Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Føler alle rundt meg har så innmari fine svigermødre. Men min er helt forferdelig. Mot meg, og bare meg - virker det som. Vil gjerne høre hvis det er fler her med kjipe svigermødre og hvorfor. Føler meg så alene om det. Anonymkode: 456d8...878
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Min farmor har alltid vært stygg mot min mor, og det tok helt av da farfar døde. En dag klikket det for meg , da farmor sa at hun heller ville at min far hadde giftet seg med en annen. Jeg vart skikkelig sint, spurde om hun rett og slett ønsket at jeg ikke eksisterte! Da hadde hun innsett hva hun hadde sagt og begynte å stresse . Dette og mye annet, har ødelagt alt jeg hadde til min farmor. Min mor er en person som ikke tørr å si ifra, så synes det er fælt å se på! Anonymkode: a9f28...11f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Ikke svigermor, men jeg har et dårlig forhold til min mor, det synes jeg er vondt. Svigerfar derimot. Jeg var ikke lei meg når han døde. Anonymkode: cceea...b24
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har ikke noe slags forhold i det hele. Vi snakkes når vi møtes og i inviterte selskap, men hun tar aldri kontakt ellers, samme om hun vet at vi er syke hele gjengen eller noe hyggelig har skjedd. Da hennes bror døde og mannen min fikk vite at onkelen var død av en nabo, sa hun at hun kunne da ikke ringe rundt til hele verden og fortelle alt. Anonymkode: 706c1...ab7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har et avmålt forhold til svigermor. Hun er et merkelig menneske. Veldig selvopptatt, lyver så det renner og elsker å være martyr. Hun er slik mot alle, så det er ikke bare meg. Av og til kan vi ha det veldig hyggelig sammen, men det innebærer at ting skjer på hennes premisser. Jeg har avfunnet meg med at det er på det viset, og vi har ikke mer kontakt enn vi må. Anonymkode: 81bad...6e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Menn finner seg ofte damer som ligner moren deres, så hvis svigermor og/eller svigerdatter har et dårlig selvbilde av ulike grunner, eller mangler både selvinnsikt og evne til selvkritikk, så kan det jo bli mye projisering i forholdet. Ellers er det vel ikke så uvanlig å ha litt anstrengt forhold til svigermor. Min er veldig dominerende og tar mye plass. Jeg er også litt der, så det sier seg selv at det blir gnisninger. Men vi er også perlevenner noen ganger, så det går litt opp og ned. Anonymkode: 5a860...d72
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Har ikke sett henne på 10 år, det har ikke mannen heller. Det sier alt. Anonymkode: 13fdb...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå