Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Min mann sier jeg må ringe å si at jeg vil ha jobben.. blir ikke det feil? Jeg ønsker ikke å ringe for å si det? Så hvordan få jobben? Kom med dine beste tips 🤞🤗 Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Søker de etter folk da? Om de ikke søker etter folk kan du fint melde din interesse, selv om de antagelig ikke skal utvide staben akkurat nå. Da må du ringe eller sende en åpen søknad/mail. Anonymkode: 54d68...157
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Søker de etter folk da? Om de ikke søker etter folk kan du fint melde din interesse, selv om de antagelig ikke skal utvide staben akkurat nå. Da må du ringe eller sende en åpen søknad/mail. Anonymkode: 54d68...157 De har lyst ut en stilling jeg vil ha. Har kvalifikasjonene Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Søkt? Anonymkode: 36146...8b2 Nei. Ikke enda. De la ut annonsen i dag Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Om det er en selgerstilling kanskje. Det er ganske masete, og kan få deg luket ut. Bruk heller tiden på å skrive en super søknad! Anonymkode: 05ca7...9f2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Da skriver du en god søknad, og skriver hvorfor akkurat du passer godt til den stillingen. Å ringe uten å ha noe å spørre om kan irritere mer enn det gir muligheter... Anonymkode: 54d68...157
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Om det er en selgerstilling kanskje. Det er ganske masete, og kan få deg luket ut. Bruk heller tiden på å skrive en super søknad! Anonymkode: 05ca7...9f2 Det er ikke en selger stilling. Ja, skal skrive en gid søknad. Men det er vanskelig. Jeg er så usikker på hvordan skrive en god søknad. Tips ? Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Da skriver du en god søknad, og skriver hvorfor akkurat du passer godt til den stillingen. Å ringe uten å ha noe å spørre om kan irritere mer enn det gir muligheter... Anonymkode: 54d68...157 Ja, det tenker jeg også! Men er ikke lett å vite hva jeg skal skrive for å skille meg ut i bunken Anonymkode: 9a54e...1df
topaz Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, det tenker jeg også! Men er ikke lett å vite hva jeg skal skrive for å skille meg ut i bunken Anonymkode: 9a54e...1df Kjenner du noen som jobber i samme type jobb? Eller noen du vet er god til å uttrykke seg skriftlig? La de lese igjennom og be om ærlig tilbakemelding. Hovedfokus må være hva du kan tilby. At du viser hva du har gjort før, som vil være en styrke i den nye jobben. Men fokuser på den nye jobben, ikke lange avsnitt om detaljer i tidligere jobb. Enig med de som sier at det å ringe for å fortelle hvor mye du har lyst på jobben er meningsløst. Alle som søker har lyst på jobben. Jeg har utelukkende vært vitne til at det å ringe kun for å skille seg ut eller gjøre et inntrykk på forhånd har slått dårlig ut. Har du faktiske spørsmål, da kan du ringe.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Det gjorde kjæresten min også nylig,ringte å fortalte hvor lyst han hadde på jobben. Han kom ikke til intervju en gang. Anonymkode: d5cde...28d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det gjorde kjæresten min også nylig,ringte å fortalte hvor lyst han hadde på jobben. Han kom ikke til intervju en gang. Anonymkode: d5cde...28d Oj såpass 😵💫 Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 topaz skrev (4 timer siden): Kjenner du noen som jobber i samme type jobb? Eller noen du vet er god til å uttrykke seg skriftlig? La de lese igjennom og be om ærlig tilbakemelding. Hovedfokus må være hva du kan tilby. At du viser hva du har gjort før, som vil være en styrke i den nye jobben. Men fokuser på den nye jobben, ikke lange avsnitt om detaljer i tidligere jobb. Enig med de som sier at det å ringe for å fortelle hvor mye du har lyst på jobben er meningsløst. Alle som søker har lyst på jobben. Jeg har utelukkende vært vitne til at det å ringe kun for å skille seg ut eller gjøre et inntrykk på forhånd har slått dårlig ut. Har du faktiske spørsmål, da kan du ringe. Tusen takk for gode råd. Jeg skal ikke ringe, får vare krysse fingrene 🤞😬 Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Jeg ringte før jeg skrev søknad. Hadde noen spørsmål til stillingen i og med at den hadde oppstart i juni, så lurte jeg på om det var muligheter for å delta på ferieavvikling sammen med de andre der, og det svarte de på, og da sa jeg at jeg sender en søknad i løpet av dagen. Jobber der nå, og de sier jo at de satt pris på at jeg avklarte det jeg lurte på før jeg sendte søknaden i stedet for å sende søknad, bli kalt inn til intervju, få stillingen og så begynne å avklare. Anonymkode: ed38a...44c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg ringte før jeg skrev søknad. Hadde noen spørsmål til stillingen i og med at den hadde oppstart i juni, så lurte jeg på om det var muligheter for å delta på ferieavvikling sammen med de andre der, og det svarte de på, og da sa jeg at jeg sender en søknad i løpet av dagen. Jobber der nå, og de sier jo at de satt pris på at jeg avklarte det jeg lurte på før jeg sendte søknaden i stedet for å sende søknad, bli kalt inn til intervju, få stillingen og så begynne å avklare. Anonymkode: ed38a...44c Da hadde du konkrete spørsmål. Jeg kommer ikke på noen ting jeg lurer på 🤔 Anonymkode: 9a54e...1df
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2022 #16 Skrevet 12. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Da hadde du konkrete spørsmål. Jeg kommer ikke på noen ting jeg lurer på 🤔 Anonymkode: 9a54e...1df Det er alltid noe man kan lure på. Jeg lurte ikke egentlig på det jeg spurte om jeg heller. Det var oppdiktet, men reelt for noen. Jeg regnet med det ville stått i annonsen om det ikke kunne avvikles ferie Anonymkode: ed38a...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå