Gå til innhold

Datteren min har tissa i senga. .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min seng 😩  igjennom overmadrassen og ned i madrassen under......

Trekkene kan jeg vel vaske, men....... hva med selve madrassen?? 

Anonymkode: e2ad2...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjipt! 

Sønnen min gjorde det samme for noen uker siden og jeg måtte kjøpe ny overmadrass! 

Anonymkode: ba523...ae2

Skrevet

I denne varmen kan du ta madrassene ut. Mens du vasker trekket i maskin heller du flere bøtter, først med såpevann, så med rent vann, på/gjennom madrass og overmadrass. Plasser dem deretter på et sted med sol og god gjennomtrekk og la tørke til i morgen. 
og kjøp «tissesikker» madrassbeskytter om du tenker det kan skje igjen😉

Anonymkode: d8e73...c74

Skrevet

Overmadrassen kan vaskes i badekaret. Det er litt jobb, men det fungerer.

Anonymkode: af208...820

Skrevet

Sønnen mine gjorde det samme. Han hadde mareritt og tisset store mengder, han tisser ellers aldri i senga (i tilfelle det er forskjell på "vanlig natt-tissing og svømmebasseng etter mareritt🤷‍♀️).

Uansett, det lukter enda så vi har bestilt ny seng til han. Han hadde rammemadrass med overmadrass. Det trakk gjennom og ned i rammemadrassen. 

Lukten er ikke der hele tiden, men når døra lukkes og det blir litt innestengt så kjenner man eimen av urin.

Anonymkode: 09511...2f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

I denne varmen kan du ta madrassene ut. Mens du vasker trekket i maskin heller du flere bøtter, først med såpevann, så med rent vann, på/gjennom madrass og overmadrass. Plasser dem deretter på et sted med sol og god gjennomtrekk og la tørke til i morgen. 
og kjøp «tissesikker» madrassbeskytter om du tenker det kan skje igjen😉

"I denne varmen!"  😂😂 Her er det 11 grader. 

Anonymkode: f18da...bdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

"I denne varmen!"  😂😂 Her er det 11 grader. 

Beklager, jeg som bor på sørlandskysten har i hvert fall hatt det veldig godt og varmt de siste dagene, og kunne fint vasket og tørket madrasser på utsiden🤣🤪

Men spyl i dusj eller badekar, og tørk på varmekablene på badet, hvis det ikke er varmt hos deg, HI. Det er bare mye mer knotete🤷🏻‍♀️🫣

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Beklager, jeg som bor på sørlandskysten har i hvert fall hatt det veldig godt og varmt de siste dagene, og kunne fint vasket og tørket madrasser på utsiden🤣🤪

Men spyl i dusj eller badekar, og tørk på varmekablene på badet, hvis det ikke er varmt hos deg, HI. Det er bare mye mer knotete🤷🏻‍♀️🫣

Jeg er ikke hi. Måtte bare kommentere. Jeg furter fordi vi har bare regn 😭 Vil flytte sørover men mannen blir ikke med 😅

Skrevet

Hadde kjøpt ny seng/madrasser. Sørg for heldekkende tisselaken heretter.

Anonymkode: 096bf...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...