Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #26 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har alltid lekt med hårfarger. At de nå dekker grått er bare en bonus. Ellers spiser jeg bra og trener mye, det har jeg også gjort alltid. Rynker og flekker er bare hyggelig. Anonymkode: 72467...4a4
Kira Skrevet 14. juli 2022 #27 Skrevet 14. juli 2022 Jeg tar botox i sinnarynken og pannen, har støpt på negler som jeg vedlikeholder ca hver femte uke, farger håret, går jevnlig til hudpleie og er nøye med hvilke produkter jeg bruker. Har bestilt time til microblading av bryn når sommeren er over. I tillegg har jeg nå fra høsten kjøpt meg medlemsskap på et treningssenter og timer med personlig trener.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #28 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Selv har jeg faktisk aldri forsøkt å skjule mine grå, og jeg begynte tidlig å bli grå. Jeg har stripet håret i noen år, hvor jeg heller ikke har forsøkt å skjule de grå, og frisør har bevisst gått inn for å ikke stripe det som er mest grått. Stripene er tatt for å få litt mer spill i håret, aldri for å skjule det grå. Nå er det over et halvt år siden jeg tok striper som vaskes ut etter noen uker, og før det er det tre år siden sist. Ville uansett ikke tatt striper mer enn 2-3 ganger i året pga. kjemikaliene som er i fargene. Faktisk får jeg så mye positive kommentarer på det grå håret at det er ingen grunn til å skjule det. Senest i forrige uke ble jeg stoppet av noen unge jenter, 15-17 år, så syntes det var så "flott og kult" at jeg valgte å beholde det grå, og de håpte de også ville beholde egen farge når de ble like gammel som meg. Så jeg tenker de unge trenger flere voksne som beholder eget utseende, ikke forsøker å skjule alderen med kosmetiske inngrep. Uansett, det å farge hår kan nesten sammenlignes med hvilke farge klær man velger å bruke. Det endrer ikke annet enn fargen på håret (som jo er dødt vev). De andre tingene du nevner, det er å endre utseende med unødvendige inngrep, injeksjoner. Og det er noe jeg ikke ønsker å gjøre. Botox av allerede nevnte grunner, og alle andre unødvendige kosmetiske inngrep fordi jeg mener det sender feil signaler til andre, spesielt yngre, samt at det er feil bruk av helsepersonell. Jeg forstår ikke hvorfor du blir så provosert over svarene mine. Du spurte, jeg har svart hva jeg gjør og hva jeg mener. Blir du provosert av det bør du kanskje spørre deg selv om hvorfor. Anonymkode: 38b43...ffa Jeg er da ikke provosert, hvor leser du det? Jeg er bare oppriktig forundret over inkonsistensen. Det er selvsagt helt opp til deg hvordan du velger å se ut. Anonymkode: fe8c0...65f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #29 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg er da ikke provosert, hvor leser du det? Jeg er bare oppriktig forundret over inkonsistensen. Det er selvsagt helt opp til deg hvordan du velger å se ut. Anonymkode: fe8c0...65f Fordi det er merkelig å spørre, slik du spurte meg, om hva forskjellen er på botoxbehandling og det å farge håret. Uansett svarte jeg deg saklig på det. Og nei, jeg er ikke inkonsekvent, men har tatt gjennomtenkte valg og har aldri forsøkt å skjule mitt grå hår. Anonymkode: 38b43...ffa
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #30 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Fordi det er merkelig å spørre, slik du spurte meg, om hva forskjellen er på botoxbehandling og det å farge håret. Uansett svarte jeg deg saklig på det. Og nei, jeg er ikke inkonsekvent, men har tatt gjennomtenkte valg og har aldri forsøkt å skjule mitt grå hår. Anonymkode: 38b43...ffa Jeg synes ikke det er noe merkelig. Både hårfarge og Botox er kunstig påvirkning av utseendet. Jeg gjør ingen av delene. Anonymkode: fe8c0...65f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #31 Skrevet 14. juli 2022 Farger håret. Alt annet går som før. Anonymkode: 3fa41...96f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #32 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det er noe merkelig. Både hårfarge og Botox er kunstig påvirkning av utseendet. Jeg gjør ingen av delene. Anonymkode: fe8c0...65f Botox er giftinjeksjoner. Man krysser en grense når man begynner å injisere ting i kroppen. Anonymkode: 3fa41...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå