Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #26 Skrevet 10. juli 2022 Forbrytelse og straff. Eller jeg leser den ikke, lytter til lydbok. Dro den frem i pur faen etter universitet bannlyste den, men fant ut at det var en ypperlig bok for noen som sliter med å sovne om kvelden. Anonymkode: 8c3fa...6cf
Spurvugla Skrevet 11. juli 2022 #27 Skrevet 11. juli 2022 Jeg har lest Abid Rajas "Min skyld". Veldig bra og lesverdig bok, men ikke helt avslappende sommerlektyre.
Iiiiik Skrevet 11. juli 2022 #28 Skrevet 11. juli 2022 Leverpostei skrev (11 timer siden): Jeg er straks ferdig med Napolikvartetten til Elena Ferrante. Var Ullmann bra? Ligger her på nattbordet, mulig den må bli neste. Ja, jeg likte den godt.
Iiiiik Skrevet 11. juli 2022 #29 Skrevet 11. juli 2022 Spurvugla skrev (25 minutter siden): Jeg har lest Abid Rajas "Min skyld". Veldig bra og lesverdig bok, men ikke helt avslappende sommerlektyre. Den likte jeg også godt. Litt overrasket over det, det hadde jeg ikke forventet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2022 #30 Skrevet 11. juli 2022 Hei startet med "Kafeen ved verdens ende" av John Strelecky. Deretter leste jeg " Alkymisten" av Paulo Choelo for andre gang. Neste jeg skal lese er " Et lite liv" av Hanya Yanagihara. Ellers vet jeg ikke hva jeg får tid til... er lite ferie og mye jobbing. Anonymkode: 9118b...2c2
Elina Skrevet 11. juli 2022 #31 Skrevet 11. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hei startet med "Kafeen ved verdens ende" av John Strelecky. Deretter leste jeg " Alkymisten" av Paulo Choelo for andre gang. Neste jeg skal lese er " Et lite liv" av Hanya Yanagihara. Ellers vet jeg ikke hva jeg får tid til... er lite ferie og mye jobbing. Anonymkode: 9118b...2c2 Leser også Alkymisten men synes starten er litt kjedelig, men jeg skal nå lese hele for jeg danner meg noe mening. Nettopp ferdig med man's search for meaning av Viktor E. Frankl. Har over 20 bøker liggende som jeg må lese ferdig eller starte på. Skal bruke ferien godt i år og lese en god del bøker. Kjenner jeg meg selv rett så vil jeg nok kjøpe noen nye bøker i ferien også.
Leverpostei Skrevet 11. juli 2022 #32 Skrevet 11. juli 2022 Iiiiik skrev (6 timer siden): Den likte jeg også godt. Litt overrasket over det, det hadde jeg ikke forventet. Da blir den neste, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå