Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Har aldri farget håret og vet ikke helt hvor jeg skal begynne 😅 Men det har rett og slett blitt for mange grå i min mørkebrune hårmanke. Føler meg ikke klar til å bli helgrå😅😅 Sikkert finest å dra til frisøren men lommeboka ønsker helst ikke det slik det er nå. Hva gjør dere? Anonymkode: da764...e7d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Garnier Nutrisse. Be om hjelp til rett farge. Anonymkode: 03df7...815
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Jeg bruker glansvask. Den vaskes gradvis ut så man slipper ettervekst. Når man farger selv er etterveksten betydelig, og en brun "hjelm" med grå ettervekst ser ikke så bra ut Det beste er selvfølgelig å gå til frisøren, få farget i minst to forskjellige nyanser så det blir litt liv og spill i håret, men det er dyrt og jeg har ikke råd til det. Så jeg har funnet ut at det nest beste er glansvask, det blir ikke så ensfarget og gjennomfarget, og man slipper ettervekst. https://www.vita.no/search?q=L'Oréal+Casting+Crème+Gloss Anonymkode: d062b...c12
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Bruk ordentlig farge som dekker de grå hårene, så bruker du denne på etterveksten mellom hver gang du farger. https://www.vita.no/loreal/loreal-magic-retouch-brown?gclid=EAIaIQobChMI6-XQ1Nr2-AIVTAWiAx3rMwz_EAQYBiABEgInoPD_BwE&gclsrc=aw.ds Gå f. Eks på vita, så hjelper de deg med å finne riktig farge på både fargen og sprayen. Anonymkode: a5493...acb
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har også mørk brunt hår med noen (etterhvert mer enn få) grå. Jeg farger med farge 5,0 innimellom, og unner meg en gang eller to i året med farge hos frisør. Når jeg farger selv tar jeg seksjon for seksjon av hodebunnen, og dekker etterveksten. Til slutt fordeler jeg litt farge litt utover i lengdene, slik at jeg ikke får et tydelig skille mellom nyfarget hår og resten. Bruker en fargepensel og en grov kam mens jeg jobber. Vil anbefale deg å velge en farge som heter et tall komma null. Nærmest mulig din egen farge. Velger du farger med andre tall bak komma er det for eksempel røde pigmenter i, som er vanskelige å bli kvitt, og som kan misfarge håret når det utsettes for sol. Jeg har brukt store summer på å bli kvitt hår som ble oransj i sola🤪 Anonymkode: 74d4f...576
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Æsj, la det være! Gråstripet hår er flott! Anonymkode: a1d0e...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå