Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #26 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke du legge den i sønnens seng? Anonymkode: ddab4...93b Nei, den er bare 170 lang som er for kort til meg, og den sengen har feil type madrass for ryggen min. Samtidig, hvorfor skal jeg bli hevet ut av min seng når et soppas stort barn bare ønsker litt kos midt på natten? Som sagt tidligere, et par netter på rad går greit, men blir det for mange får jeg store problemer med ryggen min. Jeg snakker ikke om å avvise han hver gang han kommer inn til oss HI Anonymkode: 2be2d...924
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #27 Skrevet 10. juli 2022 Minste har kommet inn til oss kanskje halvparten av nettene frem til nå nylig, så ca 10. Siste halvåret (11 nå), har det kanskje vært en gang annen hver uke. Mannen sliter med rygg, så barnet sover tett inntil meg. hvordan vi andre gjør det er vel egentlig likegyldig for deg, du må finne en løsning som funker for dere. Anonymkode: df8fe...982
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #28 Skrevet 10. juli 2022 Snakket med han igjen om dette flere ganger i går, og i natt sov han faktisk hele natten i egen seng HI Anonymkode: 2be2d...924
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #29 Skrevet 10. juli 2022 Det er jo meget individuelt. Jeg har ei datter som slet med depresjon og angst, hender jeg sover inne hos henne nå også, hun er 13. Det er jo enten det eller ei som vandrer midt på natten i angst og plutselig finner på å skade seg selv. Så ingen fasit, dere må finne en løsning som passer dere. Om ikke det er noe ekstraordinært, ville jeg nok prioritert at alle får søvn foran hva noen har lyst til. Anonymkode: 5c5e9...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå