Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #76 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg har vel ikke betalt noe? Det er gode venner som har ønsket å sminke meg av ulike årsaker. Anonymkode: 34c5a...171 Ok.... Vi undersøkte ulike ganske nøye, og så jo forskjellige modeller. De var veldig fine de vi ble enige om da. Gode omtaler også. Må alltid undersøke sånt nøye, for det er nok stor forskjell selv om de er proffe. Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde syntes det hadde vært helt topp og blitt kjempeglad! Anonymkode: 95373...3d4 Så bra! Da er dere noen her da 🙂 Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #77 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 50 og hadde digget den gaven. Jeg hadde virkelig behøvd tips og veiledning. Men vi er alle forskjellige 😅 Anonymkode: a39ae...85f Bra å se! Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #78 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Ok.... Vi undersøkte ulike ganske nøye, og så jo forskjellige modeller. De var veldig fine de vi ble enige om da. Gode omtaler også. Må alltid undersøke sånt nøye, for det er nok stor forskjell selv om de er proffe. Så bra! Da er dere noen her da 🙂 Anonymkode: fe916...285 Det handler vel mer om at jeg synes sminke bør være veldig naturlig. Det brukes altfor mye produkter (og de jeg kjenner er flinke, det er blant de mest ettertraktede i Norge). Anonymkode: 34c5a...171
prikkete_kjole Skrevet 5. juli 2022 #79 Skrevet 5. juli 2022 (endret) Jeg hadde blitt lei meg. Hvis du syns det hadde vært stas med sminkeveiledning kan du jo nevne for henne at du har lyst til det, og hvis hun blir begeistret og også har lyst kan dere jo avtale å gå til en sånn veiledning sammen. Da hadde jeg selvsagt ikke blitt lei meg om jeg var henne. Håper du ser forskjellen. Syns forresten det ble enda merkeligere at dere vurderer dette etter at du skrev at hun er en usikker person og har vært usikker på klær og kropp tidligere. Da er det nok lurt å trå ekstra varsomt. Endret 5. juli 2022 av prikkete_kjole
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #80 Skrevet 5. juli 2022 prikkete_kjole skrev (10 minutter siden): Jeg hadde blitt lei meg. Hvis du syns det hadde vært stas med sminkeveiledning kan du jo nevne for henne at du har lyst til det, og hvis hun blir begeistret og også har lyst kan dere jo avtale å gå til en sånn veiledning sammen. Da hadde jeg selvsagt ikke blitt lei meg om jeg var henne. Håper du ser forskjellen. Syns forresten det ble enda merkeligere at dere vurderer dette etter at du skrev at hun er en usikker person og har vært usikker på klær og kropp tidligere. Da er det nok lurt å trå ekstra varsomt. Hun har ikke vært usikker på kropp. Hun ble usikker som veldig mange andre på hvilken stil hun kunne ha i den alderen hun kom i, nettopp fordi hun er opptatt av å ha fine antrekk som passer til alderen. Hun er ingen usikker person ellers, og blir heller ikke lett fornærmet som jeg jo nevnte. Nå kan hun også bli mer bevisst hvilken makeup hun kler best. Dette koster ganske mye, og det er en gave til henne. Ikke noe vi skal gjøre sammen. Nå skal vi høre med henne, så finner vi nok ut om hun vil gjøre det. Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #81 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Ja, hun her velger også litt feil når det gjelder å bruke div. Som nevnt så er hun en pen dame, og hun er interessert i makeup osv, men tør liksom ikke prøve noe nytt. Highlight osv vil jo fremheve mye, og det er litt forskjell på farger en kan bruke i ulike aldre. Hun er egentlig ganske forfengelig, men desto større er sjansen for at hun kan ta det som en fornærmelse. Ikke så lett å vite med henne. Anonymkode: fe916...285 ⬆️⬇️🤔 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hun har ikke vært usikker på kropp. Hun ble usikker som veldig mange andre på hvilken stil hun kunne ha i den alderen hun kom i, nettopp fordi hun er opptatt av å ha fine antrekk som passer til alderen. Hun er ingen usikker person ellers, og blir heller ikke lett fornærmet som jeg jo nevnte. Nå kan hun også bli mer bevisst hvilken makeup hun kler best. Dette koster ganske mye, og det er en gave til henne. Ikke noe vi skal gjøre sammen. Nå skal vi høre med henne, så finner vi nok ut om hun vil gjøre det. Anonymkode: fe916...285 Anonymkode: 6a51c...157
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #82 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ⬆️⬇️🤔 Anonymkode: 6a51c...157 Hva er spørsmålet? Anonymkode: fe916...285
prikkete_kjole Skrevet 5. juli 2022 #83 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun har ikke vært usikker på kropp. Hun ble usikker som veldig mange andre på hvilken stil hun kunne ha i den alderen hun kom i, nettopp fordi hun er opptatt av å ha fine antrekk som passer til alderen. Hun er ingen usikker person ellers, og blir heller ikke lett fornærmet som jeg jo nevnte. Nå kan hun også bli mer bevisst hvilken makeup hun kler best. Dette koster ganske mye, og det er en gave til henne. Ikke noe vi skal gjøre sammen. Nå skal vi høre med henne, så finner vi nok ut om hun vil gjøre det. Anonymkode: fe916...285 Hm? Du skrev at hun er en usikker type og at hun har vært usikker på klær og kropp. Da må jeg nesten gå utifra at det stemmer. Jeg ga et råd om hvordan dere kunne gjøre dette til noe hyggelig og du avviser det kontant. Men du er ikke egentlig interessert i råd eller meninger hvis de ikke er dine egne, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #84 Skrevet 5. juli 2022 prikkete_kjole skrev (3 minutter siden): Hm? Du skrev at hun er en usikker type og at hun har vært usikker på klær og kropp. Da må jeg nesten gå utifra at det stemmer. Jeg ga et råd om hvordan dere kunne gjøre dette til noe hyggelig og du avviser det kontant. Men du er ikke egentlig interessert i råd eller meninger hvis de ikke er dine egne, kanskje? Nei jeg skrev jo ikke det. Jeg skrev at hun er veldig forfengelig og kan ta dette som en fornærmelse. At hun blir det fordi hun er sminket feil...eller at det bør bli mer riktig. Ikke skriv noe jeg ikke har sagt. Jeg har også tatt til meg hva flere her sier, så det er jo rart at du påstår at jeg ikke gjør det. Men nå har vi en løsning her, så ser vi hvordan det går. Anonymkode: fe916...285
prikkete_kjole Skrevet 5. juli 2022 #86 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dette var et fint og utdypende svar. Det setter jeg pris på. Ja, det kan bli feil tatt opp av feil person, og her er vi litt usikre fordi hun er en litt usikker type, eller det vil si på forskjellige ting med alderen. Hun var også usikker mht klær og kropp, og jeg tror vi alle mer eller mindre blir det jo eldre vi blir. Så fikk hun hjelp der, og kler seg kjempefint og er blitt trygg på stilen sin. Som sagt så har hun alltid vært veldig forfengelig, men vi er ikke der alle sammen. Det handler ikke om å være petfeksjonister altså, men jeg kan liksom ikke komme med eksempler på hvordan hun sminker seg uten at det høres ut som kritikk, og det er ikke det jeg mener. Vi vet bare at hun ville blitt finere og funnet mer kledelige teknikker og farger. Hun har sagt at hun ikke helt tør, så da tenkte vi dette var sparket som fikk henne til å tørre da. Hun kommer garantert ikke til å slutte med sminke og vektlegge antrekk og smykker 😊 Jeg vurderer svar og respons her, og vi kan godt gi annet hvis det kommer til den avgjørelsen. Anonymkode: fe916...285 Jeg tenkte på dette innlegget. Her står det at hun er en usikker type og har vært usikker på klær og kropp. Fikk inntrykk av at det var du som skrev hovedinnlegget som skrev det.
prikkete_kjole Skrevet 5. juli 2022 #87 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nei jeg skrev jo ikke det. Jeg skrev at hun er veldig forfengelig og kan ta dette som en fornærmelse. At hun blir det fordi hun er sminket feil...eller at det bør bli mer riktig. Ikke skriv noe jeg ikke har sagt. Jeg har også tatt til meg hva flere her sier, så det er jo rart at du påstår at jeg ikke gjør det. Men nå har vi en løsning her, så ser vi hvordan det går. Anonymkode: fe916...285 Jo? Noen skrev det i hvert fall. Se eget innlegg over.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #88 Skrevet 5. juli 2022 prikkete_kjole skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte på dette innlegget. Her står det at hun er en usikker type og har vært usikker på klær og kropp. Fikk inntrykk av at det var du som skrev hovedinnlegget som skrev det. Ja, på grunn av alderen til hun fikk hjelp. Du må lese alt da. Den forandrer seg jo, og en vil ikke kle seg som en 20-åring når man nærmer seg 50. Anonymkode: fe916...285
prikkete_kjole Skrevet 5. juli 2022 #89 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ja, på grunn av alderen til hun fikk hjelp. Du må lese alt da. Den forandrer seg jo, og en vil ikke kle seg som en 20-åring når man nærmer seg 50. Anonymkode: fe916...285 Jeg leste alt. Morsom kommentar fra en som ikke aner hva hun selv har skrevet en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #90 Skrevet 5. juli 2022 Jeg tenker at dere da bør ta henne med til frisøren og en negletekniker itillegg. Da blir det en spadag. Summen blir betydelig høyere selvfølgelig. Men hvis jeg tenker at denne venninnen var meg, så hadde jeg sett annerledes på det enn om jeg kun fikk et sminkekurs. Da kunne jeg kanskje blitt fornærmet... Anonymkode: 1de26...a0e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #91 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at dere da bør ta henne med til frisøren og en negletekniker itillegg. Da blir det en spadag. Summen blir betydelig høyere selvfølgelig. Men hvis jeg tenker at denne venninnen var meg, så hadde jeg sett annerledes på det enn om jeg kun fikk et sminkekurs. Da kunne jeg kanskje blitt fornærmet... Anonymkode: 1de26...a0e Ingen av oss har sans for spa 🙂 ikke hun heller. Frisøren er hun hos en gang i måneden, og neglene fikser hun regelmessig. Blir liksom ikke noe spesielt med det da.. Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #92 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ingen av oss har sans for spa 🙂 ikke hun heller. Frisøren er hun hos en gang i måneden, og neglene fikser hun regelmessig. Blir liksom ikke noe spesielt med det da.. Anonymkode: fe916...285 Nei, da var det en dårlig idé. Anonymkode: 1de26...a0e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juli 2022 #93 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Hun har sagt et par ganger at hun har lyst til å prøve noe nytt, men vi vet jo alle hvor vanskelig sånt kan være, spesielt uten noen til å rådføre seg med. Hun ville aldri tatt seg råd til dette. Joda, jeg tar alke svar her i betrakning og vi skal nok ta en revurdering på det. Anonymkode: fe916...285 Jeg personlig hadde blitt kjempeglad. Det handler ikke nødvendigvis om at det man har gjort til nå ikke er bra, men like mye om å få inspirasjon og hjelp til å se ulike looker for mitt ansikt. Profesjonelle vil heller aldri si at det hun gjør er feil, men videreføre hennes egen stil og ønsker. Når hun selv sier at hun ønsker å prøve noe nytt så ville jeg bare vært rask med å slenge på det når hun får gaven.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #94 Skrevet 6. juli 2022 Nei, ærlig talt. La henne være som hun er. At venninnegjengen skal påpeke at hun er røva på sminke er å ta den litt langt Anonymkode: 8c74b...6bc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #95 Skrevet 6. juli 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (18 minutter siden): Jeg personlig hadde blitt kjempeglad. Det handler ikke nødvendigvis om at det man har gjort til nå ikke er bra, men like mye om å få inspirasjon og hjelp til å se ulike looker for mitt ansikt. Profesjonelle vil heller aldri si at det hun gjør er feil, men videreføre hennes egen stil og ønsker. Når hun selv sier at hun ønsker å prøve noe nytt så ville jeg bare vært rask med å slenge på det når hun får gaven. Du har gode poeng her. Hun får gaven da hun var veldig positiv til det 😊 Anonymkode: fe916...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå