Gå til innhold

Bikinibilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du ut bilder av deg selv i bikini i sosiale medier, når du er i syden? Som facebook og slikt?

Anonymkode: 9daad...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter faktisk i bikini på en strand akkurat nå og slapper av, mens mann og tenåringer fortsatt sover. Men å legge ut bilde av det? Nei! Dvs. jeg har sendt en snap av bølgene der ene foten min ble med, teller det?

Anonymkode: 69a79...3b5

Skrevet

Ja, det hender det. Ikke sånn at jeg poserer i bikini og stiller meg opp kun for å få et bilde av meg selv i bikini, men hvis det er et fint bilde av en fin dag på stranda så kan jeg godt dele det. Jeg har lukket profil og bare nære folk jeg kjenner godt og stoler på som følgere. 

Anonymkode: c2841...d37

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Jeg sitter faktisk i bikini på en strand akkurat nå og slapper av, mens mann og tenåringer fortsatt sover. Men å legge ut bilde av det? Nei! Dvs. jeg har sendt en snap av bølgene der ene foten min ble med, teller det?

Stått opp med feil fot? Og mannen din sover mens du er på stranda?🫣

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Stått opp med feil fot? Og mannen din sover mens du er på stranda?🫣

Er det noe galt med det? Hotellet vår ligger på stranden, så det tar meg 1 minutt å gå ned hit. Her koser jeg meg med bok, litt nyheter på mobil osv i stede for å forstyrre ham mens han sover.

Skrevet

Nei så god selvtillit har jeg ikke. Jeg er jo ikke tjukk men jeg har endel mage og svære lår.

Anonymkode: 34b8f...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Er det noe galt med det? Hotellet vår ligger på stranden, så det tar meg 1 minutt å gå ned hit. Her koser jeg meg med bok, litt nyheter på mobil osv i stede for å forstyrre ham mens han sover.

Ser det levende for meg og jeg hadde gjort akkurat det samme😊😊

Skrevet

Deler de bildene jeg synes er fine. Noen er av oss i badetøy. Lukket profil og ellers snap med venninner. 

Skrevet

Tja. Ikke sånn at jeg poserer stolt i bikini. Har et bilde når jeg stuper. Det er et kult bilde synes jeg, det har jeg delt faktisk. 

Anonymkode: ee8e6...142

Skrevet

Hell no! Ingen vil se bilder av meg i bikini 😝

Anonymkode: 78c01...d75

Skrevet

Nope. 

Anonymkode: 42778...cb2

Skrevet

Ikke et bilde i helfigur nei. Det vil ingen se 🤣 Men kan jo ta et bilde mens jeg har på bikini. Selfie på stranda, med en kald pils og så vidt man skimter bikinistroppen liksom. Legger ikke ut på Facebook ol, men kan sende til venner på snap. 

Anonymkode: ce9d7...45f

Skrevet

Nei. Men jeg har ikke noe imot at folk gjør det. Det er bare en kropp lissom. 

Anonymkode: 26ea9...09b

Skrevet

Jeg kan godt legge ut et bilde der jeg har bikini på meg og blir ikke sur om andre legger ut bilde der jeg er med heller, men jeg legger ikke ut bilde bare fordi jeg går i bikini. Det er ikke så interessant.😁

Anonymkode: 06082...2ce

Skrevet

Nei. Selv med lukkede profiler over alt har jeg ingen interesse av at andre skal se meg i bikini. 

Anonymkode: 3e7fe...940

Skrevet

Nei!!

Anonymkode: 2f32f...892

Skrevet

Det eksisterer ETT bilde av meg i bikini på sosiale medier, der jeg ligger på en flytemadrass i ett basseng og tar livet heeeeelt med ro.  Det er så nærme jeg kommer

Har noen venninner som var avgårde i helga, og det ble lagt ut bilder og videoer overalt hvor målet var å vise mest mulig kropp, i flest mulig positurer bare for å høste kommentarer fra mannfolk. Det er teit. Men om noen tar bilder i badetøy og legger ut så rynker jeg ikke på nesa av det

Anonymkode: 85674...c86

Skrevet

Stadig vekk. Har ikke så mye å være flau over. Puppene mine henger en del, selv i bikini, men det er pupper liksom... 

Anonymkode: 7125a...0b3

Skrevet

Nei, jeg legger aldri nok aldri ut bilder der noe hud mellom (litt over) knærne og skuldrene vises. Heller ikke utrigning. Som regel ikke noe mindre enn t-skjorte på bilder.

Både litt konservativ OG noen kg for mye :P

Anonymkode: 8b848...6df

Skrevet

Nei!!!

Anonymkode: 6b5d0...9d2

Skrevet

Jeg tenker jeg sparer mine omgivelser for akkurat det! 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...