Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Og har du et godt liv? Anonymkode: a5d63...b75
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Nei, jeg har ikke et godt liv! Mørker tanker og alt det der. Går til behandling, og håper det blir bedre. Det som holder meg gående, er barna! Følge med på utviklingen deres, og se hvilke personer de vokser opp til å bli! Det er det som gir mitt liv mening oppi alt det mørke! Anonymkode: 271d3...8b7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Det som gjør livet mitt godt er alle rundt meg som jeg er glad i og som føler det samme for meg. En annen ting som gjør livet godt er min gode innstilling og positive syn på livet. Kan egentlig ikke klage på noe som helst. Hva med deg da hi? ps; jeg håper denne tråden ikke er en ny tråd som kun er spam .
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Hva som gir livet mening er jo å følge opp barna og gi dem best mulig oppvekst. Det er også å være et godt medmenneske, en god mor, partner, søster, datter og venn. Livet mitt er bra nok. Jeg bærer en stor sorg, men klarer å lage meg gode dager likevel. Anonymkode: fa667...e9a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Har ikke alle ett tøft liv? Har ikke alle opp og nedturer? Er det ikke det som er livet? Jeg kunne fint lagt meg i penslet. Har 14 sykdommer, kroniske. Hver av dem er plagsomme. Fungerer ikke. Er ikke ett verdig liv. Men jeg har barn. Jeg må ta meg sammen. Jeg har blitt flink til å leve i nuet, sette pris på det jeg har. Mamma pleier å si:"Man kan velge om man vil ha en god dag." Og den går jeg etter. Anonymkode: a21eb...79d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ikke alle ett tøft liv? Har ikke alle opp og nedturer? Er det ikke det som er livet? Jeg kunne fint lagt meg i penslet. Har 14 sykdommer, kroniske. Hver av dem er plagsomme. Fungerer ikke. Er ikke ett verdig liv. Men jeg har barn. Jeg må ta meg sammen. Jeg har blitt flink til å leve i nuet, sette pris på det jeg har. Mamma pleier å si:"Man kan velge om man vil ha en god dag." Og den går jeg etter. Anonymkode: a21eb...79d *Lagt meg i PENALET, selvfølgelig. Anonymkode: a21eb...79d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Det er mye. Musikk, bøker, sjøen, god mat, boksing, trening forøvrig, å male, å lage ulike retter, Harley Davidsson og motorsykkelturer, hunder og lamaer, frukt og bær, sopp, båtturer og fiske, hytteturer, storbyferier, klær, boots og sangria. Det er utrolig mye, men mest av alt små og store mennesker, å få masse oppmerksomhet, bli respektert, og gi andre oppmerksomhet. Elsker smalltalk og å lytte til mine kloke og intelligente venner som går mye dypere enn meg. Så gir det stor mening å være takknemlig! At man kommer gjennom kriser med beina på bakken og vettet i behold. Anonymkode: 235e2...bd8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): *Lagt meg i PENALET, selvfølgelig. Anonymkode: a21eb...79d Hvorfor skal du legge deg der? Mener du kista? Anonymkode: 70fe9...09d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Hmm, elsker jobben min der jeg blir vist masse tillit og får interessante oppgaver. Har flotte ungdommer, og det er spennende å følge utviklingen de har. Og til sist, har en mann som forguder meg og som også er min beste venn. Mye å være glad for altså🤩 Anonymkode: 6b5b0...d31
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 Kanskje et av verdens dummeste spørsmål. Må det gi mening? Om jeg har et godt liv? Ja. Anonymkode: 1d9b2...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå