Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Her ligger våde jeg og samboer med feber og verk i kroppen.. legen sier t influensa er ute å går nå. synest det er så merkelig med tanke på at det er sommer og er litt feil årstid å ligge med dette nå.. Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Her ligger våde jeg og samboer med feber og verk i kroppen.. legen sier t influensa er ute å går nå. synest det er så merkelig med tanke på at det er sommer og er litt feil årstid å ligge med dette nå.. Anonymkode: f469d...c5f Du kan like godt bli smittet på sommeren som på vinteren, ikke noe rart i det. Anonymkode: e5e8e...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Selv om det er mest influensasmitte i befolkningen på vinteren finnes den hele året... Datteren her i huset har vært syk i flere uker. Var skikkelig bekymret, lege tre ganger, og nå forrige uke fikk hun påvist kyssesyken. Lettet over at det ikke var mer alvorlig, men kjip sommerferie da.... Anonymkode: aeba7...a91
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Det er masse covid-smitte nå. Ganske sannsynlig at det er det? Anonymkode: 54c7f...a95
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er masse covid-smitte nå. Ganske sannsynlig at det er det? Anonymkode: 54c7f...a95 Alt handler ikke om covid… og nei det er ikke det Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Selv om det er mest influensasmitte i befolkningen på vinteren finnes den hele året... Datteren her i huset har vært syk i flere uker. Var skikkelig bekymret, lege tre ganger, og nå forrige uke fikk hun påvist kyssesyken. Lettet over at det ikke var mer alvorlig, men kjip sommerferie da.... Anonymkode: aeba7...a91 Huff hørtes ikke mye godt ut:( har selv hatt kyssesyken når jeg var mindre og jeg var skikkelig dårlig jeg og da. Masse god bedring til jenta di Anonymkode: f469d...c5f
Gladjente00 Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Du kan like godt bli smittet på sommeren som på vinteren, ikke noe rart i det. Anonymkode: e5e8e...5ca Influensa sesongen er mest utbredt fra oktober til april mnd, da det er kaldere i lufta. ja man kan bli syk om sommeren også men sjangsen er ganske mye mindre pga varmen. forkjølelse er mer vanlig om sommeren pga varierende værforhold og bading.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Jeg har startet på uke 2 syk, får svar på noen prøver imorra så kan jo krysse fingra for at det er noe og ikke bare mannesyken. Føler meg skikkelig dritt og ikke noe corona. På toppen av dette har jeg nå to coronasyke barn i hus. De har testet positivt og de har nok fått det fra to ulike steder siden de ikke har vært hjemme når de har blitt smitts. Så nå gruer jeg meg til jeg blir frisk, for huset ser ikke akkurat pent ut. Unntakstilstand over alt og ungene har fått beskjed om å kun være på sine plasser, alt annet kan de glemme så jeg må ordne mye. Ikke orker jeg noe serlig, så ting blir flytende… livet er skikkelig herlig. En nabo på hytta har vist vært veldig lik meg sier mamma og han lå i tre uker, så jeg får krysse fingra for at det går oitt raskere. Noe virus greier han fikk påvist som mamm ikke huska hva var. Anonymkode: 4c5d4...a0e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Her ligger våde jeg og samboer med feber og verk i kroppen.. legen sier t influensa er ute å går nå. synest det er så merkelig med tanke på at det er sommer og er litt feil årstid å ligge med dette nå.. Anonymkode: f469d...c5f Og du har tatt koronatest? Anonymkode: ca227...f0d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og du har tatt koronatest? Anonymkode: ca227...f0d Jepp, og crp test, null utslag Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Det er kanskje ikke så rart når en tenker over det, etter to år med av og på restriksjoner, så kan vi fort ha tuklet med normale sykdomsykluser. Det har vært særs lite influensa i de to årene, da blomstrer det naturlig nok opp når folk plutselig lever som normalt. Er i hvert fall min tanke. God bedring Anonymkode: ba073...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er kanskje ikke så rart når en tenker over det, etter to år med av og på restriksjoner, så kan vi fort ha tuklet med normale sykdomsykluser. Det har vært særs lite influensa i de to årene, da blomstrer det naturlig nok opp når folk plutselig lever som normalt. Er i hvert fall min tanke. God bedring Anonymkode: ba073...ffd Ja du har helt rett der. ringte til legevakta da jeg var usikker på hvor mye ibux og paracett jeg kunne ta i løpet av ett døgn. Er så forskjellig innformasjon om det på nettet. Og da sa han at det har skikkelig blomstret opp med influensa nå som er veldig uvanlig på denne tiden. tusen takk. Håper det gir seg fort.. jeg takler ikke å være syk… Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #13 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Alt handler ikke om covid… og nei det er ikke det Anonymkode: f469d...c5f Du burde nok ha skrevet i hovedinnlegget at du hadde testet. Det er mange flere som har korona nå enn influensa, så det er ikke så rart at folk foreslår det når du ikke sier noe om at du har testet. Men det er kjedelig å være syk, særlig om ferien går i vasken. Håper dere blir bedre snart! Anonymkode: 3b068...78d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du burde nok ha skrevet i hovedinnlegget at du hadde testet. Det er mange flere som har korona nå enn influensa, så det er ikke så rart at folk foreslår det når du ikke sier noe om at du har testet. Men det er kjedelig å være syk, særlig om ferien går i vasken. Håper dere blir bedre snart! Anonymkode: 3b068...78d Hvorfor skulle jeg det? Og nei det stemmer ikke Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 Her har sønnen min og jeg hatt og har fortsatt kraftig forkjølelse med halsvondt og feber de første dagene og så bronkitt. Vi hoster og er slimete i hals og vært veldig tett og slapp. Nå etter snart to uker har hosten min lettet, men er såå slapp fortsatt. Vi har testet for covid flere ganger, men er da altså ikke det. Anonymkode: 5be01...ea6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Ja du har helt rett der. ringte til legevakta da jeg var usikker på hvor mye ibux og paracett jeg kunne ta i løpet av ett døgn. Er så forskjellig innformasjon om det på nettet. Og da sa han at det har skikkelig blomstret opp med influensa nå som er veldig uvanlig på denne tiden. tusen takk. Håper det gir seg fort.. jeg takler ikke å være syk… Anonymkode: f469d...c5f Krysser fingrene for det, kjedelig å bruke sommeren på å være syk, det er jo bare dritkjipt. Håper ikke vi får sånn flashback til første året i barnehagen nå som vi skal tilbake til normalen 😬 Immunforsvaret ikke har glemt helt hvordan det er å leve i ett samfunn med diverse virus i omløp. Anonymkode: ba073...ffd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 Hi her.. har enda ikke blitt bedre og kvalmen satt seg skikkelig inn igår.. er så kvalm som jeg var når jeg var gravid.. med lukt og smaksans endringer og 🤮 fikk mensen på toppen av det og idag så sitte med mens smerter og. fader altså! Alt på en gang! Feber, vondt i magen, vondt i kroppen, tett i nasen, slimhoste, kvalm osv. 3 dag syk nå men var syk sist uke og med sinsyke magesmerter som hadde nesten gitt seg før dette startet! Så i alt over 1 uke syk 😪 Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 Bare kraftig forkjølet og feberfølese uten å faktisk ha feber. Var synd jeg ble så forkjølet nå så jeg er blitt pottatett i nesen,jeg som sluttet med nesespray for noen måneder siden etter å ha vært avhengig i 10 år. Igår måtte jeg krype til korset å bruke nesespray igjen,for var så ekstremt tett at jeg fikk helt panikk. Anonymkode: d455f...8af
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Bare kraftig forkjølet og feberfølese uten å faktisk ha feber. Var synd jeg ble så forkjølet nå så jeg er blitt pottatett i nesen,jeg som sluttet med nesespray for noen måneder siden etter å ha vært avhengig i 10 år. Igår måtte jeg krype til korset å bruke nesespray igjen,for var så ekstremt tett at jeg fikk helt panikk. Anonymkode: d455f...8af Huff hørtes ikke godt ut😮💨 har og hatt lav feber på temperaturen men har fryst som bare det.. Anonymkode: f469d...c5f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 Starta ferien med nok en runde med Covid. 3.gangen jeg fikk det. Datteren min fikk det også, for første gang. Gikk heldigvis over etter 3-4 dager😊 God bedring🥰 Anonymkode: a2bc5...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå