Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid og jeg føler bare fortvilelse og sjokk:( Har to barn på 8 og 10 år, samboer har et barn på 15 år. Vi har hele tiden vært enig om at vi begge er ferdige med barn og at det derfor ikke blir felles barn, men nå er jeg altså blitt gravid med prevensjon! Jeg er 35 år, sambo ti år eldre så jeg føler vi ikke er ungdommer heller lengre... Det andre er antall soverom, plass i bilen... Klarer ikke å tenke meg å starte på nytt igjen så sitter nå og vurderer abort. Hva burde jeg gjøre? Flere som har blitt uplanlagt gravid og beholdt barnet? Anonymkode: 7daa5...e25
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Tja. Dette går jo bra uansett hva du finner ut av. Jeg hadde tatt abort, men det er fordi jeg ikke hadde klart (joda man hadde sikkert det) å begynne på nytt. Du er 35, vet hva det vil si å ha barn. Det praktiske løser seg alltids. Man angrer (som regel) aldri på barna man velger å få. På den andre siden må du neste vurdere hva du orker. Dere har store barn, og må sånn sett begynne på nytt med alt det innebærer. Ta kontakt med helsesykepleier eller andre for rådføring, snakk med mannen din. Han bør jo også være delaktig i diskusjonen selv om du naturlig nok har siste ord. Anonymkode: 4136c...8f7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 1 hour ago, Anonym bruker said: Har nettopp funnet ut at jeg er gravid og jeg føler bare fortvilelse og sjokk:( Har to barn på 8 og 10 år, samboer har et barn på 15 år. Vi har hele tiden vært enig om at vi begge er ferdige med barn og at det derfor ikke blir felles barn, men nå er jeg altså blitt gravid med prevensjon! Jeg er 35 år, sambo ti år eldre så jeg føler vi ikke er ungdommer heller lengre... Det andre er antall soverom, plass i bilen... Klarer ikke å tenke meg å starte på nytt igjen så sitter nå og vurderer abort. Hva burde jeg gjøre? Flere som har blitt uplanlagt gravid og beholdt barnet? Anonymkode: 7daa5...e25 vi havner i nesten samme situsjon som dere, vi var litt eldre også , jeg var 38 og han 50, og vi ble gravid på prevensjon, han hadde akkurat blitt bestefar, hans barn var 28 og 24, og mine var 18 og 14, så vi var veldig i tvil, men til slutt bestemte vi oss for og beholde, og vi angrer ikke et sekund nå, verdens herligste gutt, snart 1 år nå,men det blir med han Dere må nesten bare følge hjerte deres Anonymkode: 5128a...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå