Gå til innhold

Vi har hatt en kjempe fin helg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette må være 5 åringen som ikke vil klipppe negler.

Anonymkode: c8cbf...59a

Har det noe å si? Kan du komme med gode råd i stede for?

Anonymkode: db8ca...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har det noe å si? Kan du komme med gode råd i stede for?

Du har fått utallige råd tidligere, ingen hjelper. Da må du søke råd hos profesjonelle.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har fått utallige råd tidligere, ingen hjelper. Da må du søke råd hos profesjonelle.

Har gjort det og. Jeg er bare fortvilet!  Det er vell lov? Jeg er lei meg, er så sliten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet. Har gått kurs. Har vært i barnevernet, jeg får masse skryt for den mammaen jeg er. Jeg tar ansvar! Men jeg klarer ikke mer! 

Du lar et barnehagebarn ha ansvaret for misharmonien i hjemmet. Det er galt. Du er den voksne og du må ta tak. 

Anonymkode: d5f7f...4ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du lar et barnehagebarn ha ansvaret for misharmonien i hjemmet. Det er galt. Du er den voksne og du må ta tak. 

Du forstår ikke 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du forstår ikke 

Jeg forstår ikke at du kan legge dette ansvaret på et barnehagebarn, nei. Det er en fullstendig vill tanke for de fleste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke at du kan legge dette ansvaret på et barnehagebarn, nei. Det er en fullstendig vill tanke for de fleste. 

Jeg legger ikke ansvaret på barnet. Jeg sa bare at nå ble det slitsomt igjen. Jeg har lov å bli sliten ? Og ønsker egentlig støtte for å stå i det..

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg legger ikke ansvaret på barnet. Jeg sa bare at nå ble det slitsomt igjen. Jeg har lov å bli sliten ? Og ønsker egentlig støtte for å stå i det..

Det har du fått. Du har fått råd om hvordan du kan gjøre noe med det.  Det avviser du blankt. Da er det dessverre ikke mer sympati fra meg, ihvertfall.  Lykke til videre, det kommer du til å trenge. 

Anonymkode: 49779...357

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det har du fått. Du har fått råd om hvordan du kan gjøre noe med det.  Det avviser du blankt. Da er det dessverre ikke mer sympati fra meg, ihvertfall.  Lykke til videre, det kommer du til å trenge. 

Anonymkode: 49779...357

Jeg har jo gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...