Gå til innhold

Svart kjøkken. Gi meg ditt beste tips til veggfarge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vi har helt hvite vegger for å ha sikkelig kontrast til. Et vennepar har mørkegrønne vegger, men de har en veldig stor og luftig åpen om løsning. 

Anonymkode: 33cc3...eb1

Enig i dette. Lyse farger om det er trangt eller mørkt hos deg. Mens omtrent alle farger passer om dere har store luftige rom med masse vinduer. 

Vi har en gul farge som heter Masala ( hvis jeg husker riktig). 70 kvm kjøkken med store vinduer i tre retninger, så vi har mye mørke jord-farger. 

Anonymkode: c553a...af5

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig i dette. Lyse farger om det er trangt eller mørkt hos deg. Mens omtrent alle farger passer om dere har store luftige rom med masse vinduer. 

Vi har en gul farge som heter Masala ( hvis jeg husker riktig). 70 kvm kjøkken med store vinduer i tre retninger, så vi har mye mørke jord-farger. 

Ja, ser poenget med å skape et inntrykk av luft. Men, jeg har 2 venninner som begge har SMÅ leiligheter og selvom de har mørke farger på veggene (hun ene svart kjøkken) så ser det overhodet ikke lite ut. Jeg syns ikke hvitt er veldig fint, så har lyst på en fin farge. Gjerne lys, men hadde vært litt ålreit med mørk og. Kanskje. Det er lite kjøkken/stue, men troooor det er gjennomførbart likevel... 

Anonymkode: a3c38...71e

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, ser poenget med å skape et inntrykk av luft. Men, jeg har 2 venninner som begge har SMÅ leiligheter og selvom de har mørke farger på veggene (hun ene svart kjøkken) så ser det overhodet ikke lite ut. Jeg syns ikke hvitt er veldig fint, så har lyst på en fin farge. Gjerne lys, men hadde vært litt ålreit med mørk og. Kanskje. Det er lite kjøkken/stue, men troooor det er gjennomførbart likevel... 

Anonymkode: a3c38...71e

Helt enig i å ikke ha hvite vegger, men du kan jo velge en lys grønn i stedet for en mørk grønn. Og tilsvarende i andre farger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...