Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #26 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette må være 5 åringen som ikke vil klipppe negler. Anonymkode: c8cbf...59a Har det noe å si? Kan du komme med gode råd i stede for? Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #27 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har det noe å si? Kan du komme med gode råd i stede for? Anonymkode: db8ca...5b4 Du har fått utallige råd tidligere, ingen hjelper. Da må du søke råd hos profesjonelle. Anonymkode: c8cbf...59a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #28 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du har fått utallige råd tidligere, ingen hjelper. Da må du søke råd hos profesjonelle. Anonymkode: c8cbf...59a Har gjort det og. Jeg er bare fortvilet! Det er vell lov? Jeg er lei meg, er så sliten. Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #29 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet. Har gått kurs. Har vært i barnevernet, jeg får masse skryt for den mammaen jeg er. Jeg tar ansvar! Men jeg klarer ikke mer! Anonymkode: db8ca...5b4 Du lar et barnehagebarn ha ansvaret for misharmonien i hjemmet. Det er galt. Du er den voksne og du må ta tak. Anonymkode: d5f7f...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #30 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Du lar et barnehagebarn ha ansvaret for misharmonien i hjemmet. Det er galt. Du er den voksne og du må ta tak. Anonymkode: d5f7f...4ab Du forstår ikke Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #31 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du forstår ikke Anonymkode: db8ca...5b4 Jeg forstår ikke at du kan legge dette ansvaret på et barnehagebarn, nei. Det er en fullstendig vill tanke for de fleste. Anonymkode: d5f7f...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #32 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår ikke at du kan legge dette ansvaret på et barnehagebarn, nei. Det er en fullstendig vill tanke for de fleste. Anonymkode: d5f7f...4ab Jeg legger ikke ansvaret på barnet. Jeg sa bare at nå ble det slitsomt igjen. Jeg har lov å bli sliten ? Og ønsker egentlig støtte for å stå i det.. Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #33 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg legger ikke ansvaret på barnet. Jeg sa bare at nå ble det slitsomt igjen. Jeg har lov å bli sliten ? Og ønsker egentlig støtte for å stå i det.. Anonymkode: db8ca...5b4 Det har du fått. Du har fått råd om hvordan du kan gjøre noe med det. Det avviser du blankt. Da er det dessverre ikke mer sympati fra meg, ihvertfall. Lykke til videre, det kommer du til å trenge. Anonymkode: 49779...357
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #34 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det har du fått. Du har fått råd om hvordan du kan gjøre noe med det. Det avviser du blankt. Da er det dessverre ikke mer sympati fra meg, ihvertfall. Lykke til videre, det kommer du til å trenge. Anonymkode: 49779...357 Jeg har jo gjort det. Anonymkode: db8ca...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå