Gå til innhold

Hudpleie til 10-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 10 har begynt å få hudormer på nesen. Bør jeg kjøpe hudpleie til henne allerede nå eller vente til hun blir større? Hva gjør dere? Hvilken hudpleie er i såfall anbefalt? 

Anonymkode: 74d36...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lær henne å rense huden med milde produkter. Lurt å lære før de begynner å sminke seg og

Anonymkode: 2b7dc...6e6

Skrevet

Vann og klut holder lenge. Ikke ødelegg huden hennes med "produkter" allerede nå.

Anonymkode: f99b2...9b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jenta mi på 10 har begynt å få hudormer på nesen. Bør jeg kjøpe hudpleie til henne allerede nå eller vente til hun blir større? Hva gjør dere? Hvilken hudpleie er i såfall anbefalt? 

Body Shop har en mild peel (drops of light tror jeg den heter) som skal brukes på tørr hud, den er veldig kjekk å bruke to-tre ganger i uka. Pass på at hun drikker nok vann. 

Anonymkode: 5ef8e...c13

Skrevet

Takk for svar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Vann og klut holder lenge. Ikke ødelegg huden hennes med "produkter" allerede nå.

Anonymkode: f99b2...9b6

Det er ikke sikkert at det holder. Her har mine barn begynt å rense huden med milde produkter fra 10-11 års alder. Og når jeg ser på de som er like gamle, som jeg kjenner, som jeg og vet ikke begynte når huden trengte det, så har de «dårligere « hud. De lærte ikke å rense huden når de begynte å sminke seg heller i tette lag. E rense/vaske med milde produkter, gjør en ikke noe galt, men lager en fin rutine for barna/ preeteens. Akuratt som vasking under armer, deo, skifte underbukser og sokker hver dag osv

Anonymkode: 2b7dc...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...