Gå til innhold

Er det mest besteforeldre-generasjonen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns så mange virker ekstremt lite oppdaterte her? Det virker nesten som om det noen ganger er et forum for Amish-folket! 

Hva skjer? 

Anonymkode: a36fa...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi sitter med støttestrømper på og gremmes over de yngre som ikke har en eneste selvstendig tanke. 

Anonymkode: e9b30...4a1

Skrevet

Tror det er mange født på tidlig 70-tall, dvs at de er rundt 50 år. 

Anonymkode: 4a72d...1a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er mange født på tidlig 70-tall, dvs at de er rundt 50 år. 

Anonymkode: 4a72d...1a6

Jeg skjønner ikke helt. Det virker som tilogmed pedagogikk er fra 50-tallet her veldig ofte?  Det er som å komme i tidsmaskin fra den tiden når en er her 😂 ikke alle er like, men jeg blir så forundret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt. Det virker som tilogmed pedagogikk er fra 50-tallet her veldig ofte?  Det er som å komme i tidsmaskin fra den tiden når en er her 😂 ikke alle er like, men jeg blir så forundret. 

Hvilken pedagogikk er det som minner om 50-tallet? 

Anonymkode: 335eb...f83

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken pedagogikk er det som minner om 50-tallet? 

Det er så mye om hva barn må ta til takke med? De skal spise det de får. De skal filleristes om de er litt utenfor a-4. De med diagnoser skal ta hensyn, og barn skal ikke ha egne meninger knapt nok når de er 16 år. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er så mye om hva barn må ta til takke med? De skal spise det de får. De skal filleristes om de er litt utenfor a-4. De med diagnoser skal ta hensyn, og barn skal ikke ha egne meninger knapt nok når de er 16 år. 

Ok. Jeg kjenner ikke igjen noe av dette fra forumet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Du må slutte å røyke sokkene dine, for de er tydeligvis sure nok til å gi deg en annen virkelighetsoppfatning..

Anonymkode: c2bde...c76

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Har ikke fått med meg noe av dette, og jeg er her nesten hver dag.

Anonymkode: 7ad69...cee

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jøss. Er vi på samme forum? Dette har jeg virkelig ikke sett som noen tendens. Og jeg har vært aktiv bruker siden 2006…

Anonymkode: 6d6f3...581

Skrevet

Jeg bruker støttestrømper haha. 

Jeg er 38 år. Vært her i 10 (!) år. 

Føles ut som det er mange over 50 her.. Og ett par stk som er rundt 20.

Anonymkode: d8f10...e5a

Skrevet

Jeg er 37 år. Leser innom forumet et par ganger i uka for underholdning, og kommenterer/skriver noe kanskje et par ganger i måneden.

Jeg har inntrykk av at det er en del i 40- og 50-årene her. Vil tro at de som blir mødre nå i mindre grad kommer til slike forum (forum generelt var mye større for ti-femten år siden), og at man heller er på Facebook-grupper. 

Det er en slags avdemokratisering når både blogger og forum blir borte og nesten alt skjer i sosiale medier (som Facebook og Instagram), og styres av algoritmene til Mark Zuckerberg og gjengen. Hva man får se er ikke tilfeldig og folk blir mer polarisert.

Det fine med forum er at den som skrev sist er øverst, uansett hvor interessant eller uinteressant det personen skrev er. Da får man en annen opplevelse enn på Facebook 

Anonymkode: b0d22...6ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har sett de svarene, og jeg er ganske sikker på at det er snakk om en eller to brukere som står bak de fleste av den type utsagn, men litt mer usikker på om de troller eller faktisk mener det.

Anonymkode: 90472...3d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har sett de svarene, og jeg er ganske sikker på at det er snakk om en eller to brukere som står bak de fleste av den type utsagn, men litt mer usikker på om de troller eller faktisk mener det.

Anonymkode: 90472...3d8

Enig. Jeg tror de/den  er svært aktiv i tråder der det er mulighet for å kalle andres barn drittunger. Sånn generelt tror jeg de fleste her inne er rundt 35-45 og er rause fine folk. Det er den bittelille sinte andelen brukere som bare er her for å spre galle som har disse holdningene. Jeg har brukt andre forum også, samme greia der, gjengangere som du kjenner igjen pga måte de skriver og den voldsomme aggressive måten å formulere seg på. Det er vel ikke til å unngå at forum der man kan være anonym trekker til seg psykiatri også. 

Anonymkode: e9b30...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...