Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg bor sammen med en som utsetter og utsetter ting han må gjøre, of sjelden fullfører en oppgave. Og vi må endre planer pga dette. Reise seinere på ferie osv. Det stresser meg, og irriterer meg, så innmari. Og jeg kan ikke si noe, eller spørre om han har tenkt til å starte på oppgaven, for da maser jeg. Jeg har ikke tall på hvor mange uferdige prosjekter, og hvor mange utsettelser og forsinkelser som jeg har måttet svelge i løpet av de siste 15 åra. Det verste er at jeg mister litt respekten.. Anonymkode: 24bb1...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Jeg hadde en sånn. Etterhvert utsatte han å betale regninger, og hans del av huset gikk helt til tvangssalg uten at jeg visste noe. Heldigvis ble det ikke solgt da, men de ba om at jeg skulle signere erklæringer om og om igjen. Anonymkode: 346e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Men er det du som gir ham oppgavene? Er det i såfall prosjekt du kan gjøre selv, og så gjør han noe han syns er mer lystbetont? Anonymkode: 2dfb9...8ae
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde en sånn. Etterhvert utsatte han å betale regninger, og hans del av huset gikk helt til tvangssalg uten at jeg visste noe. Heldigvis ble det ikke solgt da, men de ba om at jeg skulle signere erklæringer om og om igjen. Anonymkode: 346e5...4a1 Så bra at det gikk bra ♥️ Her har jeg full kontroll over økonomien, og har alt ansvar for betaling av regninger.. HI Anonymkode: 24bb1...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så bra at det gikk bra ♥️ Her har jeg full kontroll over økonomien, og har alt ansvar for betaling av regninger.. HI Anonymkode: 24bb1...6cb Bra og bra. Det ble skilsmisse da Anonymkode: 346e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men er det du som gir ham oppgavene? Er det i såfall prosjekt du kan gjøre selv, og så gjør han noe han syns er mer lystbetont? Anonymkode: 2dfb9...8ae Nei, det er jobber han tar på deg for andre. Og det er hans del av oppgavene i huset, og prosjekter (oppussing) han setter i gang som jeg ikke klarer å fullføre. HI Anonymkode: 24bb1...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bra og bra. Det ble skilsmisse da Anonymkode: 346e5...4a1 Det var kanskje til det beste for deg da ♥️ Vi er ikke der, mye er bra også. Men av og til forbanner jeg at jeg gikk på den middagen hvor vi møttes.. Samtidig - da hadde jeg jo ikke hatt barna ♥️ HI Anonymkode: 24bb1...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Ikke så ille, men min har utsatt å klippe plenen hver dag denne uka. Det rekker meg snart til knærne. Og, ja, jeg kunne ha gjort det selv, men jeg jobber og han er hjemme. Og han har sagt han skulle gjøre det. Anonymkode: a4a83...634
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er jobber han tar på deg for andre. Og det er hans del av oppgavene i huset, og prosjekter (oppussing) han setter i gang som jeg ikke klarer å fullføre. HI Anonymkode: 24bb1...6cb Ok. Jeg tenker at vi er noen som har lett for å utsette ting, og jeg er der selv. Det går bare ikke så langt som du forklarer, og når til og med ferien blir utsatt så syns jeg at det er rimelig drøyt! Hva sier han til det selv, om hvorfor det skjer gang på gang? Anonymkode: 2dfb9...8ae
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ok. Jeg tenker at vi er noen som har lett for å utsette ting, og jeg er der selv. Det går bare ikke så langt som du forklarer, og når til og med ferien blir utsatt så syns jeg at det er rimelig drøyt! Hva sier han til det selv, om hvorfor det skjer gang på gang? Anonymkode: 2dfb9...8ae Han er fortvilet over seg selv. Men fortsetter å starte på ting og å ta på seg oppgaver/jobber for andre. Sistnevnte er det som stresser aller mest. HI Anonymkode: 24bb1...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Han er fortvilet over seg selv. Men fortsetter å starte på ting og å ta på seg oppgaver/jobber for andre. Sistnevnte er det som stresser aller mest. HI Anonymkode: 24bb1...6cb Han må lære seg å si nei. Det er vanskelig, men når han først har gjort det et par ganger så går det lettere. Han må jo sette dere foran andre mennesker, men det er ikke så lett selv om det er opplagt. Han må jo det likevel. Anonymkode: 2dfb9...8ae
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Har han adhd? I så fall kan man lære seg strategier for å håndtere livet sitt bedre. Anonymkode: a9b21...d91
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Har han adhd? I så fall kan man lære seg strategier for å håndtere livet sitt bedre. Anonymkode: a9b21...d91 Ikke diagnostisert. Han gokk gjennom en diagnostisering i voksen alder men konklusjonen var at han ikke hadde hverken adhd eller add Men noe må det jo være.. HI Anonymkode: 24bb1...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå