Gå til innhold

Noen som har Careless (bikini)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de på? Synes noen av modellene ser litt «merkelige» på.. Skal ha meg ny bikini, men sliter med å finne noen jeg liker. 

Anonymkode: 59996...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er de på? Synes noen av modellene ser litt «merkelige» på.. Skal ha meg ny bikini, men sliter med å finne noen jeg liker. 

Da liker du ikke careless? 

Anonymkode: cd29f...9c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da liker du ikke careless? 

Anonymkode: cd29f...9c6

Er jo det jeg lurer på. Om noen har erfaring.

Skrevet

Jeg har bestilt meg en og pakket den med på sydenturen. Har kun prøvd den på. Da jeg tok den på følte jeg meg for første gang vel i en bikini og gleder meg til å bruke den til solong og bading ☀️

Anonymkode: d9f9a...d8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis du synes de ser merkelige ut finnes det jo 1000 ander modeller og merker på bikinier. Hvorfor må du akkurat ha dette merke? Er det hun bloggerens bikinimerke?

Anonymkode: 99d37...4ea

Skrevet

Nei, jeg har den ikke. Kun fordi jeg nekter å bidra til at influensere lager alt mulig rart fordi de deler sitt helt normale liv på SoMe, og påvirker følgerne til å kjøpe alt de finner på.

Ei venninne har dog en bikini derifra, og jeg ser ingenting annerledes ved den enn med andre bikinier.

Skrevet

Fryktelig dårlig kvalitet.

Anonymkode: 2404c...439

Skrevet

Nei 

Anonymkode: 14258...338

Skrevet

De må  være populære. Så på snapen til Sarah Emilie at de fikk inn over 700 000 kr på en halvtime 

Anonymkode: 64e5a...eb8

Skrevet

Jeg er fornøyd med den jeg har 👍

Anonymkode: dbbb2...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...