Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Altså, hun er kjempeflink til å hjelpe til med småsøsknene sine, og jeg forstår at hun savner og trenger litt mammatid hun også. Men hun kan være så nærgående! Det var hun også før hun fikk småsøsken. Skulle helst sitte helt inntil meg i sofaen, og gå så nærme meg at hun ofre tråkket av meg skoene. Som akkurat nå, da hun gikk etter meg inn i stuen, og tråkker meg på hælen fordi hun ikke klarer å beregne avstanden🥵 Bare en liten utblåsning, for hun er jo alle tiders også🙈 Anonymkode: 62f13...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Hvor gammel er hun? Anonymkode: a62d3...a00
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvor gammel er hun? Anonymkode: a62d3...a00 Hun er 16😅 Anonymkode: 62f13...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hun er 16😅 Anonymkode: 62f13...d3b Så si ifra til henne da. Sover dere sammen også? Anonymkode: ed7b0...439
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så si ifra til henne da. Sover dere sammen også? Anonymkode: ed7b0...439 Jeg gjør det, men dessverre ikke på en veldig hyggelig måte 🙈 Nei, vi sover ikke sammen, det er fullt nok med de to minste og samboer og meg selv i dobbeltsenga😅 Anonymkode: 62f13...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Kanskje sette av mer tid til aktiviteter med bare dere to? Anonymkode: d5c7e...049
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Min er lik, hun er litt yngre. Hun har småsøsken som også trenger mye nærhet, som hele tiden skal opp i fanget, holde hånd eller opp i vår seng om natten. Dermed er jeg ganske mettet når de små sover, mens tenåringen gjerne vil sitte i armkroken min e.l. Jeg prøver å få dem til å finne litt nærhet hos hverandre 😅 Anonymkode: a8471...2cf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kanskje sette av mer tid til aktiviteter med bare dere to? Anonymkode: d5c7e...049 Det er vanskelig foreløpig, men jeg skal absolutt det så fort det lar seg gjøre😅 Anonymkode: 62f13...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Min er lik, hun er litt yngre. Hun har småsøsken som også trenger mye nærhet, som hele tiden skal opp i fanget, holde hånd eller opp i vår seng om natten. Dermed er jeg ganske mettet når de små sover, mens tenåringen gjerne vil sitte i armkroken min e.l. Jeg prøver å få dem til å finne litt nærhet hos hverandre 😅 Anonymkode: a8471...2cf Det er akkurat det, jeg trenger liksom helst å få litt tid uten noen som henger på meg🙈 Men jeg får meg ikke til å avvise henne heller. Skulle ønske jeg orket å gi henne litt fysisk oppmerksomhet på eget initiativ også, men det blir liksom ikke slik🙈 Anonymkode: 62f13...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er akkurat det, jeg trenger liksom helst å få litt tid uten noen som henger på meg🙈 Men jeg får meg ikke til å avvise henne heller. Skulle ønske jeg orket å gi henne litt fysisk oppmerksomhet på eget initiativ også, men det blir liksom ikke slik🙈 Anonymkode: 62f13...d3b Er fint at du er bevisst på det, da, det er jo et godt utgangspunkt! Prøv å gi storesøster en kos hver gang småsøsken får, det blir fort helt absurd her i alle fall, men det synliggjør veldig hvor stor forskjell det er på dem. Er naturlig at minste trenger mer, men det går nok litt på bekostning av de store i blant. Anonymkode: a8471...2cf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Hvis alle andre ligger i en og samme seng, og hun ikke engang får lov å komme nær deg, så skjønner jeg hvorfor hun dilter etter deg. Tenåringer trenger også kos og kjærlighet. Anonymkode: 4b872...1e8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det er akkurat det, jeg trenger liksom helst å få litt tid uten noen som henger på meg🙈 Men jeg får meg ikke til å avvise henne heller. Skulle ønske jeg orket å gi henne litt fysisk oppmerksomhet på eget initiativ også, men det blir liksom ikke slik🙈 Anonymkode: 62f13...d3b Hiv ut de små fra senga di. Anonymkode: 4b872...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå