Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #26 Skrevet 8. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden): Alle som har en kropp kan bruke kjole. Lang som kort. Bukse under? Det er å dra det litt langt , er det ikke? Jamen det er jo det folk har; sykkelbukse under den altfor korte kjolen. Har du ikke lest innleggene eller hva mener du?? Igjen; kjøp en lengre kjole! Anonymkode: 01f0f...61d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. juli 2022 #27 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jamen det er jo det folk har; sykkelbukse under den altfor korte kjolen. Har du ikke lest innleggene eller hva mener du?? Igjen; kjøp en lengre kjole! Anonymkode: 01f0f...61d Jeg mener at folk selv må få velge både lengde på kjolen og bekledning under kjolen uten at andre skal ha sterke meninger om hva de velger.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. juli 2022 #28 Skrevet 8. juli 2022 Himmel og hav skrev (33 minutter siden): Kropp er naturlig, men det betyr ikke at det er greit å flashe underlivet hver gang man sitter eller bøyer seg. Ikke alle føler for naboens tanga, rumpesprekk og kjønnslepper til utelunsjen. For ordens skyld vil jeg ikke ha rørleggersprekk eller bjeller på flukt fra ufora herreshorts heller. Kort sykkelshorts funker fint under korte kjoler. 🤣🤣🤣 takk for netthinnebildet der!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #29 Skrevet 8. juli 2022 Himmel og hav skrev (38 minutter siden): Kropp er naturlig, men det betyr ikke at det er greit å flashe underlivet hver gang man sitter eller bøyer seg. Ikke alle føler for naboens tanga, rumpesprekk og kjønnslepper til utelunsjen. For ordens skyld vil jeg ikke ha rørleggersprekk eller bjeller på flukt fra ufora herreshorts heller. Kort sykkelshorts funker fint under korte kjoler. Rart. Jeg eier ingen truser som flasher kjønnsleppene mine. Så det er kanskje trusene det er noe galt med? Anonymkode: a751f...a70
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #30 Skrevet 8. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (25 minutter siden): Jeg mener at folk selv må få velge både lengde på kjolen og bekledning under kjolen uten at andre skal ha sterke meninger om hva de velger. Det bare ser rart ut med sykkelbukse under kjole. Like rart som det hadde sett med treningstights under en kjole. Anonymkode: a751f...a70
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #31 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor er det bedre å flashe rompa i en ukledelig sykkelshorts enn en vanlig truse/boxer? Anonymkode: bdb2c...c74 Nettopp. Og det blir enda mer fokus på rompa når shortsen faktisk SYNES, siden den er lengre enn vanlig bokser/ brief. Anonymkode: a751f...a70
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2022 #32 Skrevet 8. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (48 minutter siden): 🤣🤣🤣 takk for netthinnebildet der! Værsjjjjegod
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2022 #33 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Rart. Jeg eier ingen truser som flasher kjønnsleppene mine. Så det er kanskje trusene det er noe galt med? Anonymkode: a751f...a70 Jeg har heller ikke det, men det hadde hun som satt to bord bortenfor oss på uteservering her om dagen. Kort skjørt, tanga langt inn i sprekken og beina godt fra hverandre. Ingen problemer med å se rett hjem. Nesten så jeg lurer på om hun gjorde det med vilje.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #34 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nettopp. Korte kjoler skal man ha, med en bukse under... Har man ikke kropp til å gå med så kort kjole, så er det på tide å gå over til noe lengre. Anonymkode: a751f...a70 Er ikke kropp kropp likevel? Siden ikke alle tydeligvis kan gå med korte kjoler? Anonymkode: eaa7d...9c3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #35 Skrevet 8. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): Jeg mener at folk selv må få velge både lengde på kjolen og bekledning under kjolen uten at andre skal ha sterke meninger om hva de velger. Du har da uttrykt ganske sterke meninger om hva som er fint og hva som stygt og harry du og. Anonymkode: f3446...8cd
Pils Skrevet 21. juli 2022 #36 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 17.26): De synes skikkelig. Og det ser ganske rart ut å ha shorts under en kjole. Anonymkode: a751f...a70 Hvis de bruker en kort ettersittende en ser man ikke forskjellen på det og bokser under da blir det ikke rart og de kan da ha truse under den shortsen for føle seg påkledd...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #37 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 18.49): Jo, de gjør faktisk det. Ikke mor du står rett opp og ned, men når man går eller sitter. Anonymkode: 40edc...391 Gjør det noe da? Anonymkode: 4872f...f15
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #38 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 21.13): Så rart hvordan mange her mener kropp er naturlig og damer bør kle seg som de vil, og samtidig bruker de bukse under kjole for å ikke flashe trusa. Hva skjedde med at kropp er kropp? Anonymkode: a751f...a70 Manbge bruker sykkelshorts under for at ikke lårene skal gnisse og bli såre. Anonymkode: 4872f...f15
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #39 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 21.50): Nettopp. Korte kjoler skal man ha, med en bukse under... Har man ikke kropp til å gå med så kort kjole, så er det på tide å gå over til noe lengre. Anonymkode: a751f...a70 Hva skjedde med at kropp er kropp? Anonymkode: 4872f...f15
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #40 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva skjedde med at kropp er kropp? Anonymkode: 4872f...f15 Når man må ha bukse under kjolen for å skjule kroppen, så har man ikke kropp til å gå i kort kjole. Anonymkode: a751f...a70
Pils Skrevet 21. juli 2022 #41 Skrevet 21. juli 2022 Alle har vel sett bikini underdel så jeg ser ikke problemet da truse under bruker dekke like mye da... igjen her som går naken under noe så kort tror jeg da ...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #42 Skrevet 21. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (På 8.7.2022 den 22.07): Jeg mener at folk selv må få velge både lengde på kjolen og bekledning under kjolen uten at andre skal ha sterke meninger om hva de velger. Men her er det jo den som skal bruke kjolen som har meninger om den. Og da må man kunne spørre om andres meninger, hvis ikke hadde ikke dette blitt en tråd med annet enn førsteposten… for ingen får ha sterke meninger om noe Anonymkode: 3f275...b8a
Pils Skrevet 21. juli 2022 #43 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 17.10): Kjøpte en fin sommerkjole men den var litt kort for meg som småbarnsmamma 🫢 som bøyer seg og alt i løpet av en dag. Ok m sykkelshorts under selv om den da vil vise innimellom ? Anonymkode: 19bda...ed4 Ja, truse også for alle har jo sett bekniniunderdeler ... så bare og se fin ut i den nye kjolen det .
Pils Skrevet 21. juli 2022 #44 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 17.43): Ingenting, stort sett. Kommer helt an på hvor kort selvsagt, men lufter så ofte jeg kan. Anonymkode: 40edc...391 Her var spørsmålet om så kort kjole at undertøy synes når blir mye bøy og tøy med barn ... Ikke om hva du ikke har på under kjoler som skjuler underlivet... så er nok best ts beholder trusa på så ikke folk ser rett hjem... barn og truseløs er som regel aldri god kombo uansett lengde på kjole... en ting er når er barnefritt... Men hun kan jo se bra ut med trusa på... da dekker den like mye som bekiniunderdeler slik at er godt påkledd for sommeren...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #45 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har bare vanlig truse under, men jeg har ingen kjoler eller skjørt som er så korte at trusa synes så lenge jeg ikke turner rundt. Anonymkode: 70788...8ac
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #46 Skrevet 21. juli 2022 Pils skrev (1 time siden): Her var spørsmålet om så kort kjole at undertøy synes når blir mye bøy og tøy med barn ... Ikke om hva du ikke har på under kjoler som skjuler underlivet... så er nok best ts beholder trusa på så ikke folk ser rett hjem... barn og truseløs er som regel aldri god kombo uansett lengde på kjole... en ting er når er barnefritt... Men hun kan jo se bra ut med trusa på... da dekker den like mye som bekiniunderdeler slik at er godt påkledd for sommeren... Det heter ikke bekini. Anonymkode: 01f0f...61d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #47 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 8.7.2022 den 21.13): Så rart hvordan mange her mener kropp er naturlig og damer bør kle seg som de vil, og samtidig bruker de bukse under kjole for å ikke flashe trusa. Hva skjedde med at kropp er kropp? Anonymkode: a751f...a70 Det er ikke fordi jeg er redd for at noen skal se trusa jeg bruker tights. Jeg er skapt slik at lårene mine møtes når keg går eller løper. Uten tights eller annen beskyttelse får jeg gnagsår mellom bena på varme sommerdager. Anonymkode: cc2d6...608
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #48 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det er ikke fordi jeg er redd for at noen skal se trusa jeg bruker tights. Jeg er skapt slik at lårene mine møtes når keg går eller løper. Uten tights eller annen beskyttelse får jeg gnagsår mellom bena på varme sommerdager. Anonymkode: cc2d6...608 Spørsmålet var hva man bør ha under veldig kort kjole så trusa ikke synes. Anonymkode: a751f...a70
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #49 Skrevet 21. juli 2022 Hehe, denne tråden fikk meg til å tenke på HM. 13-åringen min ville ha et sort skjørt, så vi så på miniskjørt på nettsiden til hm, jeg vil si at noen av skjørtene der var mer et belte enn et skjørt 😂 Selv 13 åringen kommenterte det og lurte på om man bare kunne stå i de skjørtene.... Jeg har har underbukser fra Lindex som er en mellomting mellom boxer og sykkelshorts. En laaaang underbukse, eller en koooort sykkelbukse om du vil. Fungerer utmerket, jeg føler meg ikke som en blotter om skjørtet blåser opp litt og jeg får ikke gnagsår på innsiden av låra, vinn vinn. Anonymkode: a2494...9d9
Ekspatt Skrevet 21. juli 2022 #50 Skrevet 21. juli 2022 Himmel og hav skrev (På 8.7.2022 den 23.22): Jeg har heller ikke det, men det hadde hun som satt to bord bortenfor oss på uteservering her om dagen. Kort skjørt, tanga langt inn i sprekken og beina godt fra hverandre. Ingen problemer med å se rett hjem. Nesten så jeg lurer på om hun gjorde det med vilje. Håper ikke hun stirret deg intenst inn i øynene samtidig. Det er nesten så jeg blir sekundærtraumatisert bare av å lese det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå