Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hvor reiser du på ferie? Har reist nesten hele Norge og Sverige rundt. Litt lyst å reise til Finland, men usikker på språkbarrierer på småsteder. Anonymkode: 9d797...a27
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Hvor mye på du snakke med finner da? Du har både bøker og Google om du trenger oversettelsels-hjelp. Finand er jo er fint land, med nydelig natur og levelige temperaturer. Flere fine byer også. Anonymkode: f15bb...91c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Ungene elsker Danmark, så det blir ofte en tur dit. Anonymkode: f2cc3...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Vi har vært i Finland. Alle vi møtte snakket engelsk, og noen også svensk. Ellers reiser vi mest i Norge og Danmark. Men vi liker å reise tilbake til samme sted flere ganger når vi finner et sted vi trives. Leier gjerne feriehus med basseng i Danmark, eller bor på feriesenter med badeland. Anonymkode: c69e7...636
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Hvor gammel er du? Jeg foretrekker ferie i eget land. Jeg bodde i Oslo da jeg studerte og må alltid innom hovedstaden på sommeren. Jeg er nå 46 år og har en lang liste over steder jeg vil besøke i Norge. Jeg har vært lite nordpå. På ønskelisten står Helgelandskysten øverst. Jeg vil også tilbake til Lofoten og Vesterålen. Hammerfest og Henningsvær er også drømmereisemål. På Vestlandet har jeg mye ugjort i Møre og Romsdal. Sunnmørsalpene blant annet. Jeg har ikke vært i Haugesund og mange av de mindre byene på Vestlandet. Trøndelag er et ubeskrevet blad (med unntak av Trondheim) så tar gjerne tips derfra. Om du har lyst til å dra til Finland så tror jeg det er helt uproblematisk mtp språk. Anonymkode: eeb27...ae4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Jeg foretrekker ferie i eget land. Jeg bodde i Oslo da jeg studerte og må alltid innom hovedstaden på sommeren. Jeg er nå 46 år og har en lang liste over steder jeg vil besøke i Norge. Jeg har vært lite nordpå. På ønskelisten står Helgelandskysten øverst. Jeg vil også tilbake til Lofoten og Vesterålen. Hammerfest og Henningsvær er også drømmereisemål. På Vestlandet har jeg mye ugjort i Møre og Romsdal. Sunnmørsalpene blant annet. Jeg har ikke vært i Haugesund og mange av de mindre byene på Vestlandet. Trøndelag er et ubeskrevet blad (med unntak av Trondheim) så tar gjerne tips derfra. Om du har lyst til å dra til Finland så tror jeg det er helt uproblematisk mtp språk. Anonymkode: eeb27...ae4 Jeg er 41. Jeg har vært alle de stedene du nevner i Norge. Har reist rundt i ladet på kryss og tvers i 10 år. Jeg holder meg unna store byer da. Er ikke så glad i det. Liker landlige steder. Har hørt at språk kan være litt vanskelig i utkantstrøk i Finland Anonymkode: 9d797...a27
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Har vært i England ofte om sommeren. Fordi vi har familie der. Men det er veldig fint i England om sommeren. Ikke for varmt Men mange fine strender med kjempefin sand, om man SKULLE få lyst på en tur til stranda. Anonymkode: b2884...a8c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvor reiser du på ferie? Har reist nesten hele Norge og Sverige rundt. Litt lyst å reise til Finland, men usikker på språkbarrierer på småsteder. Anonymkode: 9d797...a27 I Finland er de fleste gode i engelsk Anonymkode: b2884...a8c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Hva liker du? Storby og kultur, pittoreske småbyer, natur, bading, action, avslapping? Anonymkode: c48a2...ba0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Skottland er fint! Mye å se på som er annerledes enn hjemme, enten du liker turer og utendørsliv eller historiske severdigheter. Anonymkode: eabf4...3d6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Skottland er fint! Mye å se på som er annerledes enn hjemme, enten du liker turer og utendørsliv eller historiske severdigheter. Anonymkode: eabf4...3d6 Skottland har jeg lyst til å dra til også! Anonymkode: eeb27...ae4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 Danmark, Sverige, Finland, Svalbard og Island Anonymkode: ecb80...d3f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 England, Irland, Skottland, Sveits, Tyskland Anonymkode: ecb80...d3f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 Var i Nederland i fjor. Helt fantastisk😊 Anonymkode: 2cb0b...733
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Skrevet 9. juli 2022 Sommeren er så mye mer en sol, strand og bading. Polen, Storbritannia og Tyskland har mye kulturhistorie. Island har varme kilder, geysirer og islandshester. Også har vi vårt eget land, med nydelig natur. Anonymkode: 161e1...0bd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #17 Skrevet 9. juli 2022 Mange gode forslag her. Forsøker å unngå fly. Glemte å ta med det😮 unnskyld Anonymkode: 9d797...a27
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #18 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Mange gode forslag her. Forsøker å unngå fly. Glemte å ta med det😮 unnskyld Anonymkode: 9d797...a27 Det går båt til Nederland😊 Anonymkode: 2cb0b...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå