Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Den norske terroristen og massemorderen Anders Behring Breivik ble arrestert like etter angrepene 22. juli 2011, og i 2012 ble han dømt til 21 års fengsel. Det vil si at han slipper ut igjen i 2033. Ellers kanskje tidligere også, hvis han prøveløslates. Den dagen han slipper ut er en dag jeg gruer meg noe helt sinnssykt til! For denne mannen er ikke riktig god. Han er farlig, ustabil, ondskapsfull og sinnssyk! Han kan finne på hva som helt hvis han er på frifot... De forferdelige, grusomme handlingene han utførte for 11 år siden er det fæleste en nordmann har gjort mot Norge siden Vidkun Quislings landssvik! Huff, Anders Behring "Quisling" Breivik er rett og slett et forferdelig menneske! Jeg har også lest et sted at psykopaten har flere ugjorte terrorhandlinger på norsk jord i planene. Jeg kjenner rett og slett at jeg blir nervøs, jeg gruer meg faktisk skikkelig til han er ute igjen! Gjør dere? Anonymkode: 6e779...574
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Han ble dømt til 21 års forvaring, og hvis han fortsetter som han gjør nå, så kommer han aldri ut igjen. Anonymkode: ae5f1...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Han blir aldri en fri mann. Anonymkode: a273e...375
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Du vet hva forvaring betyr? I hans tilfelle betyr det aldri Anonymkode: 6bf21...86a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Jeg håper ikke dette er noe som opptar tankene dine for ofte. Hvis du har noe ubearbeidet bør du snakke med legen din om videre henvisning. Anonymkode: 5e0de...cb9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Den norske terroristen og massemorderen Anders Behring Breivik ble arrestert like etter angrepene 22. juli 2011, og i 2012 ble han dømt til 21 års fengsel. Det vil si at han slipper ut igjen i 2033. Ellers kanskje tidligere også, hvis han prøveløslates. Den dagen han slipper ut er en dag jeg gruer meg noe helt sinnssykt til! For denne mannen er ikke riktig god. Han er farlig, ustabil, ondskapsfull og sinnssyk! Han kan finne på hva som helt hvis han er på frifot... De forferdelige, grusomme handlingene han utførte for 11 år siden er det fæleste en nordmann har gjort mot Norge siden Vidkun Quislings landssvik! Huff, Anders Behring "Quisling" Breivik er rett og slett et forferdelig menneske! Jeg har også lest et sted at psykopaten har flere ugjorte terrorhandlinger på norsk jord i planene. Jeg kjenner rett og slett at jeg blir nervøs, jeg gruer meg faktisk skikkelig til han er ute igjen! Gjør dere? Anonymkode: 6e779...574 Slutt. Han kommer aldri ut igjen. Anonymkode: d21c0...0fe
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Han er jo dømt til forvaring, det betyr at gjentagelsesfare blir vurdert hele tiden og han kommer aldri til å bli sluppet ut. Du må slutte å bruke energi på hvisomatte og dersomatte, det går ut over livskvaliteten din. Anonymkode: aa126...8ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Du kan trøste deg med at han ikke forandre seg det spor. Mener fremdeles at det han gjorde var rett, ergo buret inne!! Anonymkode: 98c1d...d17
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 7.7.2022 den 3.00): Han ble dømt til 21 års forvaring, og hvis han fortsetter som han gjør nå, så kommer han aldri ut igjen. Anonymkode: ae5f1...dc0 Det ligger liksom i ordet... FORVARING. Slapp av, Hi. Anonymkode: b5bef...713
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Han slipper aldri ut, dessverre kun av en grunn. De vil holde han i forvaring for å skåne hans liv. Han vil bli drept kort tid etter soning. Anonymkode: a7486...e5c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har ingen tro på at han slipper ut til 2033. Men forvaring innebærer at det også er en reell risiko for at han blir løslatt. Forutsetningen er at han vurderes å ikke lenger være en fare for samfunnet. Jeg tror han alltid vil være en fare for samfunnet, at det alltid vil være en gjentakelsesfare hos ham. Men spørsmålet er vel om han greier å late som om han ikke er det lenge nok til at han slippes fri, eller om han greier å oppfylle kravene lenge nok ved friere soning. Jeg tror det er naivt å ikke tro at han aldri vil bli sluppet ut, han er bare i begynnelsen av 40-årene. Men jeg håper inderlig at han aldri slipper ut av fengsel. Og også at hvis han har permisjoner, at han blir fotfulgt av mange nok til at de til enhver tid kan ha kontroll på ham. Anonymkode: e4700...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå