fordi du misforstår at du ikke klarer å få med det det jeg har skrevet til deg om og om igjen. Du må roe deg ned. Pust med magen. 1. det er første gang dette skjer. Har aldri skjedd før 2. far skjønner at dette ikke fungerer- altså han skjønner at samvær med barna er dumt akkurat nå, og at han ikke klarer det 3. Jeg har ikke søke medhold eller motstand. Jeg stiller et spørsmål som du ikke har klart å svare på, du bare tar helt av uten å svare på det jeg spør om 4. Du skriver både at jeg er en dårlig forelder om jeg lat barna komme hjem og om jeg lar de bli hos far. Får de komme hjem, så føler de seg avvist, får de ikke komme hjem, så blir de mishandlet. Altså sier du to ting At du blir så rasende for noe som ikke har noe med deg å gjøre viser tydelig at du sliter med noe. Hva vet ikke jeg, men raseriet ditt fører til at du ikke tenker klart. Anonymkode: c9702...8de 1 Du sier at han flyttet fordi han ikke greide å være far, så det er kanskje ikke så rart om vi andre tror at du har hatt noen aldri så få frampeik om hvordan det kunne arte seg for barna. De fleste andre ville kanskje ha mistenkt at det ikke ville bli helt hunky dory på ferie, du selv også, siden du brukte tid på å framsnakke far. Men likevel syns du dette kom overraskende? Hvordan er det mulig? 2 Ifølge ditt første innlegg skjønner ikke far sin EGEN andel i dette; han mener du har feiloppdratt barna med vilje bare for å plage ham. Da blir det veldig rart å etterpå framstille ham som en person med selvinnsikt. Han kan umulig ha noe av det. 3 Jeg svarte på spørsmålet. 4 Ja, det er dårlig foreldreskap å ikke bestemme seg og å ikke være konsekvent. Som nevnt to-tre ganger før: du må, som den ansvarlige, ta en grundig vurdering av om barna i det hele tatt skal til ham på noe mer enn korte besøk. Dersom du faller ned på nei, så er det dårlig foreldreskap å leke at alt er bra, framsnakke far, skryte av hvor bra ferien blir og deretter sende ungene til et forhåndsbestemt nederlag. Dersom du faller ned på ja, er det dårlig foreldreskap å alltid tilby far en fluktrute fra foreldrepliktene og bidra til at ungene føler at han har "lov" til å dumpe dem på deg igjen med det samme han går lei. At jeg ikke jatter med deg, betyr ikke at jeg er rasende. Du bør slutte å projisere på andre. Og egentlig er du en ganske uhøflig person. Vet ikke helt hvorfor jeg gidder å gi deg råd. Du svarer jo bare atalt. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #86 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er en del harde tilbakemeldinger her. Jeg antar at en del av dere som har svart ikke har erfaring med en fraværende barnefar. Jeg kan si hvordan det er. Man prøver alt for at far og barn skal ha kontakt, for at far og barna skal ha et godt forhold til faren sin. Når det likevel ikke fungerer, prøver man litt til, og gjør gjerne litt feil på veien, for ingen er perfekte. Kort oppsummert ser jeg en 12-åring og en 14-åring med diagnose. Far er lite engasjert og bryr seg mest med sitt. Jeg leser litt mellom linjene at barna ikke vil bli savnet hvis de er sjeldnere hos far. Kanskje det er det beste, at de kun er hos far noen timer innimellom. For at du skal hente overskudd og få muligheten til å slappe av litt, kan du kanskje søke om støttekontakt og avlastning til yngste barnet. Lykke til. Anonymkode: d5d56...f87 Jeg har 23 års erfaring med en fraværende far til mitt barn. Og det jeg bestemte meg for å ALDRI gjøre, var å skape forventninger som jeg antok ikke ville bli innfridd. Alt samvær han klarte å ha, skulle få være ren bonus. Alt han ikke klarte å ha, skulle ikke forespeiles barnet eller lages noe nummer av. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #87 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er en del harde tilbakemeldinger her. Jeg antar at en del av dere som har svart ikke har erfaring med en fraværende barnefar. Jeg kan si hvordan det er. Man prøver alt for at far og barn skal ha kontakt, for at far og barna skal ha et godt forhold til faren sin. Når det likevel ikke fungerer, prøver man litt til, og gjør gjerne litt feil på veien, for ingen er perfekte. Kort oppsummert ser jeg en 12-åring og en 14-åring med diagnose. Far er lite engasjert og bryr seg mest med sitt. Jeg leser litt mellom linjene at barna ikke vil bli savnet hvis de er sjeldnere hos far. Kanskje det er det beste, at de kun er hos far noen timer innimellom. For at du skal hente overskudd og få muligheten til å slappe av litt, kan du kanskje søke om støttekontakt og avlastning til yngste barnet. Lykke til. Anonymkode: d5d56...f87 Yngste har støttekontakt, men ikke avlastning da barnet er hos far en helg i mnd. Blir det til at far over lang tid ikke dukker opp igjen, så vil jeg søke om at min mor kan være avlaster for begge barna Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #88 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Når han innser at han ikke kan ha barna, då trenger man hverken barnevern eller mekling? Anonymkode: c9702...8de Nei, for da forsvinner jo alle avtaler og må aldri snakkes om igjen? Er det sånn du tror det fungerer? Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #89 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): 1 Du sier at han flyttet fordi han ikke greide å være far, så det er kanskje ikke så rart om vi andre tror at du har hatt noen aldri så få frampeik om hvordan det kunne arte seg for barna. De fleste andre ville kanskje ha mistenkt at det ikke ville bli helt hunky dory på ferie, du selv også, siden du brukte tid på å framsnakke far. Men likevel syns du dette kom overraskende? Hvordan er det mulig? 2 Ifølge ditt første innlegg skjønner ikke far sin EGEN andel i dette; han mener du har feiloppdratt barna med vilje bare for å plage ham. Da blir det veldig rart å etterpå framstille ham som en person med selvinnsikt. Han kan umulig ha noe av det. 3 Jeg svarte på spørsmålet. 4 Ja, det er dårlig foreldreskap å ikke bestemme seg og å ikke være konsekvent. Som nevnt to-tre ganger før: du må, som den ansvarlige, ta en grundig vurdering av om barna i det hele tatt skal til ham på noe mer enn korte besøk. Dersom du faller ned på nei, så er det dårlig foreldreskap å leke at alt er bra, framsnakke far, skryte av hvor bra ferien blir og deretter sende ungene til et forhåndsbestemt nederlag. Dersom du faller ned på ja, er det dårlig foreldreskap å alltid tilby far en fluktrute fra foreldrepliktene og bidra til at ungene føler at han har "lov" til å dumpe dem på deg igjen med det samme han går lei. At jeg ikke jatter med deg, betyr ikke at jeg er rasende. Du bør slutte å projisere på andre. Og egentlig er du en ganske uhøflig person. Vet ikke helt hvorfor jeg gidder å gi deg råd. Du svarer jo bare atalt. Anonymkode: 7ea06...612 1. far maktet ikke å være far hele tiden, så han dro. Det er 10 år siden, og frem til nå har ting fungert tålelig. I noen perioder og så veldig bra 2. ja, det sa han. I dag. Aldri hørt noe om dette før. Aldri. Jeg har ikke skrevet at han har så mye selvinnsikt, men at han forstår en ting: dette fungerer ikke. Han forstår ikke at jeg ikke mente noe vondt med det jeg gjorde, han forstår ikke at barna vil hjem, han forstår ikke at jeg ikke har fått barna til å like ting han ikke liker. Men han forstår en ting: dette fungerer ikke. 3. Hvilket spørsmål svarte du på, og hva svarte du? 4. og jeg har svart om og om igjen at far har forstått at dette ikke går. Jeg hat ikke fortalt noe om samtalen jeg har hatt med barna etter de kom hjem, så du vet ikke noe om hva jeg har sagt. Men en ting er sikkert: jeg kommer aldri til å si at faren deres er en idiot og oppfører seg som et lite barn. Jeg kommer heller ikke til å si i mot dem om de sier det. Jeg svarer deg veldig hyggelig. Jeg har ikke bedt deg jatte med meg eller være enig med meg. Jeg har bedt deg om å lese og forstå det jeg skriver i stedet for å vri på det. Du trenger heller ikke gi meg råd. Jeg har ikke bedt om det (ja, nå ble jeg litt ufin, men det er ganske slitsomt led folk som gir råd man ikke har bedt om for så å si «jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gi deg råd når du ikke vil høre») Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #90 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, for da forsvinner jo alle avtaler og må aldri snakkes om igjen? Er det sånn du tror det fungerer? Anonymkode: 7ea06...612 Avtaler kan lages uten barnevern og mekling. De kommer inn og hjelper om det er konflikt. Sånn fungerer det Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #91 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Avtaler kan lages uten barnevern og mekling. De kommer inn og hjelper om det er konflikt. Sånn fungerer det Anonymkode: c9702...8de Du forteller jo selv om en berg- og dalbane de siste ti år. Hvordan syns du selv dette går? Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #92 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du forteller jo selv om en berg- og dalbane de siste ti år. Hvordan syns du selv dette går? Anonymkode: 7ea06...612 Du nekter å se at du kan ta feil? Han signerer på ny avtale og så er det sånn. Han har alltid fulgt avtalene, og vi hat laget mange gjennom tiden vi har vært skilt Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #93 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): 1. far maktet ikke å være far hele tiden, så han dro. Det er 10 år siden, og frem til nå har ting fungert tålelig. I noen perioder og så veldig bra 2. ja, det sa han. I dag. Aldri hørt noe om dette før. Aldri. Jeg har ikke skrevet at han har så mye selvinnsikt, men at han forstår en ting: dette fungerer ikke. Han forstår ikke at jeg ikke mente noe vondt med det jeg gjorde, han forstår ikke at barna vil hjem, han forstår ikke at jeg ikke har fått barna til å like ting han ikke liker. Men han forstår en ting: dette fungerer ikke. 3. Hvilket spørsmål svarte du på, og hva svarte du? 4. og jeg har svart om og om igjen at far har forstått at dette ikke går. Jeg hat ikke fortalt noe om samtalen jeg har hatt med barna etter de kom hjem, så du vet ikke noe om hva jeg har sagt. Men en ting er sikkert: jeg kommer aldri til å si at faren deres er en idiot og oppfører seg som et lite barn. Jeg kommer heller ikke til å si i mot dem om de sier det. Jeg svarer deg veldig hyggelig. Jeg har ikke bedt deg jatte med meg eller være enig med meg. Jeg har bedt deg om å lese og forstå det jeg skriver i stedet for å vri på det. Du trenger heller ikke gi meg råd. Jeg har ikke bedt om det (ja, nå ble jeg litt ufin, men det er ganske slitsomt led folk som gir råd man ikke har bedt om for så å si «jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gi deg råd når du ikke vil høre») Anonymkode: c9702...8de Det er lite hyggelig å gjenta "du er rasende, du ser ikke klart" til folk som bare ... er uenige med deg. Hvis du har så lav selvkontroll til vanlig med hva du kan få deg til å si når du ikke får medhold, så skjønner jeg at du er skilt... Ut over det så svarte jeg på om det var invaderende å forvente at ungene fikk være ute i ferien. Om du må ha det stavet: nei, det er ikke spesielt invaderende dersom far er normaltfungerende. Når han ikke er det, er det du som må overta ansvaret - ikke for hvert tilfeldig avbrutte samvær, men for det store bildet. At du ikke vil høre meg si det, er sånn sett ditt eget problem, men til syvende og sist blir det barnas problem. Så herregud, bare fortsett. Lat som om alt er fint og la være å ta barnas side i dette. Du føler jo veldig tydelig på at du har alt ditt på det tørre. Ungene vil neppe takke deg for at du fortsetter å piske en død hest, men her og nå er de jo for unge til å ha oversiktsbildet. De krever neppe at du skjermer dem, det er det bare slemme, fæle folk på nettet, som meg, som gjør. Men jeg tenker jeg stopper her og heller sier "Stakkar deg. Du gjør alt rett. Alle andre er så dumme." Var det ikke det du ville høre? Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #94 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du nekter å se at du kan ta feil? Han signerer på ny avtale og så er det sånn. Han har alltid fulgt avtalene, og vi hat laget mange gjennom tiden vi har vært skilt Anonymkode: c9702...8de ... men dere trenger ikke følge dem, for det er jo bare for ham å angre seg. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #95 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er lite hyggelig å gjenta "du er rasende, du ser ikke klart" til folk som bare ... er uenige med deg. Hvis du har så lav selvkontroll til vanlig med hva du kan få deg til å si når du ikke får medhold, så skjønner jeg at du er skilt... Ut over det så svarte jeg på om det var invaderende å forvente at ungene fikk være ute i ferien. Om du må ha det stavet: nei, det er ikke spesielt invaderende dersom far er normaltfungerende. Når han ikke er det, er det du som må overta ansvaret - ikke for hvert tilfeldig avbrutte samvær, men for det store bildet. At du ikke vil høre meg si det, er sånn sett ditt eget problem, men til syvende og sist blir det barnas problem. Så herregud, bare fortsett. Lat som om alt er fint og la være å ta barnas side i dette. Du føler jo veldig tydelig på at du har alt ditt på det tørre. Ungene vil neppe takke deg for at du fortsetter å piske en død hest, men her og nå er de jo for unge til å ha oversiktsbildet. De krever neppe at du skjermer dem, det er det bare slemme, fæle folk på nettet, som meg, som gjør. Men jeg tenker jeg stopper her og heller sier "Stakkar deg. Du gjør alt rett. Alle andre er så dumme." Var det ikke det du ville høre? Anonymkode: 7ea06...612 Og som jeg hat skrevet flere ganger: dette har aldri skjedd før. Han har ALDRI kommet å levert barna på døren. Yngste har aldri sluttet å spise eller snakke. Far han aldri skjelt meg ut for noe jeg mener er tullete. Da kom barna hjem til meg og far innser at samvær med barna ikke fungerer. Det har ikke noe med om jeg vil høre deg si noe eller være ening med meg å gjøre. Det er bare at jeg har forklart det samme om og om igjen, og du forstår det ikke. Jeg trenger ikke at du later som du synes synd på meg heller. Det er ikke synd på meg. Det er synd på barna, som jeg hele tiden har forsøkt å forklare. Jeg har heller ikke fremstilt far som en helgen og årets pappa. Jeg har fortalt barna at det sikker blir hyggelig og gøy å ha sommerferie hos pappa. Hvis de får ordene er å fremstille noen som årets pappa, så har du misforstått noe. Jeg har heller ikke noe sted skrevet at jeg har fremsnakket han etter episoden som skjedde i dag, men at jeg fremsnakket samværet før de dro. Det er også sånn at de aller fleste mennesker ikke er spesielt dumme, så at du sier det uten å kjenne noen her er frekt synes jeg. Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #96 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): ... men dere trenger ikke følge dem, for det er jo bare for ham å angre seg. Anonymkode: 7ea06...612 Man kan angre en avtale, men det gjør den ikke ugyldig Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #97 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Og som jeg hat skrevet flere ganger: dette har aldri skjedd før. Han har ALDRI kommet å levert barna på døren. Yngste har aldri sluttet å spise eller snakke. Far han aldri skjelt meg ut for noe jeg mener er tullete. Da kom barna hjem til meg og far innser at samvær med barna ikke fungerer. Det har ikke noe med om jeg vil høre deg si noe eller være ening med meg å gjøre. Det er bare at jeg har forklart det samme om og om igjen, og du forstår det ikke. Jeg trenger ikke at du later som du synes synd på meg heller. Det er ikke synd på meg. Det er synd på barna, som jeg hele tiden har forsøkt å forklare. Jeg har heller ikke fremstilt far som en helgen og årets pappa. Jeg har fortalt barna at det sikker blir hyggelig og gøy å ha sommerferie hos pappa. Hvis de får ordene er å fremstille noen som årets pappa, så har du misforstått noe. Jeg har heller ikke noe sted skrevet at jeg har fremsnakket han etter episoden som skjedde i dag, men at jeg fremsnakket samværet før de dro. Det er også sånn at de aller fleste mennesker ikke er spesielt dumme, så at du sier det uten å kjenne noen her er frekt synes jeg. Anonymkode: c9702...8de Bare fortsett som du gjør, du. Ingen nekter deg. Men det er vel ett eller annet som treffer en nerve når du i side opp og side ned er så oppsatt på å renvaske deg. Jeg takker for praten. Man skjønner jo litt hva som blir konsekvensen, men det er jo ikke mine barn, så jeg kan ikke hindre deg. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #98 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bare fortsett som du gjør, du. Ingen nekter deg. Men det er vel ett eller annet som treffer en nerve når du i side opp og side ned er så oppsatt på å renvaske deg. Jeg takker for praten. Man skjønner jo litt hva som blir konsekvensen, men det er jo ikke mine barn, så jeg kan ikke hindre deg. Anonymkode: 7ea06...612 Hehehe. Jeg renvasker ikke noe. Men du misforstår en del. Det ser jeg jo. Kanskje også derfor det bare er du som svarer videre som du gjør. De andre har forstått😉 god sommer Anonymkode: c9702...8de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #99 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hehehe. Jeg renvasker ikke noe. Men du misforstår en del. Det ser jeg jo. Kanskje også derfor det bare er du som svarer videre som du gjør. De andre har forstått😉 god sommer Anonymkode: c9702...8de De har forstått at du heller vil forsvare deg selv og eksen enn å skjerme ungene, i alle fall. God sommer. Anonymkode: 7ea06...612
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #100 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): De har forstått at du heller vil forsvare deg selv og eksen enn å skjerme ungene, i alle fall. God sommer. Anonymkode: 7ea06...612 Jeg har ikke forsvart noen andre enn barna😉 Anonymkode: c9702...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå