Gå til innhold

Maria Mena fortjener å hylles.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har alltid vist seg sårbar og ærlig, og nå har hun skrevet et langt innlegg om hvordan misunnelse og det å ikke kunne glede seg på andres vegne, har gjort at hun "badet i negativitet"

Hun klarte rett og slett ikke å glede seg over andres suksess om hun ikke var en del av det selv. At hun var den første som kom med negativitet om andre lyktes og hadde suksess, om enn det kun var i tankene hun tenkte negativt. Jeg syns det er så bra og tøft gjort å innrømme sånt når du er en offentlig person. Som hun sier, så er det mange som kjenner seg igjen i dette. Hvor mange som innrømmer det, er jo en annen sak, for jeg tror mange må gå noen runder med seg selv først. 

Hun har også et viktig poeng i at det også sier en del om hvor lite raus du er med deg selv også, når du ikke klarer å være det mot andre. Maria Mena har aldri lagt skjul på problemer med familieforhold, og at hun har jobbet med seg selv og ting tidligere. Hun skriver og sier heller ikke ting som er koketteri, og hun er en ekte og oppriktig person. Syns hun fortjener å hylles for at hun aldri prøver å bli godt likt på enkle og billige måter, for jeg tror det koster henne en del å være åpen om alt hun er ærlig om. Sterk dame, som inspirerer.

Anonymkode: 14bfa...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som bør hylles er de som faktisk gjør godt, ikke de som bare skriver at de skulle ønske de gjorde det.

Anonymkode: c2df3...c7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De som bør hylles er de som faktisk gjør godt, ikke de som bare skriver at de skulle ønske de gjorde det.

Nå er det sånn at vi mennesker ikke akkurat er perfekte for å si det pent. Det er også veldig vanskelig for mange å komme med innrømmelser om det som ikke er så heldig med div sider hos seg selv. Når da noen gjør det, så kan det inspirere andre også til å jobbe med seg selv og forbedre seg. Å inspirere andre til bra ting er jo nettopp å gjøre godt! 

Skrevet

Hylles er vel å dra den for langt. Kan lett ramse opp ti andre jeg heller hyller. 

Anonymkode: 2bd27...e32

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hylles er vel å dra den for langt. Kan lett ramse opp ti andre jeg heller hyller. 

Rams opp de ti andre da? Å ramse opp med begrunnelse går fort. 

Skrevet

Synes hun har noen narsissistiske tendenser jeg ikke liker så godt

Anonymkode: abf48...dd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Nå var dere jo akkurat som hun var. Å komme med noe negativt når andre får ros. Dere forklarer jo heller ikke, eller svarer på påstander. Så er dere like lite rause mot dere selv også? 

Det er ikke noe i veien for å komme med kritikk, men helt ubegrunnet blir jo veldig feil da. 

Skrevet

Jeg er så enig med deg, HI! Fikk gåsehud av å lese det.

Vet om flere som sier at Maria Mena er den hyggeligste og mest folkelige artisten de har jobbet med.

Anonymkode: b23da...921

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Snakk om å bevise poenget 😂

Anonymkode: 9b9f8...b5e

Skrevet

Jeg synes ikke noen trenger å hylles for å stå fram med sine bekjennelser. Det er ikke noe fint trekk å ikke kunne glede seg over andres lykke. Og som er de første til å snakke andre ned dersom de lykkes med noe eller har suksess. Misunnelse er en stygg ting, og gjennomskues alltid hos den som sliter med det. 

Fint at hun kan fortelle at hun har slitt med dette, men å hylle noen for sin ærlighet er å strekke det langt. 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke noen trenger å hylles for å stå fram med sine bekjennelser. Det er ikke noe fint trekk å ikke kunne glede seg over andres lykke. Og som er de første til å snakke andre ned dersom de lykkes med noe eller har suksess. Misunnelse er en stygg ting, og gjennomskues alltid hos den som sliter med det. 

Fint at hun kan fortelle at hun har slitt med dette, men å hylle noen for sin ærlighet er å strekke det langt. 

I det samfunnet vi lever i, der folk viser blankpolerte øyeblikksbilder av «perfekthet» synes jeg at det veldig fint at noen viser sine mindre bra sider. Så jeg er for ærlighet, og som et menneske i offentlighetens søkelys, er det enda tøffere å stå i det. Jeg heier på Maria Mena. 

Anonymkode: 2f549...608

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

I det samfunnet vi lever i, der folk viser blankpolerte øyeblikksbilder av «perfekthet» synes jeg at det veldig fint at noen viser sine mindre bra sider. Så jeg er for ærlighet, og som et menneske i offentlighetens søkelys, er det enda tøffere å stå i det. Jeg heier på Maria Mena. 

Men da må vi heie på alle andre som også står fram og forteller som sine negative sider. Maria Mena er ikke alene der. Jeg heier også på folk som er ærlige, men hyller dem gjør jeg fortsatt ikke 🙂

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden):

Men da må vi heie på alle andre som også står fram og forteller som sine negative sider. Maria Mena er ikke alene der. Jeg heier også på folk som er ærlige, men hyller dem gjør jeg fortsatt ikke 🙂

Da er vi vel egentlig ikke så langt unna hverandre 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er så enig med deg, HI! Fikk gåsehud av å lese det.

Vet om flere som sier at Maria Mena er den hyggeligste og mest folkelige artisten de har jobbet med.

Anonymkode: b23da...921

Det syns jeg er skikkelig fint å se!

Sommerkroppen 2029 skrev (40 minutter siden):

Syns du virkelig det? Det er jo ikke noen sak å innrømme "ufarlige" ting, men nå tenker jo nettopp mange som deg da! "Det er dårlige sider, stygt å gjøre" osv. Det er jo nettopp derfor det er så fint at hun innrømmer sånt, og inspirerer andre til å tenke seg litt om. Alle som inspirerer oss til å jobbe med det mer destruktive i oss, gjør en god handling. Det skal litt til å innrømme sånt da hun nok også vet at fordømmelse er så lett å ty til. Selv om de fleste altså har det i seg alle sammen i mer eller mindre grad. Det er mye skam forbundet med så mye, og mange elsker jo å påføre andre skam. Her får Maria Mena folk til å tenke litt videre, og jo, jeg vil faktisk hylle henne før det! Jeg tror nok hun selv ikke tenker at hun vil bli hyllet, og jeg syns det er et stort ord. Her vil jeg likevel bruke akkurat det. 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Dette er også noen av mine tanker!

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (5 minutter siden):

Du kan heie på Maria Mena selv om du også vil heie på andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Du kan heie på Maria Mena selv om du også vil heie på andre. 

For all del. 

Skrevet

Jeg har ikke lest det aktuelle, men jeg synes det er flott med personer som stadig jobber for å bli en bedre utgave av seg selv, som tør å si at de har handlet feil og at de nå har jobbet for å endre slike negative sider til å bli en person som ikke lenger har behov for å være negativ mot andre.

Som en over her skrev, ekstra viktig nå som ting skal være så polerte og glansede og overfladiske. Livet er langt mer nyansert og det er så viktig at personer som har en offentlig røst og regnes som et forbilde for mange tør stå frem, vise at de er reflekterte og at det er mulig å innrømme feil - og ikke minst at det er mulig å endre seg selv til det bedre.

Anonymkode: 45648...f55

Skrevet

Hyller ikke Maria Mena, det vil jeg heller aldri gjøre. 

Anonymkode: 25310...61d

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har ikke lest det aktuelle, men jeg synes det er flott med personer som stadig jobber for å bli en bedre utgave av seg selv, som tør å si at de har handlet feil og at de nå har jobbet for å endre slike negative sider til å bli en person som ikke lenger har behov for å være negativ mot andre.

Som en over her skrev, ekstra viktig nå som ting skal være så polerte og glansede og overfladiske. Livet er langt mer nyansert og det er så viktig at personer som har en offentlig røst og regnes som et forbilde for mange tør stå frem, vise at de er reflekterte og at det er mulig å innrømme feil - og ikke minst at det er mulig å endre seg selv til det bedre.

Anonymkode: 45648...f55

Ja, ihvertfall endre på ting som er belastende for en selv. Dette er jo en viktig måte å inspirere andre på. 

Skrevet

Hyller ikke oppblåste kjendiser uten stemme, dessverre. Hun er en flott person og skriver gode låter, men noen sanger er hun ikke. 

Anonymkode: 9c891...561

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hyller ikke oppblåste kjendiser uten stemme, dessverre. Hun er en flott person og skriver gode låter, men noen sanger er hun ikke. 

Anonymkode: 9c891...561

Så at hun er en flott person som skriver gode låter er ikke nok til å motta din hyllest? Det går hun nok i rugg av🤣

Anonymkode: 9b9f8...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...