Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Bor på Vestlandet. Er jo perfekt jobbvær, men tilogmed jeg begynner å bli lei nå. Ferie om to uker, og håper virkelig vi får noen dager med sol! Virker som Østlandet har hatt greit vær? Får reise etter sola tror jeg 😅 Anonymkode: eb837...404
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Er sol på østlandet her vi bor, ja. Sender ungene mine til vestlandet idag og de gleda seg ikke nevneverdig, det må være lov å si... Anonymkode: da56d...eb3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Meldt regn og torden på deler av Østlandet i morgen. Men har familie i romsdalen og de sier været er så dårlig at de reiser etter sol så snart de kan Anonymkode: 95c29...881
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Vestla det er ikke akkurat kjent for flotte sommerdager. Men jeg som bor på Sørlandet er ikke veldig imponert over sommeren. Er kald til å være så langt ut på sommeren. Anonymkode: fd98e...2c9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bor på Vestlandet. Er jo perfekt jobbvær, men tilogmed jeg begynner å bli lei nå. Ferie om to uker, og håper virkelig vi får noen dager med sol! Virker som Østlandet har hatt greit vær? Får reise etter sola tror jeg 😅 Anonymkode: eb837...404 Da hadde jeg reist til sørlandet heller. Anonymkode: cbddd...0a8
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Var mye bedre vær i fjor. Kan ikke hugse sist vi hadde en så kald sommer.. Anonymkode: eb837...404
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Jeg er fra Sunnmøre, og har bosatt meg på Østlandet. Her er det stabilt fint vær, varme somre og mye sol. Syns det er stusselig å regne bort når vi er hjemom heimbyen i sommerferien, men det er jo et selvsagt stoppested Anonymkode: 84e00...8f9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Jeg bor på Nordvestlandet, og her har vi til sammen hatt 7 dager med varme og sol i år, varmt nok til å få ordentlig sommerfølelse. Jeg var syk fem av dem og såpass dårlig fremdeles at jeg ikke greide å være ute de to dagene som kom da jeg kunne gå ut igjen. Begynner å savne sol og varme og litt bedre form. Har plenty av dette Ønsker Noen som vil bytte??? Anonymkode: 5e6b1...4b3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg bor på Nordvestlandet, og her har vi til sammen hatt 7 dager med varme og sol i år, varmt nok til å få ordentlig sommerfølelse. Jeg var syk fem av dem og såpass dårlig fremdeles at jeg ikke greide å være ute de to dagene som kom da jeg kunne gå ut igjen. Begynner å savne sol og varme og litt bedre form. Har plenty av dette Ønsker Noen som vil bytte??? Anonymkode: 5e6b1...4b3 Jeg vil ikke bytte, men du kan jo komme på ferie til oss på sørlandet 🌞 Anonymkode: 2af56...732
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg vil ikke bytte, men du kan jo komme på ferie til oss på sørlandet 🌞 Anonymkode: 2af56...732 Høres koselig ut 😊 Anonymkode: 5e6b1...4b3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Bor på nordvestlandet og det er i våteste og kaldeste laget nå ja. En mager trøst får være at vi har ekstremt lave strømpriser og kan koste på oss å sette på litt mer varme innendørs. Skal til østlandet om et par ukers tid og om jeg ikke tar helt feil tar vi med oss regnværet dit og det blir nydelig vær her. Anonymkode: 59ed0...967
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Da hadde jeg reist til sørlandet heller. Anonymkode: cbddd...0a8 Hvorfor? Bra nok vær og strender her. 😊 Anonymkode: cdb57...7ad
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Bor på nordvestlandet og det er i våteste og kaldeste laget nå ja. En mager trøst får være at vi har ekstremt lave strømpriser og kan koste på oss å sette på litt mer varme innendørs. Skal til østlandet om et par ukers tid og om jeg ikke tar helt feil tar vi med oss regnværet dit og det blir nydelig vær her. Anonymkode: 59ed0...967 Det er bare det at det ikke er automatikk i at strømprisen går bed heller.. men man kan jo håpe.. Anonymkode: 84e00...8f9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det er bare det at det ikke er automatikk i at strømprisen går bed heller.. men man kan jo håpe.. Anonymkode: 84e00...8f9 Kanskje ikke på Østlandet nei. Men her på Nordvestlandet er vi på den riktige siden av landet sånn sett, så noen fordeler har vi med å bo her. Anonymkode: 59ed0...967
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 Nord-Norge har tydeligvis vært værvinneren denne sommeren (så langt). Kan ikke minnes å ha opplevd maken til sommervær her, og det bare varer og varer. 25-30 grader, sol og værmeldingen varsler regn som aldri ser ut til å komme. Så kom til nord! 🌞🌞🌞 Anonymkode: fc31f...95d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 Vi også! Bor midt under "vestavindbeltet" så det eneste usikre med været er hvor mye regn det blir fremover........Hadde noen dager i juni med 20+, men disse dagene kom det også litt regn hver dag og vi så ikke sola mer enn kanskje en halvtime om gangen.... Bor på landet,- og åkrene i nærområdet drukner, uansett hva som dyrkes på de...... Men ja, billig strøm, så skrur opp tempen på maks og finner det helt ok å være på jobb og er heldig og kan spare feriedagene til når det måtte passe. Heldigvis er ungene så gamle at de henger med venner uavhengig av vær,- grenser til å ikke vil være med på ferie, men for unge til å være hjemme alene..... De kunne jo tenkt seg strand og bading, men de klarer seg fint hjemme hos hverandre, fritidsklubben er åpen og de drar til"byen" og kjøper is om de får lyst. Ferien i år får bli brukt til noen langhelger utpå høsten og vinteren. BLir null stress å få fri jul og påske den kommende vinteren ihvertfall! Anonymkode: e5fc9...ff6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Bor på Vestlandet. Er jo perfekt jobbvær, men tilogmed jeg begynner å bli lei nå. Ferie om to uker, og håper virkelig vi får noen dager med sol! Virker som Østlandet har hatt greit vær? Får reise etter sola tror jeg 😅 Anonymkode: eb837...404 Vi har nylig i Sverige å var ikke noe bedre vær der heller. Så var kjedelig å komme tilbake til Bergen å se at det bare regnet her også. Anonymkode: ad9e3...daa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 Om du ikke liker regn kan jeg anbefale deg å flytte til Innlandet. På Stange, der jeg bor, er det veldig lite regn. Mye mindre enn i Oslo også, der jeg bodde en del år. På Vestlandet regner det jo masse, sidelengs. Jeg synes det er veldig fint der, men kunne ikke bodd der på grunn av været 😮 Anonymkode: ddcde...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå