Gå til innhold

Misliker du folk som klager/sutrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor og hvordan er du selv? 

Anonymkode: 625c1...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte, ja.

Jeg er pragmatisk og sarkastisk.

Anonymkode: 44b66...848

Skrevet

Inderlig. Jeg klager ikke, jeg finner løsninger.

Anonymkode: a6f3a...58e

Skrevet

Jeg er for at folk klager. Jeg er mot sutring.

Jeg klager alltid i fem minutter i samtale med gode venner. Så klager de. 

Sutring skjer ikke. 

Anonymkode: bdaed...db4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ofte, ja.

Jeg er pragmatisk og sarkastisk.

Anonymkode: 44b66...848

Sarkastisk og mot klaging?? Øh

Skrevet

Hvis det er det eneste de gjør så. 

Skrevet

Finnes det mennesker som liker sutring altså? Jeg spør for en 3 år gammel venn 

Skrevet

Ja blir oppgitt av at mannen alltid ser det negative i ting, mens jeg er motsatt, prøver å finne det positive i ting.

Anonymkode: b88fd...c67

Skrevet

Sutring er jeg helt allergisk mot overfor alle over 3-4 år, og knapt nok da (og ja, jeg har barn, faktisk fire tenåringer). Derimot synes jeg det er innafor å klage litt, med trykk på litt. Det er lov å lette litt på trykket og få ut gørr, men bare en liten stund og hvis samme toleranse for klaging blir vist tilbake. Etterpå skifter man fokus og samtaleemne, ellers sklir det fort over til sutring. 

Jeg er selv en som vanligvis er optimistisk, men jeg kan også klage litt av og til overfor de nærmeste, og motta det samme. 

Anonymkode: 8a9b0...bd4

Skrevet

Innimellom er  det deilig  å klage. Spesielt til de som ikke prøver å finne løsninger, men heller hater livet sammen med deg i 5 minutter.

Skrevet

Konstruktiv klaging = helt ok

Sutring, spesielt når «alle andre har skylden» gjør meg rape gal. 

Anonymkode: f2fcc...630

Skrevet

Skjermer meg fra venner som bruker mye tid på klaging. Ene venninna mi ringer, og så beklager hun seg i en time over jobben, foreldrene sine, helsa, økonomien, været og husverten. Og etterpå, når hun skal si hadet, er hun blid som ei lerke og sier «du er liksom balsam for sjelen, du!» eller «jeg blir alltid i bedre humør av å prate med deg». 

Ja ja, gjett hvorfor?!? Fordi du suger til deg av mine krefter og mitt humør! Det er ikke hver dag jeg orker de greiene der, altså…

Anonymkode: d56d9...52b

Skrevet
FruGa skrev (55 minutter siden):

Innimellom er  det deilig  å klage. Spesielt til de som ikke prøver å finne løsninger, men heller hater livet sammen med deg i 5 minutter.

? Var dette så dypt som jeg tror? 

Skrevet

Ja, misliker folk som klager over alt og aldri evner å se at de kan være en del av problemet selv også. Spesielt misliker jeg folk som ikke tåler press og begynner å grine med en gang ting blir littegrann utfordrende. Det er lov å gråte altså, men ikke begynn å sippe på jobb for den minste ting. 

Anonymkode: 1897e...845

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

? Var dette så dypt som jeg tror? 

Umulig å vite hva du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...