Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hvor lang tid tar det vanligvis? Har enda ikke fått vedtak på at jeg får sykepenger, og jeg ble sykmeldt i starten av mai. Når jeg ringte så fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte vente 🙈 Anonymkode: 57b7a...ac6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Hvor lang er sykemeldingen din? Når den går ut må du sende inn krav om sykepenger. Del D om du har sykemelding på papir. Har du gjort det? Anonymkode: 5de3c...919
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Vedtaket pleier å komme et par timer etter at jeg har sendt inn søknad om sykepenger digitalt. Lengre sykemeldinger pleier å bli delt opp i flere søknader, Anonymkode: f5af7...80b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Det kan gå litt i hytt og pine, dessverre. Har hjulpet en noe hvor det tok over 3 mnd før utbetalingene ble satt i gang, men det blir heldigvis etterbetalt. Etter det kom utbetalingene etter endt sykmelding når sykmeldingene ikke var lengre enn 3 uker, over ble de delt opp i litt varierende utbetaling. Plutselig kom det ett par dager fra to mnd før, deretter ett par uker inneværende måned, så kom perioden mellom de to. Helt merkelig opplegg, de ble utbetalt til alle mulig rare tider, ingen fast dato. Anonymkode: 00d16...692
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Er sykmeldt i første omgang ut juli, alt av papirer er sendt inn. Søknad ble sendt inn rett etter skaden, og har sendt inn flere ganger pga lang sykmelding og flere perioder. Fikk beskjed om at de startet behandlingen av søknad 23.juni 🤷🏼♀️ Anonymkode: 57b7a...ac6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er sykmeldt i første omgang ut juli, alt av papirer er sendt inn. Søknad ble sendt inn rett etter skaden, og har sendt inn flere ganger pga lang sykmelding og flere perioder. Fikk beskjed om at de startet behandlingen av søknad 23.juni 🤷🏼♀️ Anonymkode: 57b7a...ac6 De kommer til slutt, heldigvis, når alt er sendt inn. Sitter i en kinkig situasjon selv, da inntektsskjema ikke blir sendt inn. Skal helst ikke være syk selv når en har litt utenom normen hos nav, tidkrevende greier 🥵 Anonymkode: 00d16...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå