Gå til innhold

Noen som har vært på Tusenfryd i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det mye folk og lange køer?

Anonymkode: 7c522...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe mindre i år enn andre år, hvorfor skulle det være det?

Skal du dit nå i juli er det minst kø om du tar parken omvendt, altså løper inn når det åpner og løper helt inn, tar karusellene lengst fra inngangen først. Og siste timen før stenging om kvelden, da har mange allerede reist hjem.

Jeg foretrekker å droppe juli, og heller reise litt før eller etter høysesong. Ungene er der flere ganger i løpet av sesongen.

Anonymkode: a8ea5...b27

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ikke noe mindre i år enn andre år, hvorfor skulle det være det?

Skal du dit nå i juli er det minst kø om du tar parken omvendt, altså løper inn når det åpner og løper helt inn, tar karusellene lengst fra inngangen først. Og siste timen før stenging om kvelden, da har mange allerede reist hjem.

Jeg foretrekker å droppe juli, og heller reise litt før eller etter høysesong. Ungene er der flere ganger i løpet av sesongen.

Anonymkode: a8ea5...b27

Ok, jeg har ikke vært der før, og hater folkemengder, knuffing og konfrontasjoner. Synes likevel barna på 6 og 8 må få oppleve parken, og de kan jo ikke dra alene heller. Hvor lenge anslår du at man må stå i kø til de beste attraksjonene?

Anonymkode: 7c522...75d

Skrevet

Var der for 2 helger siden, overraskende lite kø, fikk tatt mange attraksjoner på få timer.

Anonymkode: a2de3...78f

Skrevet

Vi var der på mandag, nesten ikke folk.. Mye kø i helgene

Anonymkode: 7269a...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...