Gå til innhold

Kort sommerkjole.. hva har dere under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en fin sommerkjole men den var litt kort for meg som småbarnsmamma 🫢 som bøyer seg og alt i løpet av en dag. Ok m sykkelshorts under selv om den da vil vise innimellom ?

Anonymkode: 19bda...ed4

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker bare vanlig bokser for dame og tenker den dekker nok!

Anonymkode: b96c3...9fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De synes skikkelig. Og det ser ganske rart ut å ha shorts under en kjole. 

Anonymkode: a751f...a70

Det ser slett ikke rart ut. Uansett.

Anonymkode: 22e29...1a1

Skrevet

De synes bare om kjolen blåser opp eller jeg setter meg ned på huk så noen ser "rett hjem".
Da synes jeg det er helt greit med slike underbukser, og det synes mange andre med meg også. Jeg kjenner flere som bruker sånne under enn som ikke gjør det...

Anonymkode: a2494...9d9

Annonse

Skrevet

Bruker fint det under korte kjoler. Bruker også lettere tights under lange når det blåser veldig. 

Helt ok!

Anonymkode: 39eb2...dde

Skrevet

Ingenting, stort sett. Kommer helt an på hvor kort selvsagt, men lufter så ofte jeg kan. 

Anonymkode: 40edc...391

Skrevet

Sykkelshorts funker 👍 Har selv et par oppklipte tightser jeg bruker under. Burde snart fått kjøpt meg noen penere 🙈 De fleste jeg kjenner bruker tynne, korte shortser under skjørt og kjoler. Er ingen som er så gira på å risikere å vise for mye. 

Anonymkode: 325de...1a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Jeg bruker sånne i hvit og hudfarge. Det synes da overhodet ikke. 

Anonymkode: e53fa...3e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Neida. Det ser ikke rart ut. 

Anonymkode: 26843...d80

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg bruker sånne i hvit og hudfarge. Det synes da overhodet ikke. 

Anonymkode: e53fa...3e9

Jo, de gjør faktisk det. Ikke mor du står rett opp og ned, men når man går eller sitter. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jo, de gjør faktisk det. Ikke mor du står rett opp og ned, men når man går eller sitter. 

Men det er da mye bedre at en slik vises enn en liten truse synes du ikke? 

Anonymkode: 35068...3ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men det er da mye bedre at en slik vises enn en liten truse synes du ikke? 

Anonymkode: 35068...3ec

Nei...

Skrevet

Jeg var i Dyreparken i går og så kjempemange med kort tights/sykkelshorts under korte kjoler. Det viste jo siden jeg så det, men det spiller da ingen rolle. 

Anonymkode: 84953...db9

Skrevet

Jeg bruker stringtruse under. Vil ikke ha dobbeltrompe. Dobbeltrompe er det styggeste jeg ser. 

Anonymkode: e013f...651

Skrevet

Bruker kort sykkelshorts/tights under korte kjoler. 🙂 

Anonymkode: 15fe4...0d1

Skrevet

Så rart hvordan mange her mener kropp er naturlig og damer bør kle seg som de vil, og samtidig bruker de bukse under kjole for å ikke flashe trusa. Hva skjedde med at kropp er kropp? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Så rart hvordan mange her mener kropp er naturlig og damer bør kle seg som de vil, og samtidig bruker de bukse under kjole for å ikke flashe trusa. Hva skjedde med at kropp er kropp? 

Truse er vel ikke kropp? Og man trenger ikke vise verden rumpa selv om alle vet at man har det. Faktisk. 

Skrevet

Hvorfor i all verden kjøper dere kjoler som er så korte at dere må ha shorts under?🙄.

Kjøp litt lenger kjole, problem løst!

Anonymkode: 01f0f...61d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i all verden kjøper dere kjoler som er så korte at dere må ha shorts under?🙄.

Kjøp litt lenger kjole, problem løst!

Anonymkode: 01f0f...61d

Nettopp. Korte kjoler skal man ha, med en bukse under... Har man ikke kropp til å gå med så kort kjole, så er det på tide å gå over til noe lengre. 

Skrevet

Nettopp. Korte kjoler skal man ha, med en bukse under... Har man ikke kropp til å gå med så kort kjole, så er det på tide å gå over til noe lengre. 

Alle som har en kropp kan bruke kjole. Lang som kort. Bukse under? Det er å dra det litt langt , er det ikke? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Kropp er naturlig, men det betyr ikke at det er greit å flashe underlivet hver gang man sitter eller bøyer seg. Ikke alle føler for naboens tanga, rumpesprekk og kjønnslepper til utelunsjen. For ordens skyld vil jeg ikke ha rørleggersprekk eller bjeller på flukt fra ufora herreshorts heller. Kort sykkelshorts funker fint under korte kjoler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Truse er vel ikke kropp? Og man trenger ikke vise verden rumpa selv om alle vet at man har det. Faktisk. 

Hvorfor er det bedre å flashe rompa i en ukledelig sykkelshorts enn en vanlig truse/boxer?

Anonymkode: bdb2c...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...