Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg fikk ikke lest bak betalingsmur, men lurer på hva det er de har funnet? Noe som gir en indikator på at det finnes en Gud eller ikke? Anonymkode: 81d70...7db
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Haha, hadde de tatt bilde av Gud hadde det neppe vært betalingsmur 😉 Anonymkode: 82943...004
sug lut Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk ikke lest bak betalingsmur, men lurer på hva det er de har funnet? Noe som gir en indikator på at det finnes en Gud eller ikke? Anonymkode: 81d70...7db Kødder du?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Kan noen forklare en enkel sjel hvordan de kan påstå at det er universets begynnelse de har tatt bilder av? Hvordan går det an? Et bilde er da et øyeblikksfenomen? Jeg forstår ikke. Anonymkode: 5bd5f...ed0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Kan noen forklare en enkel sjel hvordan de kan påstå at det er universets begynnelse de har tatt bilder av? Hvordan går det an? Et bilde er da et øyeblikksfenomen? Jeg forstår ikke. Anonymkode: 5bd5f...ed0 Les litt om lysets hastighet og avstand og tid og sånn….
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Har bare sett dem kjapt, men så utrolig nydelige bilder😍 Tenk at det er så fantastisk vakkert rundt oss! Anonymkode: 64446...564
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kan noen forklare en enkel sjel hvordan de kan påstå at det er universets begynnelse de har tatt bilder av? Hvordan går det an? Et bilde er da et øyeblikksfenomen? Jeg forstår ikke. Anonymkode: 5bd5f...ed0 Det lyset vi ser på joeda nå, er sendt fra sola for drøyt 8 minutter siden. Hvis lyset fra sola ble blokkert, ville ikke vi merke det før det hadde gått 8 minutter. Lys du ser fra stjerner som er miliarder av lysår unna, må nødvendigvis være lys fra fortiden. Lyset bruker laaang tid på å nå oss, så vi vil ikke kunne se hva som skjer der ute nå, men vi ser hva som skjedde der ute da. Anonymkode: 8e168...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå