Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Det er så dumt. Han kom til meg for en uke siden og sa han hadde følelser for meg og nå er alt bare tull. Vi var skikkelig gode kompiser, snakket om alt, nå er det bare rart. Hvordan fikse? Skulle tro vi var 15 år. 😂 Jeg savner han som venn og vil gjerne ha tilbake sånn det var. Anonymkode: a6838...8a8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Han burde ikke sagt noe om forelskelsen fordi det ødelegger vennskapet. Du kan ikke tro dere kan være venner når han er forelsket i deg. Hold avstand. Anonymkode: 8e14e...c93
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Gjør det tydelig for han at du har sex med noen annen eller andre. Da mister han følelsene. Så kan det gå tilbake til slik det var. Anonymkode: 25fb7...2d2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Han var tøff som fortalte, for ikke mange tør det. Du kan jo bare si at du savner ham som venn og håper dere kan fortsette som det. Anonymkode: 19a05...d15
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Okei. Tre forskjellige tilnærminger altså. 😅 Han prøver forsiktig å være som før, men jeg syns det er rart. Han er søt og grei og alt men jeg vil heller ha han som venn enn kjæreste. Eller burde jeg bare teste han? Anonymkode: a6838...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå