Gå til innhold

Noen som har vært på Daftø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderes til neste sommer. Barna er da 9,11 og 13 år. Passer det eller begynne de å bli for store? Evt andre fine campingplasser nær Strømstad. 

Anonymkode: 66923...032

Skrevet

Jeg var der for 15 år siden. Kjempefin campingplass! I mitt hode blir man aldri for stor for camping altså👍🏻

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (40 minutter siden):

Jeg var der for 15 år siden. Kjempefin campingplass! I mitt hode blir man aldri for stor for camping altså👍🏻

Men mener i og med at den er såpass dyr, om vi like godt kan velge annen campingplass siden barna er såpass store. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vurderes til neste sommer. Barna er da 9,11 og 13 år. Passer det eller begynne de å bli for store? Evt andre fine campingplasser nær Strømstad. 

Lagunen er mye bedre, også kan man bare gå til Daftö om man ønsker. Har hatt fast vogn på Lagunen da vi bodde like ved grensa, perfekt sted for barn i alle aldre :) 

Anonymkode: 6144f...9a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men mener i og med at den er såpass dyr, om vi like godt kan velge annen campingplass siden barna er såpass store. 

Hmm, det kan godt være. Den er nok aller best for barn i lekeplassalder, men der var jo bassengområde også. Prisene og andre muligheter husker jeg ikke🙈

Skrevet

Den er ok for barn fra 3-10 synes nå jeg. 

Anonymkode: a0d72...4c3

Skrevet

Lagunen er mye bedre, også kan man bare gå til Daftö om man ønsker. Har hatt fast vogn på Lagunen da vi bodde like ved grensa, perfekt sted for barn i alle aldre :) 

Anonymkode: 6144f...9a6

Hvordan er Lagunen?

Skrevet

Hafsten er en annen camping som er fin, og som er ganske alreit for litt større barn 😊

Anonymkode: 27548...699

Skrevet

Anbefaler Hafsten for den alderen😊 Både strand og basseng.

Anonymkode: 65000...c56

Skrevet

Hafsten er en annen camping som er fin, og som er ganske alreit for litt større barn 😊

Anonymkode: 27548...699

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Anbefaler Hafsten for den alderen😊 Både strand og basseng.

Anonymkode: 65000...c56

Takk for tips.👍 Den campingplassen ser bra ut. Noen som vet hvor langt den ligg fra Strømstad og hvor raskt vi bør booke hytte til neste sommer? Får ikke vite ferietid før mai...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...