Gå til innhold

Hadde du blitt glad for en gave som dette,

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja jeg fant ut at vi må fiske ut av henne på en eller annen måte for å finne ut om hun ville satt pris på det. Vi kommer opp med noe.

Jeg syns jo at det må være gøy for alle å lære litt om sånt, og kunne jo fint tenkt meg det selv også 🙂

Anonymkode: fe916...285

Det har du det, vet du. Du synes at det må være gøy for alle. Alle her, med et lite unntak, har svart at vi ikke hadde blitt så glade, men likevel peiser du på med at hun hadde blitt finere hvis hun hadde fått et dritdyrt kurs hun ikke ønsker seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ekspatt skrev (18 minutter siden):

Det har du det, vet du. Du synes at det må være gøy for alle. Alle her, med et lite unntak, har svart at vi ikke hadde blitt så glade, men likevel peiser du på med at hun hadde blitt finere hvis hun hadde fått et dritdyrt kurs hun ikke ønsker seg. 

Ja, hun hadde blitt finere. Er det så farlig å si det da? Du ser vel også stor forskjell på vellykket makeup og ikke så vellykket? Det har faktisk ganske mye å si. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hun hadde blitt finere. Er det så farlig å si det da? Du ser vel også stor forskjell på vellykket makeup og ikke så vellykket? Det har faktisk ganske mye å si. 

Men da er det skikkelig dårlig å ikke ta det opp på en ordentlig måte og heller velge en (ikke så) subtil måte.

Anonymkode: 6a51c...157

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Forventer du som har så total mangel på dannelse å bli tatt seriøst? Makan

Og der ble det klart at du bare troller.

Anonymkode: 20acd...96e

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men da er det skikkelig dårlig å ikke ta det opp på en ordentlig måte og heller velge en (ikke så) subtil måte.

Anonymkode: 6a51c...157

Vi skal gjøre det på en måte som viser om hun syns det er en bra ting 🙂

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og der ble det klart at du bare troller.

Anonymkode: 20acd...96e

Troller??? Er dette noe å trolle om?! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg syns jo at det må være gøy for alle å lære litt om sånt

Jeg synes ærlig talt at det er litt rart at du tenker at det er noe alle må synes er gøy.

Anonymkode: 935cb...8c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ærlig talt at det er litt rart at du tenker at det er noe alle må synes er gøy.

Jeg skjønner jeg burde spesifisert at det er gøy for de som liker å bruke sminke. Okay? Fint. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så bra! 

Dette blir litt annerledes enn i et utdrikningslag  🙂 hele settingen er profesjonell og seriøs da. 

Jeg ville stusset veldig over en slik gave - med mindre det var noe jeg uttrykkelig ønsket. Dere signaliserer jo veldig tydelig at hun trenger hjelp og at dere ikke liker slik hun sminker seg i dag. 

Anonymkode: 1b390...2d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Mener du, ja.

Mine fineste venner er heldigvis fine av helt andre grunner enn hvor de tegner skygger i fjeset.

Skrevet

Jeg skjønner jeg burde spesifisert at det er gøy for de som liker å bruke sminke. Okay? Fint. 

Og jeg burde spesifisert at jeg synes det er rart at du tenker at det må være gøy for alle som liker å  bruker sminke. Tenker du at alle som har svart at de ikke er så begeistret, ikke bruker sminke? Du spør jo om meningen til folk, ingen grunn til å bli fornærmet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og jeg burde spesifisert at jeg synes det er rart at du tenker at det må være gøy for alle som liker å  bruker sminke. Tenker du at alle som har svart at de ikke er så begeistret, ikke bruker sminke? Du spør jo om meningen til folk, ingen grunn til å bli fornærmet.

Jeg er da ikke fornærmet! Jeg tok bare opp om dette kunne være en fin gave til ei som liker sminke og som er forfengelig. Så blir det rene krisesestemningen fordi folk her får for seg at vi syns hun sminker seg stygt, ikke er bra nok og gudvethva. Helt greit når noen svarer saklig at det kanskje ikke er helt heldig, for det var det jeg jo lurte på. Folk trenger jo ikke bli dødskrenket på hennes vegne for det da, og begynne å komme med floskler om at venner er bra nok som de er uavhengig av utseendet og ene og det andre. 

Skrevet

Jeg er da ikke fornærmet! Jeg tok bare opp om dette kunne være en fin gave til ei som liker sminke og som er forfengelig. Så blir det rene krisesestemningen fordi folk her får for seg at vi syns hun sminker seg stygt, ikke er bra nok og gudvethva. Helt greit når noen svarer saklig at det kanskje ikke er helt heldig, for det var det jeg jo lurte på. Folk trenger jo ikke bli dødskrenket på hennes vegne for det da, og begynne å komme med floskler om at venner er bra nok som de er uavhengig av utseendet og ene og det andre. 

Du er ikke fornærmet, men alle vi andre er dødskrenket på vegne av et menneske vi aldri har møtt. Skjønner. God bedring.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en sånn gave, jeg hadde også vært for naiv til å tenke at jeg fikk det fordi jeg ikke klarte å sminke meg. Jeg blir 40, liker å få gavekort på velvære osv. Mye bedre enn div ting og tang. En av hudpleieslongene jeg går til legger makeup etterpå, for å slippe å gå ut helt rød feks. Så det kunne også vært en fin gave Hudpleie og så makeup etterpå. Men det er sikkert flere her inne som syntes det er en kjip gave også. Kanskje hun da tenker at dere syntes hun har en dårlig/stygg hud som hun ikke klarer å ta vare på selv 🤦‍♀️

Skrevet
FruGa skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde blitt glad for en sånn gave, jeg hadde også vært for naiv til å tenke at jeg fikk det fordi jeg ikke klarte å sminke meg. Jeg blir 40, liker å få gavekort på velvære osv. Mye bedre enn div ting og tang. En av hudpleieslongene jeg går til legger makeup etterpå, for å slippe å gå ut helt rød feks. Så det kunne også vært en fin gave Hudpleie og så makeup etterpå. Men det er sikkert flere her inne som syntes det er en kjip gave også. Kanskje hun da tenker at dere syntes hun har en dårlig/stygg hud som hun ikke klarer å ta vare på selv 🤦‍♀️

De tenker det jo, det er jo ikke noe folk her i tråden har funnet på.

Skrevet
FruGa skrev (Akkurat nå):

Nei jeg tror virkelig ikke at hun tror vi syns hun har stygg hus eller noe altså 🙂 det er at hun er veldig forfengelig og kan tenke at hun bør oppdatere seg mht teknikker og farger. Hun blir egentlig ikke fort fornærma, men vi ble litt usikre her. Det er jo en gave som KAN tas ille opp... 

Så bra at du hadde blitt glad for det! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg tror virkelig ikke at hun tror vi syns hun har stygg hus eller noe altså 🙂 det er at hun er veldig forfengelig og kan tenke at hun bør oppdatere seg mht teknikker og farger. Hun blir egentlig ikke fort fornærma, men vi ble litt usikre her. Det er jo en gave som KAN tas ille opp... 

Hus=huD

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mente at flere inne på forumet kunne ment at hun kunne blitt fornærmet. (Hvis det var uklart)😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De tenker det jo, det er jo ikke noe folk her i tråden har funnet på.

Kanskje folk tenker for mye og alltid tolker ting i verste mening?

Skrevet
FruGa skrev (6 minutter siden):

Jeg mente at flere inne på forumet kunne ment at hun kunne blitt fornærmet. (Hvis det var uklart)😅

Å, ok! 🙂

Skrevet

Jeg er relativt forfengelig, glad i sminke er jeg også, men den gaven hadde blitt liggende urørt. Fornærmet hadde jeg ikke blitt, det skal mye til for å fornærme meg, men jeg hadde ikke sett verdien. 

Det skal nevnes at jeg har blitt sminket profesjonelt flere ganger, og jeg hater resultatet hver gang. Jeg synes virkelig ikke det blir pent. Derfor ville jeg ikke hatt noen interesse av å gå på en veiledning. Jeg har sittet modell for en kjent stylist flere ganger, mens vedkommende har holdt kurs for andre, så det er ingen tvil om at folk er interesserte i slike ting, men det bør du vite ganske sikkert først. 

Anonymkode: 34c5a...171

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er relativt forfengelig, glad i sminke er jeg også, men den gaven hadde blitt liggende urørt. Fornærmet hadde jeg ikke blitt, det skal mye til for å fornærme meg, men jeg hadde ikke sett verdien. 

Det skal nevnes at jeg har blitt sminket profesjonelt flere ganger, og jeg hater resultatet hver gang. Jeg synes virkelig ikke det blir pent. Derfor ville jeg ikke hatt noen interesse av å gå på en veiledning. Jeg har sittet modell for en kjent stylist flere ganger, mens vedkommende har holdt kurs for andre, så det er ingen tvil om at folk er interesserte i slike ting, men det bør du vite ganske sikkert først. 

Men hvorfor har du betalt i dyre dommer flere ganger når du aldri blir fornøyd med resultatet? Er det samme stylist? 

Hun er som nevnt veldig interessert i makeup, og har alltid vært det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor har du betalt i dyre dommer flere ganger når du aldri blir fornøyd med resultatet? Er det samme stylist? 

Hun er som nevnt veldig interessert i makeup, og har alltid vært det. 

Jeg har vel ikke betalt noe? Det er gode venner som har ønsket å sminke meg av ulike årsaker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde hatet det, og følt jeg måtte bruke det fordi dere sikkert hadde spurt etterpå hvordan det gikk... I tillegg ville jeg tenkt at dere hadde en forventning om at jeg skulle sminke meg annerledes og se "ny" ut etterpå og det hadde gjort meg veldig ukomfortabel. Jeg ville gruet for å møte dere igjen.

I det hele tatt en gave jeg ville satt veldig lite pris på.

Anonymkode: 0d94d...7e3

Dette.

Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært helt topp og blitt kjempeglad!

Anonymkode: 95373...3d4

Skrevet

Jeg er 50 og hadde digget den gaven. Jeg hadde virkelig behøvd tips og veiledning.  Men vi er alle forskjellige 😅

Anonymkode: a39ae...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...