Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Altså når du er naken? Tenner du på deg selv? Anonymkode: f6ddb...7dd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 R-tråd... Hvorfor gå på hubben når du kan lage et innlegg på et mammaforum? Anonymkode: b98b6...6db
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Nei, et nakent menneske i seg selv er ikke spesielt opphissende.
Bruker3 Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Oh yess. Særlig det første glimtet om morgenen. Med sovestriper som varer lengre enn tidligere. Øynene smått puffy. Når jeg drar tannbørsten frem og tilbake, er det rent erotisk å se underarmen disse forførende. Og når jeg setter meg på do blir jeg tranfiksert av lårene mine. Når jeg tar på bh'en skjønner jeg hva Salamon mente med løpske gaseller! Der de beiter mellom frodige liljer, langt der nede! Det hender mannen klager over treghet på badet. Neste gang skal jeg bare si sant som er - sorry, jeg ble opphisset av mitt eget speilbilde
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (52 minutter siden): Nei, et nakent menneske i seg selv er ikke spesielt opphissende. Jeg synes det er vakkert. Anonymkode: f6ddb...7dd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det er vakkert. Anonymkode: f6ddb...7dd Du er i så fall vakrere enn meg. For jeg har ikke noe å se på som pirrer meg. Anonymkode: ea866...246
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg synes det er vakkert. Anonymkode: f6ddb...7dd Vakkert og opphissende er ikke det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå