Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 For 1 måned siden kjøpte jeg noe i en butikk til 1000 kr. De spurte om jeg kunne betale med vipps og det gjorde jeg. Pengene ble trekt fra konto og jeg fikk kvittering fra butikken på kjøpet sendt til min mail. Uken etter var de 1000 kr tilbake på konto og når jeg går inn på vipps og ser på historikken så er ikke kjøpet registert. Har ventet i 2 uker på at det skal bli trekt på nytt, men ingen ting skjer. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: f2eb8...60f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Penger spart 😍😍 Anonymkode: 08440...057 Jeg tørr ikke håpe på det. Men er jo 2 uker siden og pengene står der fortsatt Anonymkode: f2eb8...60f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): For 1 måned siden kjøpte jeg noe i en butikk til 1000 kr. De spurte om jeg kunne betale med vipps og det gjorde jeg. Pengene ble trekt fra konto og jeg fikk kvittering fra butikken på kjøpet sendt til min mail. Uken etter var de 1000 kr tilbake på konto og når jeg går inn på vipps og ser på historikken så er ikke kjøpet registert. Har ventet i 2 uker på at det skal bli trekt på nytt, men ingen ting skjer. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: f2eb8...60f Jeg har også opplevd dette. Jeg tok kontakt med butikken og bad om ny betalingsinformasjon, siden jeg ikke hadde fått betale. Men de hevdet at jeg hadde betalt, så da lot jeg det bare ligge. Kan du ha blitt trukket to ganger og fått tilbake den ene summen? Jeg fant ikke noe i historikken min på hverken nettbank eller vipps den gangen, så hva som skjedde aner jeg ikke. Summen var ikke så veldig stor, så jeg hadde ikke lagt merke til om den manglet uten at det stod noe om det.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Jeg har også opplevd dette. Jeg tok kontakt med butikken og bad om ny betalingsinformasjon, siden jeg ikke hadde fått betale. Men de hevdet at jeg hadde betalt, så da lot jeg det bare ligge. Kan du ha blitt trukket to ganger og fått tilbake den ene summen? Jeg fant ikke noe i historikken min på hverken nettbank eller vipps den gangen, så hva som skjedde aner jeg ikke. Summen var ikke så veldig stor, så jeg hadde ikke lagt merke til om den manglet uten at det stod noe om det. Er samme hos meg. Er ikke noe som vises i historikken i nettbanken eller vipps. Men jeg har kvittering på kjøpet på mail og jeg fikk med meg varen 🤔 Anonymkode: f2eb8...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå