Gå til innhold

Hvorfor finner jeg meg i dritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som ikke er grei med meg... hvorfor klarer jeg ikke å gå?! Jeg vet at største grunnen er sex, jeg er ganske avhengig av sex. Jeg har ingen tro på meg selv. Fremtiden ser virkelig mørk ut. Jeg sliter med å ta valg! Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 2896d...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg dildo og flytt fra han. 

Anonymkode: 68220...55a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kjøp deg dildo og flytt fra han. 

Anonymkode: 68220...55a

Det har jeg. Det er ikke det samme 

Skrevet

Du er ikke seriøst sammen med en fyr kun pga sex??? 
Menn kan du finne overalt å ligge med!

Anonymkode: 29425...f03

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Du er ikke seriøst sammen med en fyr kun pga sex??? 
Menn kan du finne overalt å ligge med!

Ikke for meg 😔 jeg kødder ikke

Skrevet

Da er det på tide at du går til legen din og sier at du er i et skadelig forhold, men at du ikke greier å gå fra ham og at det bl.a. er fordi du er avhengig av sex. Så bør du ta tak i det som er de egentlige problemene dine.

Avhengigheter skjuler så godt som alltid andre problemer som man ikke ønsker å ta tak i.

Nå bruker du din påståtte sexavhengighet som unnskyldning for å bli i et forhold du vet er skadelig for deg.

Hvis han bruker psykisk, materiell eller fysisk vold mot deg kan et alternativ også være å kontakte nærmeste Krisesenter, for da har du trolig også usunne bindinger til denne mannen fordi han manipulerer deg og psyker deg ned.

Vil du ha et bedre liv? Da må du også være villig til å gjøre det du må for å få det bedre. Og akkurat nå er det du må gjøre å oppsøke hjelp, enten det er ved et Krisesenter eller det er lege/psykolog.

Anonymkode: bf157...5cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ikke for meg 😔 jeg kødder ikke

Jo, også for deg! Herlighet, last ned tinder og få deg en pulevenn der. 

Om du virkelig er i forholdet KUN pga sex så kan du ikke være så opptatt av gode relasjoner i sexlivet, da kan du jo ta hvem som helst andre

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Om du virkelig er i forholdet KUN pga sex så kan du ikke være så opptatt av gode relasjoner i sexlivet, da kan du jo ta hvem som helst andre

Dette. Sexpartnere finner du over alt. 

Anonymkode: 2d5b2...c38

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Da er det på tide at du går til legen din og sier at du er i et skadelig forhold, men at du ikke greier å gå fra ham og at det bl.a. er fordi du er avhengig av sex. Så bør du ta tak i det som er de egentlige problemene dine.

Avhengigheter skjuler så godt som alltid andre problemer som man ikke ønsker å ta tak i.

Nå bruker du din påståtte sexavhengighet som unnskyldning for å bli i et forhold du vet er skadelig for deg.

Hvis han bruker psykisk, materiell eller fysisk vold mot deg kan et alternativ også være å kontakte nærmeste Krisesenter, for da har du trolig også usunne bindinger til denne mannen fordi han manipulerer deg og psyker deg ned.

Vil du ha et bedre liv? Da må du også være villig til å gjøre det du må for å få det bedre. Og akkurat nå er det du må gjøre å oppsøke hjelp, enten det er ved et Krisesenter eller det er lege/psykolog.

Hva skal legen gjøre?

Jeg vet uansett at han ikke gjør dette av ondskap! Jeg må bare leve med det, fordi vi har barn sammen. Jeg kommer ikke til å takle å samarbeide med han hvis vi ikke er sammen. 

Jeg har prøvd å ta gode valg hele mitt liv, men det blir ikke bedre. Er sikkert mye gale med meg. 

Skrevet

Jeg var på tinder før. For 10 år siden, traff en del menn! Men var veldig vanskelig å få til noe fast.. uforpliktende. Og vanskelig å finne kjærlighet.  Nå er jeg 10 år eldre og enda vanskeligere stilt

Skrevet

Dette. Sexpartnere finner du over alt. 

Vanskelig for meg!  Har alltid hatt uflaks!  Jeg har mye angst i tillegg...

Jeg er glad i kjæresten, men noen ganger er det vanskelig å være glad i han pga hvordan han er med meg.

Jeg har ingen venninner heller, føler meg ganske lås ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vanskelig for meg!  Har alltid hatt uflaks!  Jeg har mye angst i tillegg...

Jeg er glad i kjæresten, men noen ganger er det vanskelig å være glad i han pga hvordan han er med meg.

Jeg har ingen venninner heller, føler meg ganske lås ja

Ja vel, men da vet du jo hvorfor du finner deg i dritt: av to onder tror du selv fullt og fast på at dette er det minste ondet. 
Du tar feil. Men så lenge du tenker med fitta, nytter det jo ikke å appellere til hjernen din. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva skal legen gjøre?

Jeg vet uansett at han ikke gjør dette av ondskap! Jeg må bare leve med det, fordi vi har barn sammen. Jeg kommer ikke til å takle å samarbeide med han hvis vi ikke er sammen. 

Jeg har prøvd å ta gode valg hele mitt liv, men det blir ikke bedre. Er sikkert mye gale med meg. 

Spiller ingen rolle hvorfor han gjør det. Han er ikke snill med deg. Ikke rart du har angst!

Du har valgt å få barn, da må du for f... begynne å ta ansvar for eget liv og barnas liv og ikke fortsette i et forhold som bryter deg ned. Barna dine blir skadet av å vokse opp i et slikt hjem, og det er ditt ansvar å sørge for at de ikke må vokse opp i et hjem hvor far ødelegger mor og mor er egoist og mener egen "sexavhengighet" er viktigere enn barna dine.

NÅ må du ta ansvar for eget liv - søk hjelp!

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Spiller ingen rolle hvorfor han gjør det. Han er ikke snill med deg. Ikke rart du har angst!

Du har valgt å få barn, da må du for f... begynne å ta ansvar for eget liv og barnas liv og ikke fortsette i et forhold som bryter deg ned. Barna dine blir skadet av å vokse opp i et slikt hjem, og det er ditt ansvar å sørge for at de ikke må vokse opp i et hjem hvor far ødelegger mor og mor er egoist og mener egen "sexavhengighet" er viktigere enn barna dine.

NÅ må du ta ansvar for eget liv - søk hjelp!

Ring Krisesenteret, de har erfaring med å hjelpe folk ut av dårlige forhold! Du må ta ansvar for eget liv og egen helse for å kunne ta vare på barna dine, HI. Du kan ikke utsette dette lenger!

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Ring!

Skrevet

Så mange dumme svar her. Folk skjønner jo ikke at ting er litt mer komplisert da, så her er ikke akkurat stedet å be om råd alltid.

Hvis du er i et dårlig forhold og mannen behandler deg dårlig, så kan du faktisk bli avhengig av sex fordi det blir den eneste gode kommunikasjonen dere har i forholdet. Det er mange som er i dårlige forhold, og kanskje spesielt forhold med mishandling som har bra sex likevel. Nettopp av overnevnte grunn.

Jeg tror du må få hjelp av noen som skjønner hva du snakker om, få ryddet tanker osv. Når noen behandler deg dårlig over år, så mister du jo evnen til å tro på at du klarer så mye, som blant annet å ta valg. Du bør snakke med legen din, og så regner jeg med at du får henvisning til psykolog, eller at dere snakker om andre løsninger, fks krisesenter. 

Anonymkode: 70a6b...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...