Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Kanskje særlig de med Nick. Klær, hårfarge , høyde og stil. Anonymkode: 32d99...2bd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Sitter du og gjetter hvordan folk ser ut? Anonymkode: 27d12...99d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Ei er lita og rund, og bruker lange kjoler. Ei anna er gammel og sitter i sofaen og røyker og forbanner alle som er såkalt vellykket. I joggedress eller lang slaskete kjole. Ei anna flyr rundt i hagen i sommerklær og luker og holder på, mens hun skuffer på dufter og smiler mot himmelen. Men blir fort sur mot de som er mer nøkterne her inne. Så er det hun som virker sinnsykt pågående og sta her, men som er penere enn hun tror og gjør seg absolutt bedre i den fysiske verden. So far... Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Sitter du og gjetter hvordan folk ser ut? Anonymkode: 27d12...99d Gjetter? Tildels. Ellers beskriver folk seg ganske bra her. Uvitende eller ikke 🙂 me litt feil kan vi ta. Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Og Så er det ei som er veldig pen med et pent nickname. Som er litt utenfor voksen men som ikke alle ser likevel. Så er det en av mine favoritter da. Frekk som faen og vulgær. Men det er en sammensatt person. Og ikke uten godt intellekt og empati i det hele tatt. Har fått for meg at vedkommende er en jævli god venn og som hjelper andre. Om enn litt ufrivillig iblant. Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og Så er det ei som er veldig pen med et pent nickname. Som er litt utenfor voksen men som ikke alle ser likevel. Så er det en av mine favoritter da. Frekk som faen og vulgær. Men det er en sammensatt person. Og ikke uten godt intellekt og empati i det hele tatt. Har fått for meg at vedkommende er en jævli god venn og som hjelper andre. Om enn litt ufrivillig iblant. Anonymkode: 471f7...fe0 Voksen=boksen Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Er det bare jeg som har en viss forestillingsevne og skal svare her??? Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Og så er det ei som overrasker alltid.. skriver innlegg jeg kjenner håra reiser seg av. For så plutselig å skrive de fineste innlegga 🙂 Anonymkode: 471f7...fe0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Vanlige damer i alle former og farger. Noen unge, noen gamle. Tjukke, tynne, lyse og mørke. Tror de fleste er veldig pene. Anonymkode: 19842...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå