Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Har aldri trent før, men holdt meg aktiv med turgåing, fjellgåing og aktiv på jobb. I vinter ble det mindre og mindre bevelgelse/aktivitet, og usunn mat = la på meg en god del, og bmi viser overvektig. La opp en plan med å ta opp fjellgåing, slik at jeg skulle bli mer aktiv og forhåpentligvis gå ned i vekt. I tillegg til endring av kosthold. Men så skadet jeg meg, tre måneder med minimal belastning på den ene foten/ankelen. Har kontroll på kosthold da jeg vet det er viktigst, meeen hvilke styrketreningsøkter er effektive som ikke belaster foten (eller beveger ankelen noe)? Jeg er litt på typisk situps 🤪. Starter med fysio om noen uker, men ønsker noe enkelt før den tid. Anonymkode: d7ad1...e29
tante grusom master of law Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Push ups på knæ Skulderpress sittende Sidehev sittende Nedtrekk (rygg) Rygghev Tricepspress sittende Fransk press liggende Bicepscurl Alle mulige mageøvelser Dette var bare noen eksempler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå