Gå til innhold

Har dere ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på og hvor lenge har dere hatt ferie? 

Anonymkode: 4757f...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er på Sørlandet. Litt kaldt, men greit nok. 

Anonymkode: 35293...bfd

Skrevet

Har ferie fra i morgen. Blir hjemme i regnet i Trøndelag. Har ikke råd til ferie i år. Men skal til Oslo og Norway cup 

Anonymkode: dcbb0...31c

Skrevet

Nyter barnefri og kjærestefri. Det skjer omtrent aldri så det er utrolig deilig :D

Anonymkode: 2539a...fdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har ferie fra i morgen. Blir hjemme i regnet i Trøndelag. Har ikke råd til ferie i år. Men skal til Oslo og Norway cup 

Da skal du jo på ferie da!

Skrevet
Bergen_by skrev (2 minutter siden):

Da skal du jo på ferie da!

Jo da. Men å ligge på en luftmadrass i en uke samnens 20 tenåringer er ikke akkurat ferie 😉. Men skjønner hva du mener 

Skrevet

Ja har hatt ei uke nå. Har 3 igjen. Er på sørlandet. Litt vind, men ellers fint. Vil ikke hjem til Trøndelag 😪

Anonymkode: a2726...e98

Skrevet

Ja, er på Kreta.

Anonymkode: 73792...b62

Skrevet

Er ufør så jeg har alltid "fri".

Mannen har ferie fra neste uke.

Vi skal noen dager til Sverige i august, ungdommene vil til Liseberg 🎢

Anonymkode: f9089...506

Skrevet

Nei,jeg ligger nå på uke 2. Startet med en eller annen rar i fluensa jeg ikke husket navnet på, nesten kommet meg på bein igjen og blitt smittet av corona fra ungene. Jeg trodde ikke det skulle være så ille med vaksiner, men vurderte 113 på dattea her omdagen og jeg tror hun vurderte det samme med meg ista. Deisa rett i det flislagte gulvet på badet, så nå har jeg store blodfylte lepper også. Jiha, dette er arti!! Godt minsta nesten er i siget igjen, selv om det ikke skal mye til før hun også må kapitulere. 

Anonymkode: 5107b...152

Skrevet

Nei, er sykmeldt 😕

Anonymkode: 10711...eb7

Skrevet

Bilferie med campingvogn i Europa. Har vært 2 uker På campingplass i Venezia. I dag er vi i Ljubljana. I morgen skal vi til Wien, deretter Bratislava, Praha, Berlin. 

Elsker friheten campingvogn gir. 

Anonymkode: 499c8...fd4

Skrevet

Har ferie og har ferie ut neste uke. Ble campingferie i Sverige og i Finland i år. 3 uker i telt😊 

Skal ha 1 uke ferie til i midten av august. Da skal vi på hytta til pappa utenfor Risør. 

Anonymkode: 927d7...3f9

Skrevet

Begynner ferie i morra. Første uka går til oppussing i tillegg til å nute at de har meldt nydelig vær og godt og varmt her på Sørlandet. Så blir det roadtrip med mannen. Oslo, København og Århus, før vi møter barn   svigerbarn og svigerforeldre og nyter en uke på vestkysten av Danmark 🙂

Anonymkode: 50c6e...84f

Skrevet

Vi er hjemme nå, bor i skjærgården på Sørlandet, så vil gjerne ha hjemmeferie. 
Men i år skal vi ei uke på fjellet og ei uke til syden også. 

Anonymkode: d281e...08c

Skrevet

Går på aap, så har vel ikke ferie.. men mannen starter sin ferie på mandag. Da skal vi kjøre rundt med campingvognen på ulike visninge. Planer om å flytte, så da kombinerer vi feire med visninger 😊

Anonymkode: e368e...360

Skrevet

Nei, har ikke ferie enda, men siste arbeidsdag i morgen, så starter 3 ukers ferie. 2 uker i Norge, og siste på Kreta 👙☀️😊

Anonymkode: 3a2ac...e93

Skrevet

Er snart ferdig med 2 uker og har 2 igjen 😊 Første uka var jeg hjemme med ungene siden mannen fortsatt jobbet..Denne uka er vi på telttur i Stavern 😀 Infen planer for de siste 1,5 uke.

Anonymkode: 69a6e...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...