Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #26 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Tror ikke hun ønsker alenetid med meg. Hun trives med familien. Hun er i en periode der kontakt med jevnaldrende er viktig. Det hender hun og jeg tar en tur til byen for shopping da (når min eldste er hos sin far) Utover det tror jeg en helgetur med bare meg ikke er noe hun ønsker. Anonymkode: c0f57...bb1 Da kan en i hvert fall tilbakemelde til mor at en har snakket med henne, og at hun gir uttrykk for at hun ikke ønsker det samme tilbudet med bare deg. Eller med pappa for den del. Dere kommer jo inn i en periode innover hennes nå der det er mye «dramatikk», og at eksem sikkert bekynret seg for ting hun kan uttale. Jeg og tenker at samarbeid ogevnenntil å snakke sammen er viktig ❤️ Anonymkode: e4363...6ad
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #27 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Om bonus barnet er stor nok til at en kan snakke om det, så tror jeg at jeg ville gjort det Og jeg ville nok tilbydd bonus barnet alene tid med meg og, men lagt rammene for det i forkant. Gitt to valg som jeg vet barnet interesserer seg for. F.eks skitur en helg, eller langhelg et sted Alenetid med STEMOR? Altså, whuttt? Dersom et barn skal ha alenetid med en voksen, så er det vel far eller mor som bør se seg kallet. Anonymkode: efa89...686
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #28 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Dette kom helt ut av det blå. Det var heller ingen direkte konfrontasjon i sinne, mer en innpakket bebreidelse, har du tenkt at dette kanskje ikke føles greit for X å ikke få tilbud om å bli med. Hun er barnets mor. Skal barnet ha noen spesialforpleining, så ville det da være veldig, veldig rart å komme til DEG med den anmodningen? Da er det vel hun selv som burde finne på noe gøy, ikke stemoren. Anonymkode: efa89...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå