Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Er at det å gå på do etter tenåringen hjemme, ikke innebærer å brekke seg mens man sitter med nesa ned i genseren 😂 Lukter ikke en dritt jeg (bokstavlig talt) Anonymkode: 5ddc6...2d6
Valkyriemamma Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Haha😂 Viktig å kunne sjå på det positive!! 😂
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er at det å gå på do etter tenåringen hjemme, ikke innebærer å brekke seg mens man sitter med nesa ned i genseren 😂 Lukter ikke en dritt jeg (bokstavlig talt) Anonymkode: 5ddc6...2d6 Ojsann Anonymkode: 1f9d9...653
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Dere trenger litt mer enn en do, hilsen hun med 3 Anonymkode: 7b344...44f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dere trenger litt mer enn en do, hilsen hun med 3 Anonymkode: 7b344...44f Vi har bare en 😅 men ja, ville vært kjekt med ett bad til. Inntil videre, reddet av korona for noen dager 😄 Anonymkode: 5ddc6...2d6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Jeg mistet også all lukt- og smakssans når jeg nylig fikk korona. Helt merkelig. Måtte bruke salmiakk til noe en dag, og det skremte meg da jeg innså at jeg ikke en gang merket lukten av salmiakk. Da jeg begynte å få igjen litt av disse sansene fikk jeg mange "feilmeldinger", ting smakte på ingen måte normalt, ting jeg normalt er veldig glad i smakte helt forferdelig m.m. Er fem uker siden jeg fikk covid, og har fått tilbake noe lukt- og smakssans, men ikke like bra som før. Greier fremdeles ikke kjenne nok lukt, og det synes jeg er plagsomt. Har f.eks. ikke sjanse for å lukte om mat er blitt sur, lukter ikke søpla, om en klut er blitt sur e.l. Men kan plutselig kjenne lukten av en markjordbær og en rose. Merkelig hvordan det fungerer og ikke fungerer. Du kan jo håpe at du får en varig feilkobling som gjør at tenåringens dritt varig kommer til å lukte roser for deg, HI God bedring Anonymkode: dc3ca...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå