Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 I min seng 😩 igjennom overmadrassen og ned i madrassen under...... Trekkene kan jeg vel vaske, men....... hva med selve madrassen?? Anonymkode: e2ad2...81f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Det er kjipt! Sønnen min gjorde det samme for noen uker siden og jeg måtte kjøpe ny overmadrass! Anonymkode: ba523...ae2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 I denne varmen kan du ta madrassene ut. Mens du vasker trekket i maskin heller du flere bøtter, først med såpevann, så med rent vann, på/gjennom madrass og overmadrass. Plasser dem deretter på et sted med sol og god gjennomtrekk og la tørke til i morgen. og kjøp «tissesikker» madrassbeskytter om du tenker det kan skje igjen😉 Anonymkode: d8e73...c74
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Overmadrassen kan vaskes i badekaret. Det er litt jobb, men det fungerer. Anonymkode: af208...820
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Sønnen mine gjorde det samme. Han hadde mareritt og tisset store mengder, han tisser ellers aldri i senga (i tilfelle det er forskjell på "vanlig natt-tissing og svømmebasseng etter mareritt🤷♀️). Uansett, det lukter enda så vi har bestilt ny seng til han. Han hadde rammemadrass med overmadrass. Det trakk gjennom og ned i rammemadrassen. Lukten er ikke der hele tiden, men når døra lukkes og det blir litt innestengt så kjenner man eimen av urin. Anonymkode: 09511...2f1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): I denne varmen kan du ta madrassene ut. Mens du vasker trekket i maskin heller du flere bøtter, først med såpevann, så med rent vann, på/gjennom madrass og overmadrass. Plasser dem deretter på et sted med sol og god gjennomtrekk og la tørke til i morgen. og kjøp «tissesikker» madrassbeskytter om du tenker det kan skje igjen😉 Anonymkode: d8e73...c74 "I denne varmen!" 😂😂 Her er det 11 grader. Anonymkode: f18da...bdf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): "I denne varmen!" 😂😂 Her er det 11 grader. Anonymkode: f18da...bdf Beklager, jeg som bor på sørlandskysten har i hvert fall hatt det veldig godt og varmt de siste dagene, og kunne fint vasket og tørket madrasser på utsiden🤣🤪 Men spyl i dusj eller badekar, og tørk på varmekablene på badet, hvis det ikke er varmt hos deg, HI. Det er bare mye mer knotete🤷🏻♀️🫣 Anonymkode: d8e73...c74
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Beklager, jeg som bor på sørlandskysten har i hvert fall hatt det veldig godt og varmt de siste dagene, og kunne fint vasket og tørket madrasser på utsiden🤣🤪 Men spyl i dusj eller badekar, og tørk på varmekablene på badet, hvis det ikke er varmt hos deg, HI. Det er bare mye mer knotete🤷🏻♀️🫣 Anonymkode: d8e73...c74 Jeg er ikke hi. Måtte bare kommentere. Jeg furter fordi vi har bare regn 😭 Vil flytte sørover men mannen blir ikke med 😅 Anonymkode: f18da...bdf
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Hadde kjøpt ny seng/madrasser. Sørg for heldekkende tisselaken heretter. Anonymkode: 096bf...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå