Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #26 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 6.7.2022 den 16.58): Er veldig enig med deg. Jeg har sittet i mye styrer og stell, og det er de samme foreldrene som går igjen. De samme som stiller på dugnadsvakt, de samme som står kioskvakt, og de samme som sitter som klassekontakt. Blir litt matt av og til kjenner jeg. Anonymkode: 5ff89...106 Samme her. Sitter i styret i idrettslaget, styret i korpset og i FAU. Er trener for yngstemann. Vara i kommunestyret. Mannen er ditto engasjert. Vi møter de samme få folka overalt. Jeg gjør det ikke fordi det er så fantastisk interessant eller givende for meg personlig, men fordi få andre stiller opp og jeg ønsker et tilbud til mine egne. Fordi vi blir sittende i åresvis blir vi utbrente og drittlei når ungene er vokst fra, og i stedet for å kunne bidra selv om ungene er ferdig så gir vi oss også. De som ikke er med er også de som stiller mest krav og klager mest. Det er faktisk det som er mest provoserende. Og ikke dra fram de få som har prolaps, kreft eller DIAGNOSE fra LEGE med sosial angst. De utgjør noen få. De fleste gidder bare ikke eller «har ikke tid». Anonymkode: 2d2ca...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå