Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg skal starte i ny jobb i august, det er en prosjekt stilling på 1 år. Nå skal jeg på intervju på en fast jobb, som også er mye mer spennende... what to do? (Håper nesten at jeg ikke får denne jobben ) Jeg kommer til å brenne alle broer til konsulent firmaet OG til den bedriften som venter på meg...hvis jeg dropper de... Anonymkode: 96579...dfd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Her er du egoistisk, det er DIN fremtid det er snakk om. Fast jobb gir deg er sikrere fremtid enn en stilling på et år, hva gjør du etterpå? Og når den i tillegg er mer mer spennende... Du drar på intervjuet og krysser fingrene. Masse lykke til Anonymkode: 5df34...8af
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Her er du egoistisk, det er DIN fremtid det er snakk om. Fast jobb gir deg er sikrere fremtid enn en stilling på et år, hva gjør du etterpå? Og når den i tillegg er mer mer spennende... Du drar på intervjuet og krysser fingrene. Masse lykke til Anonymkode: 5df34...8af Den trengte jeg. Takk 🤩🤞🤞 Anonymkode: 96579...dfd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Fast jobb kommer alltid før midlertidig (i alle fall når den også er mer spennende! ) Gå for den faste! Lykke til! Anonymkode: f0c4e...26a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Gjør det som føles rett for deg. Gå på intervjuet, kjenn på hva du ønsker, og gå for det. Du trenger ikke ha samvittighetskvaler for å evt velge en fast, sikrere og mer spennende jobb, altså! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 Tusen tusen takk dere. Dere er så gode 🥰 Anonymkode: 96579...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå