Gå til innhold

Kollega som gir sommergave til sjefen…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig?

Vi er ca 25 kollegaer og gikk på ferie i dag. En av disse kollegaene var inne hos sjefen vår med sommergave.

Hvordan er det på deres arbeidssted, er dette vanlig eller bare jeg som synes det er litt spesielt? 

Anonymkode: e6db8...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker dette er kvinner i arbeidslivet nok en gang. Menn ville aldri funnet på noe sånt. 

Anonymkode: 85068...c61

Skrevet

Det kan være så enkelt at sjefen dette året har stilt opp for denne ansatte, og at den ønsker å vise at den er takknemlig for det. Det kan være ting dere andre på jobb ikke vet noe om, HI, f.eks. vanskelig hjemmesituasjon, tap, helseproblemer, annet.

Anonymkode: 4847a...0af

Skrevet

Kvinner i arbeidslivet : gaver, fredagskos og sykmeldinger. 

Skrevet

Ikke vanlig hos oss. Jeg hadde tenkt det var litt spesielt,  men hadde nok tenkt som hun over; mulig sjefen har stilt opp ekstra.

Anonymkode: 81084...fdf

Skrevet

Ikke vanlig her 

Anonymkode: 2b943...c83

Skrevet

Mannen min har en ansatt som gir han en flaske vin til jul hvert år. Og strengt tatt en annen ansatt, men de var venner først.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden):

Mannen min har en ansatt som gir han en flaske vin til jul hvert år. Og strengt tatt en annen ansatt, men de var venner først.

Sikkert. 

Skrevet

Det er ikke noe galt i det. Jeg har selv en sjef som godt kunne både fortjent og tålt det.

Anonymkode: d947b...5e3

Skrevet

Vi gikk sammen og ga en oppmerksomhet fra oss kollegaene. 

Anonymkode: b9bee...64e

Skrevet

Det syns jeg er litt ugreit, faktisk. Selv om det nok er godt ment. 

Anonymkode: 21df3...841

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker dette er kvinner i arbeidslivet nok en gang. Menn ville aldri funnet på noe sånt. 

Kvinnehat igjen på babyforum? Virkelig?

Anonymkode: 907c4...2ed

Skrevet

Og siden du er en kvinne, så er du også slik, ikke sant? Hater ditt eget kjønn?

Skrevet

Det kan være så enkelt at sjefen dette året har stilt opp for denne ansatte, og at den ønsker å vise at den er takknemlig for det. Det kan være ting dere andre på jobb ikke vet noe om, HI, f.eks. vanskelig hjemmesituasjon, tap, helseproblemer, annet.

Anonymkode: 4847a...0af

Da synes jeg at den ansatte burde være mer diskret med å gi denne gaven. Det kan misforstås av andre og skape dårlig stemning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, for det er alt vi bidrar med? Arbeidslivet er egentlig bare en syklubb?

Anonymkode: f3077...184

Skrevet

Hvorfor er det så rart? Her gikk alle sammen om gave 

Anonymkode: 6ad7c...7fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da synes jeg at den ansatte burde være mer diskret med å gi denne gaven. Det kan misforstås av andre og skape dårlig stemning.

Det står at hen gikk inn til sjefen og ga den. Det tolker jeg som at hen gikk inn på kontoret, ikke i plenum forran andre. Hvordan kan det bli mer diskret?

Anonymkode: f0334...bcd

Skrevet

Min sjef var tidligere «jevnbyrdig» kollega. En vanvittig bra dame som nå har tatt ansvar som ingen av de andre ønsket. Hun har bein i nesa, lydhør, klok og varm. Hun har så langt gjort en knakende god jobb og jeg håper hun vil fortsette. Hun skal jammen få en oppmerksomhet til jul, men ikke fordi jeg skal smiske eller oppnå fordeler. Det er ingenting i veien med å vise at man setter pris på en god sjef.

Anonymkode: 44b97...fc3

Skrevet

Det syns jeg er litt ugreit, faktisk. Selv om det nok er godt ment. 

Anonymkode: 21df3...841

Enig

Anonymkode: e315e...77b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det står at hen gikk inn til sjefen og ga den. Det tolker jeg som at hen gikk inn på kontoret, ikke i plenum forran andre. Hvordan kan det bli mer diskret?

Anonymkode: f0334...bcd

Gi den hjemme. Etter at ferien er starta.

Anonymkode: e315e...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...