Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Jenta mi på 10 har begynt å få hudormer på nesen. Bør jeg kjøpe hudpleie til henne allerede nå eller vente til hun blir større? Hva gjør dere? Hvilken hudpleie er i såfall anbefalt? Anonymkode: 74d36...893
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Lær henne å rense huden med milde produkter. Lurt å lære før de begynner å sminke seg og Anonymkode: 2b7dc...6e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Vann og klut holder lenge. Ikke ødelegg huden hennes med "produkter" allerede nå. Anonymkode: f99b2...9b6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jenta mi på 10 har begynt å få hudormer på nesen. Bør jeg kjøpe hudpleie til henne allerede nå eller vente til hun blir større? Hva gjør dere? Hvilken hudpleie er i såfall anbefalt? Anonymkode: 74d36...893 Body Shop har en mild peel (drops of light tror jeg den heter) som skal brukes på tørr hud, den er veldig kjekk å bruke to-tre ganger i uka. Pass på at hun drikker nok vann. Anonymkode: 5ef8e...c13
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Vann og klut holder lenge. Ikke ødelegg huden hennes med "produkter" allerede nå. Anonymkode: f99b2...9b6 Det er ikke sikkert at det holder. Her har mine barn begynt å rense huden med milde produkter fra 10-11 års alder. Og når jeg ser på de som er like gamle, som jeg kjenner, som jeg og vet ikke begynte når huden trengte det, så har de «dårligere « hud. De lærte ikke å rense huden når de begynte å sminke seg heller i tette lag. E rense/vaske med milde produkter, gjør en ikke noe galt, men lager en fin rutine for barna/ preeteens. Akuratt som vasking under armer, deo, skifte underbukser og sokker hver dag osv Anonymkode: 2b7dc...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå