Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Ene barnet mitt har vært bortreist, nå er hin tilbake og H. er på nytt i gang. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Ungene kan bare ikke bo i samme hus. Hva hadde du gjort? Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Dette var fullstendig uforståelig, prøv igjen. Anonymkode: 03db6...5a2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette var fullstendig uforståelig, prøv igjen. Anonymkode: 03db6...5a2 Detcene barnet var bortreist i helgen, vi andre var hjemme. Nå er barna samlet igjen. Og da er H igang! Forsto du nå? Jeg klarer ikke dette. De krangler KONSTANT Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Detcene barnet var bortreist i helgen, vi andre var hjemme. Nå er barna samlet igjen. Og da er H igang! Forsto du nå? Jeg klarer ikke dette. De krangler KONSTANT Anonymkode: db8ca...5b4 Vent litt, så skal jeg se hva krystallkulen min sier. Anonymkode: c8cbf...59a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Da må du/dere søke hjelp før dere ødelegger hverandre. Det er du som er voksen, så da er det du som må søke hjelp. Ring i morgen. Anonymkode: 28acb...949
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da må du/dere søke hjelp før dere ødelegger hverandre. Det er du som er voksen, så da er det du som må søke hjelp. Ring i morgen. Anonymkode: 28acb...949 Ringe til hvem ? Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vent litt, så skal jeg se hva krystallkulen min sier. Anonymkode: c8cbf...59a ?? Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Detcene barnet var bortreist i helgen, vi andre var hjemme. Nå er barna samlet igjen. Og da er H igang! Forsto du nå? Jeg klarer ikke dette. De krangler KONSTANT Anonymkode: db8ca...5b4 Hvem er H? I gang med hva? Anonymkode: 408da...453
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ene barnet mitt har vært bortreist, nå er hin tilbake og H. er på nytt i gang. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Ungene kan bare ikke bo i samme hus. Hva hadde du gjort? Anonymkode: db8ca...5b4 Har du luktet litt på spritkorken? Anonymkode: e9a95...cdc
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ene barnet mitt har vært bortreist, nå er hin tilbake og H. er på nytt i gang. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Ungene kan bare ikke bo i samme hus. Hva hadde du gjort? Anonymkode: db8ca...5b4 Finnes familiehjelpen i din kommune? Kan det være en mulighet? Hvor gamle er barna? Og hva mener du med at helvete er i gang? Krangling er jo vanlig i en søskenflokk. Anonymkode: d7ab1...48e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ringe til hvem ? Anonymkode: db8ca...5b4 Feks til en helsesøster. Kommunen har kanskje tilbud om kurs i hvordan dere kan endre den kursen dere har nå. Det vil ta tid. Sånn er det bare. Anonymkode: 49779...357
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hvem er H? I gang med hva? Anonymkode: 408da...453 H = helvette. Beklager uttrykket ! Blir bare så sliten og lei Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Har du luktet litt på spritkorken? Anonymkode: e9a95...cdc Nei. Men vurderer Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Finnes familiehjelpen i din kommune? Kan det være en mulighet? Hvor gamle er barna? Og hva mener du med at helvete er i gang? Krangling er jo vanlig i en søskenflokk. Anonymkode: d7ab1...48e Du forsto det du. Takk. De er 2 til 9. Det er ikke normal krangling. Det er det ene barnet som lager så ekstremt mye ekstra! Du kan bare ikke tro det. Vet ikke hvem som kan hjelpe 😢 Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Feks til en helsesøster. Kommunen har kanskje tilbud om kurs i hvordan dere kan endre den kursen dere har nå. Det vil ta tid. Sånn er det bare. Anonymkode: 49779...357 Er ikke noe kurs som hjelper! Kan jeg ikke tro Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #16 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er ikke noe kurs som hjelper! Kan jeg ikke tro Anonymkode: db8ca...5b4 Nei, da er det jo bare å gi opp. Fortsett å gi barna en ræva oppvekst. Anonymkode: d5f7f...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei, da er det jo bare å gi opp. Fortsett å gi barna en ræva oppvekst. Anonymkode: d5f7f...4ab Er de som krangler. Ikke jeg Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er de som krangler. Ikke jeg Anonymkode: db8ca...5b4 Dette kommer til å høres kjipt ut, men mitt tips er å se på eget bidrag i konflikten. Det er det ene barnet som krangler, men hvorfor er det sånn? I hvilke situasjoner skjer det? Hvilke reaksjoner får barnet når det lager bråk, og hvilke reaksjoner får det når det ikke lager bråk. Hvilken stemning utstråler du når barnet er hjemme? Hvilke tanker har du om barnet? Gjør en jobb med deg selv først, sånn at barnet ditt VET at du elsker ham/henne og at du liker ham/henne. Da er min personlige erfaring at du har kommet et langt stykke på vei. Gi barnet kroppskontakt, masse kroppskontakt! 5 minutter på fanget hver morgen, f. eks. Anonymkode: df3b3...703
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #19 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Dette kommer til å høres kjipt ut, men mitt tips er å se på eget bidrag i konflikten. Det er det ene barnet som krangler, men hvorfor er det sånn? I hvilke situasjoner skjer det? Hvilke reaksjoner får barnet når det lager bråk, og hvilke reaksjoner får det når det ikke lager bråk. Hvilken stemning utstråler du når barnet er hjemme? Hvilke tanker har du om barnet? Gjør en jobb med deg selv først, sånn at barnet ditt VET at du elsker ham/henne og at du liker ham/henne. Da er min personlige erfaring at du har kommet et langt stykke på vei. Gi barnet kroppskontakt, masse kroppskontakt! 5 minutter på fanget hver morgen, f. eks. Anonymkode: df3b3...703 Tusen takk for gode råd ❤️ barnet VET at jeg elsker barnet høyt. Jeg sier det til hin hver eneste dag. Klemmer og kysser hin. Leker med hin, leser for hin hver kveld. Synger osv. Hin løper mot meg når jeg henter i bhg, vi har det så godt sammen. Problemet er søsken, hin går virkelig ikke sammen med de 😢 jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #20 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for gode råd ❤️ barnet VET at jeg elsker barnet høyt. Jeg sier det til hin hver eneste dag. Klemmer og kysser hin. Leker med hin, leser for hin hver kveld. Synger osv. Hin løper mot meg når jeg henter i bhg, vi har det så godt sammen. Problemet er søsken, hin går virkelig ikke sammen med de 😢 jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Anonymkode: db8ca...5b4 Da ville jeg, som jeg skrev lenger opp, undersøkt muligheten for kurs. For tips og råd, knagger og støttebjelker. Det er du som er ansvarlig for dynamikken i flokken din. Det er du som er ansvarlig for å endre det. Det du har gjort til nå hjelper tydeligvis ikke, da må du finne på noe annet. Anonymkode: 49779...357
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #21 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Er de som krangler. Ikke jeg Anonymkode: db8ca...5b4 Men du er den voksne. Du er den eneste som har mulighet til å endre dette. Det er du som må ta tak og ikke bare uffe deg over det stakkars barnehagebarnet! Anonymkode: d5f7f...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #22 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men du er den voksne. Du er den eneste som har mulighet til å endre dette. Det er du som må ta tak og ikke bare uffe deg over det stakkars barnehagebarnet! Anonymkode: d5f7f...4ab Jeg vet. Har gått kurs. Har vært i barnevernet, jeg får masse skryt for den mammaen jeg er. Jeg tar ansvar! Men jeg klarer ikke mer! Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #23 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet. Har gått kurs. Har vært i barnevernet, jeg får masse skryt for den mammaen jeg er. Jeg tar ansvar! Men jeg klarer ikke mer! Anonymkode: db8ca...5b4 Dette er et lite barn? Du har faktisk ikke lov å gi opp. Er det deg med fem barn og store smerter? Anonymkode: d5f7f...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #24 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Dette er et lite barn? Du har faktisk ikke lov å gi opp. Er det deg med fem barn og store smerter? Anonymkode: d5f7f...4ab Jeg gir jo ikke opp, men det føles uoverkommelig. Ja, det er meg ja. Hva tenkte du på? Anonymkode: db8ca...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #25 Skrevet 13. juli 2022 Dette må være 5 åringen som ikke vil klipppe negler. Anonymkode: c8cbf...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå